## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

YES!! :-* YES!! :-*


Gefeliciteerd Caroline met je eerste 2 geelwangetjes en wat voor wauwie!!!!

Fijn weekend...


Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

☺ Pita ☺

Yep duidelijk :D ben blij voor je ;)
Ben benieuwd wat zijn broertje dit jaar gaat doen :D
Afwachten en de prijs van een geelwang?
Pfff heb ik me ook nog niet in verdiept :(

*Yvon

Hoi hoi

Wat gaaf dat je 2 geelwangen hebt !!  ;D
GEFELICITEERD !!  ;D
En 1 nog een leuke cross-over ook.  :D
Die hebben ons Yaron&Lizzy nog niet voor elkaar gecross-overt.  ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

hilde

sorry dat ik niet eerder reageerde ben ziek geweest en nu is ook nog men pc gecrast voor de 2e keer

gefeliciteerd met je eerste zelfgekweekte geelwangetjes

het waren weer mooie fotooooooossssssss


groetjes vanop hihi de laptop dochter

Dierenfreackske

Hoi Caroline, gefeliciteerd met de twee geelwangetjes ...haaaaik heb het toch goed gezien he!  ;) ;)
Wat gaaf hoor! hopelijk is je pc snel in orde hoor! Fijn weekend straks! grtjs.  Ann



Jan1988

Hej Caroline

Volgens mij mag ik je feliciteren met twee geelwangen! Leuk
Wat ik er over geleven heb zijn ze nog behoorlijk zeldzaam!
Het gaat goed met ze? Ze groeien hard zo te zien!

Ze worden prachtig! Kiezen is wel moeilijk hoor!
Ayo en Alpha zijn alletwee zo mooi!(haha)

Succes

Groetjes Jan

Adem69

Hoi Caroline en alle anderen,
Ik houd Caroline op de hoogte hoe het gaat met Rocky (Xenox van het X-nestje), maar ik dacht ik plaats hier ook een berichtje kan iedereen dat ook lezen.
Ik heb zondag 7 februari Rocky bij Caroline op gehaald, wat een leuk en gezellig valkenvolkje heeft zij daar, Caroline nog bedankt voor de gastvrije ontvangst.
Eerst wilde Rocky helemaal niet eten en moest wennen en bijkomen van de verhuizing, hij zat ook maar stilletjes in een hoekje.
Dit heeft hij vol gehouden tot Maandagmiddag. Nu eet hij wel goed en graag. In de kooi zit hij trouwens nog steeds bij het voerbakje of bij de waterbak, hij verkent de kooi nog niet echt.
Na twee dagen veel aandacht geven en oefenen stapt hij nu goed op en blijft ook bij je.
Het vliegen gaat hem nu ook goed af, in het begin landde hij wel eens op mijn grote Yucca's.
Maar nu landt hij bijna alleen nog maar boven op zijn kooi.
Hij heeft namelijk een grote papegaaienkooi waar bovenop ook een speelplaats met een extra voer en waterbak zit.
Hij kan al best lang en hard vliegen, manoevreert ook al goed.

Groetjes en een  :-* van Rocky,
Adem

smiley

Hallo Caroline

Wat super 2 geelwangen in 1 nest ,deze mutatie hoop ik van de zomer ook te mogen kweken .
Het is dan ook super oom ook nog eens een crossover te hebben ,
Waar het cinnamon uit is die vind je bijna helemaal niet !!
Deze ga je toch zeker zelf wel houden ???

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Nynke


Caroline

Citaat van: smiley op 12 februari 2010, 15:35:12
Hallo Caroline

Wat super 2 geelwangen in 1 nest ,deze mutatie hoop ik van de zomer ook te mogen kweken .
Het is dan ook super oom ook nog eens een crossover te hebben ,
Waar het cinnamon uit is die vind je bijna helemaal niet !!

Deze ga je toch zeker zelf wel houden ???

