## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



* Fototijd *




Grrrrh, rotlaptop!!!! 
Dacht, ik kan wel even zonder Word een berichtje typen, is het rotding wee rte heet, kon ik weer opnieuw starten ....

Maar goed, de foto's, ik plaats ze even in 2 delen:

-   deel 1 van het A-nest, gisteren toen Alpha was uitgevlogen
-   deel 2 van het A-nest, Xion en Zoëy vandaag!!


Ayo bedenkt zich nog even, wag ze de sprong of niet??


Niet dus .... Ayo zit nog steeds lekker in het blok.

Helaas worden de A-tjes alle 3 een beetje geplukt, beschuldigde ik eerst pa ervan, nu verdenk ik toch Anaïs die weer interesse heeft in het blok wat nog bewoond wordt ....


Alpha zat gisteren ineens op het touw. :D


Nog wat onwennig. ;D


Alpha


Alpha samen met papa Giorgio & mama Anaïs.


Alpha :-*


Alpha


Amore is nog niet zover, die kan nog niet op stok zitten. ;)


Amore


Amore


Amore


Voor de nacht weer allemaal veilig in het blok.


:-* :-* :-*


Apapa Giorgio kijkt wat ik doe.


Welterusten!! :-*

Tot zo met deel 2. ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Fototijd deel 2 *




De foto's van vandaag!!


Xion gaat morgen verhuizen en als Jaylin door het leven. :D


Jaylin


Jaylin


Jaylin


Zoëy, zou eigenlijk vandaag verhuizen maar Pattyheeft het niet gehaald naar Veghel toe .... zoals de plannen nu zijn zal Zoëy maandagmiddag verhuizen naar Dordrecht. ::)


Op die manier kon Zoëy nog mooi even op de foto. ;)


Zoëy


Zoëy


Zoëy en Xion zijn beide de laatste van het X- en Z-nest, de anderen zijn allemaal al verhuisd. :D


Alpha


Alpha


Alpha


Alpha


Ayo


Ayo is prachtig knalgeel gepareld. :-*


Ayo

Als laatste nog Amore .... ik weet echt nog niet of ze zal blijven of niet hoor Saar .... ze is prachtig, ze is nog best bijzonder, een wildkleurig geelwangetje maar ik ga nog veel meer mooie valkjes kweken in de toekomst. ::) Hoop ik. ;)


Amore


En zolang ze in de pennetjes zit maak ik sowieso geen keuze want .... ik ben helemaal waanzinnig stapelgek op koppies met stekeltjes, niet alleen geelwangetjes maar alle mutaties!! :D

Zo, dit waren ze dan weer .... hier moeten jullie toch echt weer even op teren. ;) Heel misschien het weekend nog wat foto's van de donsjes van het B-nest en hopelijk ook nog van de jongste, morgen is het pleegeitje 18 dagen bebroed. :)

Fijn weekend alvast.




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

Hihi ;D
Misschien een gek ideetje hoor... Maar is het niet verstandig om een dna testje uit te voeren? Zal je zien, is niet alleen het cinnamon weggevallen, maar blijkt het nog een mannetje te zijn ook ::) Heel erg veel succes met nadenken... :-*

amazingleeuwtje

Heerlijke foto's weer Caroline ;D Allemaal weer om te  :-* je geelwangetjes zijn ook errug mooi wauw..

Fijn weekend!!

p.s Fosco zijn kropje gaat goed,  ;D

patty_dordtse valkjes

  :'( :'( :'(

Wat is zoey toch mooi geworden.
Me kop doet nog steeds zeer en het spugen heeft joey nu overgenomen  :'( :'( :'(

Kon ik zoey maar gewoon halen door die stomme buikgriep en hoofdpijn  :'( dan was dat een zorg minder voor je

:'(

:-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline

Citaat van: sylvia59 op 19 februari 2010, 14:03:00


p.s Fosco zijn kropje gaat goed,  ;D



Supernieuws!!!!  :D

Geef je hem/haar een kusje van me??  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hey Caroline,

Daar ben ik weer een keer. Ik zie dat je al weer bij de B bent aangeland :D Wat gaat het toch allemaal hard.

Ik zat door je foto's te snuffelen... en ik denk dat ik verliefd ben...
En wel op Alpha... Wat een schattig snoetje...  echt om te :-* :-* :-* Wat een beauty ook.
Volgens mij gaat de nieuwe eigenaar een heerlijke tijd tegemoet met dit droppie  :)

Groetjes,
Monky

Caroline

Citaat van: Saar op 19 februari 2010, 13:53:36
Hihi ;D
Misschien een gek ideetje hoor... Maar is het niet verstandig om een dna testje uit te voeren? Zal je zien, is niet alleen het cinnamon weggevallen, maar blijkt het nog een mannetje te zijn ook ::) Heel erg veel succes met nadenken... :-*


Ik heb inmiddels al een hoop gelezen hierover en wat ik begrijp van crossing over en reserved crossing over bij geslachtsgebonden mutaties (lutino, cinnamon, opaline & geelwang) zijn dit altijd poppetjes.  :D

Zou wel leuk zijn inderdaad, als het ook nog eens een kerel was maar aan de andere kant verloor het dan zijn pareltjes en juist dit maakt haar nu net waardoor ik twijfel om haar aan mijn collectie toe te voegen .... een gewone opaline, ongeacht te gele wangen, heb ik nog helemaal niet .... hier is alles (zowel de oranje wangen als de witmaskers) met pareltjes, tevens bont.  ::)

Maar bedankt voor het meedenken.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

amazingleeuwtje


patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

☺ Pita ☺

Wat gaat het hard zeg!!!
Goed joh !! E dat kleintjuh zo uit zijn eitjuh gekropen nog wat goed joh!!
Da's echt een dappere :D
Wat geweldig allemaal :D

Dierenfreackske

Hoi Caroline ..whaaauuuuuuw gaaf en mooie foto's, sterkte met het afscheid nemen van 1 of meer jonkies weer, ook veel plezier met patty...grtjs. Ann



bobbie


Dierenfreackske

Oeps ..lees hier net dat Patty het niet heeft gehaald tot daar, en maandag om haar lieverdje komt, en nu kan jij ook nog een weekendeje langer meegenieten van hem he ...fijn weekend nog  :D :D :D :D :D :D ! Grtjs. Ann



Jel

Hoi Carolien,

het gaat echt goed met Zilver hij eet al goed aan de trosgier de voerbakjes vind hij nog een beetje eng maar hij kotm gewoon bij me zitten en eet de trosgier en andere zaadjes zo uit me hand of van de tafel.

Groetjes Jel en een knuffel van Zilver
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)