## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Het gaat lekker hier. :D

Wat zijn/ worden je jonkies mooi !!

Hopelijk gaat het deze keer goed bij Giorgio en Anaïs.

Raoul

Sorry Carline,

Ik was de foto vergeten erbij te plakken, dus alsnog:


Groetjes Lorenzo, Kevin en de rest

Caroline



Bedankt Raoul, hij is SUPER!!!!  :D

PS. ik had je mailtje ook ontvangen en ga snel even op zoek maar .... op de eerste pagina hier van mijn dagboekje vindt je sowieso al mijn valkjes, zowel los als, als koppel samen op de foto.  ;)

De ouders van Euro en straks dus ook van Vince zijn: Eros & Perle.  :)

====

Ik hoop het ook Marlies, ben erg benieuwd naar de jongen .... doordat ze 2 dagen een pleegjong hebben gehad weet ik inmiddels wel dat Giorgio en broedt en voert .... nu nog de jongen zelf uit de eitjes laten komen .... zou wel fijn zijn.  ;)

====

Hier ook weer even flink wennen hoor, Ida.

De jongen zijn beide aan het stuiteren door de "nieuwe" regelmaat en zelf is het ook weer wennen aan het vroege wekkertje en alle afspraken en op en neer rijden overal naar toe (zeker met dit weer) e.d.

Maar komt goed.  ;)

FIjne dag allemaal!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

amazingleeuwtje


Caroline



Wow Sylvia, bedankt!!!!  :-*

Wat is ze MOOI!!!!!  :o

Kusje terug.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Raoul

Hallo Caroline,

Ik heb de foto's voor Lorenzo, in zijn fotomap gezet. Euro begint haar eerst veertjes te verliezen. De eerste 4 zitten al in een fotolijstje. Nogmaals bedankt

Gr Raoul en de rest van de bende van 5

Caroline



Sorry, dat ik even ietsje minder update .... het is hier errrug druk maar met de beestjes gaat het nog steeds erg goed.  :D

Vanavond zijn de toekomstige baasjes van Violet wezen kijken en zij is nu ook definitief gereserveerd wat betekend dat Vlindertje bij mij blijft wonen.  8)

Elke dag voel ik zo hier en daar wat zaadjes in de kropjes wat betekend dat ze flink aan het oefenen zijn met trosgierst en grasparkietenzaad. Ze krijgen nog 2 x pap per dag en dit is voldoende om ze op gewicht te houden.

Vannacht slapen ze voor de laatste keer in het reiskoffertje in de keuken. Omdat de nachten zo koud waren haalde ik ze 's avonds na de laatste pap weer uit de grote lummelkooi maar nu ze nagenoeg volledige in de veertjes zitten mogen ze morgen in de grote lummelkooi in de kweekkamer blijven.  ;)

Xante en Xoe is definitief .... dikke pech voor mij  >:( :-\ .... allebei zijn het popjes.  :'( :'(

Ze zijn allebei nog te reserveren.  :D

Helaas ook dit nest geen kereltje voor mijn Nina Ricci.  :(

Giorgio & Anaïs hebben het bij 4 eitjes gelaten, alle 4 bevrucht!!  :D

Wiebe en Wobke zijn ook beide uitgevlogen maar slapen vannacht even lekker in het blok hoor.  :)

Xion en Xiggo hebben vandaag hun ringetje gehad.

Kortom allemaal leuke en goede berichtjes hier.  :D

====

Ik ga nu net pas voor de eerste keer zitten vandaag, zelf het avondeten heb ik lopend gedaan terwijl ik bezig was en op en neer reed naar de streetdance met Sanne. Ik zag dat ik meerdere mailtjes en immetjes had .... 1 was van levensbelang en heb ik al beantwoord met een telefoontje  ;) de andere zal ik morgenochtend uitgebreid voor gaan zitten met en beker koffie zodat ik iedereen netjes en uitgebreid kan beantwoorden.  ;)

Welterusten voor straks, knuffie van alle donsjes.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

parkpop

Hoi Caroline,

Wat zijn het toch een schatjes, al die jonkies...en valkjes in het algemeen. Met Ulani gaat het supergoed, is erg aanhankelijk en maakt in mijn buurt piepgeluiden, hebben hem gefilmd terwijl hij op mijn schouder zit en knuffelt echt  ;D...hij blijft het verder leuk vinden uit je hand te eten terwijl hij gewoon een bak eten heeft...als ik thuiskom en hij hoort maar mijn stem gaat ie gelijk roepen...we sturen je binnenkort nog wat foto's en een stukje film...

Doei
Fred en family

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...blij dat ik weer op het forum kan, heb weer wat in te halen hier.

Leuk dat al weer 2 jongen zijn  uigevlogen, super he !
Een heel gelukkig 2010!! Grtjs. Ann



*Manon*

Jeetje wat balen dat er weer geen kereltje voor Nina tussen zit  :-\
Kan dat koppeltje wel kerels maken in die mutatie  :P :P :P

Fijn dat verder alles goed is en dat Violet ook gereserveerd is!

Liefs Manon

Caroline

Citaat van: *Manon* op  7 januari 2010, 16:28:30
Jeetje wat balen dat er weer geen kereltje voor Nina tussen zit  :-\
Kan dat koppeltje wel kerels maken in die mutatie  :P :P :P

Liefs Manon




Echt wel!!!!

Kijk maar op de foto hierboven .... mijn eigen Kouros!!!!  :D

En .... bij Petra in Schijndel (Peet's place) zit ene broertje van Kouros met voor de rui, pareltjes, Shadow.  ;)

Alleen kregen ze wel meer getekende cinnamon witmasker poppetjes, even uit mijn hoofd op het moment volgens mij al 7.  :D

En Kouros zelf samen met zijn poppetje Lou lou kunnen ze dus ook krijgen alleen die hebben nog geen bevruchte eitjes gehad. Lou Lou gaat kippetje zitten, Kouros stapt op, waarna Lou Lou van zaligheid over de stok gaan wandelen, resultaat: Kouros schiet MIS.  :-\ :-X

Nu kunnen natuurlijk Unique & Queenie ook bonte witmasker mannen krijgen maar dan heb ik van beide kanten de getekende factor er niet in zitten en hiermee hoop ik uiteraard getekende bleekmaskertje te kunnen kweken in de toekomst.  :D

Helaas voor mij dus op het moment .... als ze willen mogen Kouros & Lou Lou nog 1 x zelf proberen een nestje te maken en anders wordt het wachten tot eind van het jaar, dan mogen Amor & Diégah pas weer.  ::)

Ik heb nog 2 getekende koppeltjes meer maar Armani & Princess krijgen alleen met oranje wangen en Giorgio & Anaïs met oranje en gele wangen.  ;)

Snappie??  :P

Tot laterzzzzz!!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, haha is moest wel heel erg lachen van je verhaal zo van Kouros schiet mis, hihi! Is in mijn buik geschoten van het lachen hihi!  ;D ;D ;D achteraf best grappig he, maar op het moment zelf niet natuurlijk, dat er geen bevruchte eitjes waren , aaach ik gok op volgende keer wel raak! Grtjs. Ann



Anja

 :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Jee meis wat vind ik het balen dat er geen mannetje bij zit.

Liefs,

Anja

sabine

Wat bale dat er weer geen man in het nest zit :-\
Hopelijk volgende keer meer geluk.

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Caroline, het is inderdaad balen dat er geen man in het nestje zit,  jammer is dat meiss...maar dat heb je nou eenmaal niet in de hand he,  ... :-\ :-\ :-*
Ik kijk weer uit naar je volgende update en foto's! Grtjs. Ann