Groetjes Conny


Ik wil wel maar .... mag niet van mezelf ....  ::) :-X :-\

Ik zou ze allebei wel willen houden, ze zijn zo LEUK!!!!!  :D

Maar .... eind van het jaar krijgen Dior & Cartier ook prachtige geelwang bronze fallow, als alles naar wens gaat lopen en .... Jim & Ashley misschien wel hele mooie bonte bleekmaskertjes .... en ik wil nog een getekende witmasker man voor mijn Nina Ricci (lutino bleekmasker) en ik zoek inmiddels al 4 1/2 jaar een bonte geelwang MAN en .... ik heb bijna geen plaats meer.  >:( :'(

Maar .... tot ze helemaal in de veren zitten zijn beide nog even niet definitief te reserveren, op beide kan alleen een optie genomen worden.  8)

====

Bedankt iedereen voor de leuke reacties.  :-* :-* :-*

Ik kom later nog even online, ben druk bezig met LEGO city .... Thomas heeft inmiddels zo'n 15 werkstukken, ze staan/stonden allemaal in elkaar. Nu met de vakantie voor de deur ben ik ze de afgelopen dagen allemaal in zakken in de dozen aan het doen zoals ze zaten toen we ze kochten/kregen. Op die manier kan hij ze met de boekjes erbij weer allemaal in elkaar zetten, zeker 15 dagen werk.  ;D ;D Voor mama ook een berg werk, ik heb geen nagels meer over.  :-\ Maar goed nog 2 werkstukken en ik ben klaar.  :D

FIjn weekend iedereen.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Creatura

Hoi Caroline,

Wat een mooie geelwangetjes zeg! Gefeliciteerd!! :D

groetjes, Renske

Dierenfreackske

Hoi Caroline , whaaauww wat mooi zijn ze he ...en inneens 2 geelwangetjes ...wat super meiss.  :D :D :D :D
en wat voor een he ...grtjs. Ann



Caroline

Citaat van: Adem69 op 12 februari 2010, 13:19:32
Hoi Caroline en alle anderen,
Ik houd Caroline op de hoogte hoe het gaat met Rocky (Xenox van het X-nestje), maar ik dacht ik plaats hier ook een berichtje kan iedereen dat ook lezen.
Ik heb zondag 7 februari Rocky bij Caroline op gehaald, wat een leuk en gezellig valkenvolkje heeft zij daar, Caroline nog bedankt voor de gastvrije ontvangst.
Eerst wilde Rocky helemaal niet eten en moest wennen en bijkomen van de verhuizing, hij zat ook maar stilletjes in een hoekje.
Dit heeft hij vol gehouden tot Maandagmiddag. Nu eet hij wel goed en graag. In de kooi zit hij trouwens nog steeds bij het voerbakje of bij de waterbak, hij verkent de kooi nog niet echt.
Na twee dagen veel aandacht geven en oefenen stapt hij nu goed op en blijft ook bij je.
Het vliegen gaat hem nu ook goed af, in het begin landde hij wel eens op mijn grote Yucca's.
Maar nu landt hij bijna alleen nog maar boven op zijn kooi.
Hij heeft namelijk een grote papegaaienkooi waar bovenop ook een speelplaats met een extra voer en waterbak zit.
Hij kan al best lang en hard vliegen, manoevreert ook al goed.

Groetjes en een  :-* van Rocky,
Adem


Hoi Adem, leuk dat je hier een berichtje hebt geplaatst en fijn om te lezen dat het elke dag weer beter gaat met Rocky.

Ik heb er dan ook alle vertrouwen in, dat komt helemaal goed.  :D

Grappig te lezen dat het een goeie vlieger is, heeft ie van zijn papa, Amor kan ook heel erg goed vliegen, mama Diégah daarentegen houdt helemaal niet van vliegen en kan het ook helemaal niet goed met haar 158 gram.  ::)

Een heel fijn weekend voor jullie en een dikke  :-* voor Rocky.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Bofkont, je eerste nestje en gelijk 2 geelwangen. :D
Opaline geelwangen zie je inderdaad nog niet zoveel, de meeste hebben allemaal cinnamon in zich.

Het zijn hele mooie valkjes Caroline. :D
Wie had dat gedacht van Giorgio, in de steek gelaten door ma en pa en met de spuit grootgebracht. Toen de veertjes door kwamen waren ze geel, na de rui oranje. ???
Nu een super vadertje voor z´n jongen. :D

Hoe is het formaat van de jongen ?
Ik hoop wel dat hun gele wangetjes geel blijven. ::)

Fijn weekend.


Groetjessssssss ;)