## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Kimm

gefeliciteerd caroline  :D

trouwens was mijn kaartje nog aangekomen?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

ManjaV

Hey Caroline,

Quinny komt je even een kusje brengen  :-*

Het gaat goed met hem, hij is nu een koppeltje met Moony. :D



Liefs,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Marian

Gefeliciteerd met je 2 Kerst donsjes :-* :-*



Liefs, Marian

Sally


Caroline

Citaat van: Kimm op 26 december 2009, 14:32:28
gefeliciteerd caroline  :D

trouwens was mijn kaartje nog aangekomen?

liefs kim


Nee .... nog niet.  :-[

Misschien maandag.  :)

Ik laat het even weten als het bezorgd is.  ;)

Alvast bedankt.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline





Mag ik jullie voorstellen!!!!


* Mijn kerstdonsje --> Zippo *





Ik vertelde gisteren al, er is weer een piepei, vanmorgen lag er nog niks.  ::)

Maar rond half 1 vond ik mooi bijna opgedroogd donsje. Ik heb nog even gekeken of ik een naam kon vinden in het teken van kerst met een Z maar helaas, het is Zippo geworden.  ;) Ik ken ze nog uit mijn rokende periode, de Zippo aanstekers.  8) ;D


Zippo, Zaza & Zoëy, de laatste had een erg vies snaveltje ....


Dus nog een keer maar nu met een schone Zoëy.  :P


Nu verwacht ik alleen nog uit eitje 5 wat er ligt een donsje, dan is voorlopig alles geboren.  :D

En eerlijk is eerlijk, ik ben niet ontevreden.  :)

Op dit moment zijn er:

* Ushi, een 8 weken oude bonte opaline witmasker POP van Unique & Queenie, gaat waarschijnlijk morgen weg.

* Vince, Violet, Vlinder & Valentijn, 3 1/2 - 4 weken, van Eros & Perle, deze zitten niet meer bij pa en ma en voer ik zelf 3-4 x per dag met pap.

*  Wayan, Wonder, Wiebe & Wobke, 3 - 4 weken, pleegkinderen van Kouros & Lou Lou maar zijn eigenlijk van Amor & Diégah.

* Xenox, Xante, Xoe, Zilver & Xion, 3 - 10 dagen oud, van Amor & Diégah, alleen Zilver is een pleegkindje.

* Zoëy, Zaza & Zippo, 0-2-4 dagen, van  Unique & Queenie, hier ligt dus ook nog het laatste eitje.

Met alle 17 gaat het super, de ouders voeren goed en je ziet ze nu ook groeien. Foto's komen maar met zoveel jongen moet ik er echt even voor gaan zitten, dit gaat niet even snel, snel, snel ....  ::) Sorry.  :-[

===

De V-tjes ben ik vandaag begonnen met Biotex-badjes, zeker evne de komende 3 dagen denk ik. Papa Eros heeft ze zo zwaar geplukt dat met name de verenschachten van de staartveren en de slagpennen zijn erg geïrriteerd en sommige zelfs wat ontstoken, niet zorgwekkend maar ik neem liever geen risico's daarom even in de Biotex voor allemaal, is een kleine moeite en dan ontsmet de boel tenminste goed en kan het allemaal netjes terug sturen.

Ik blijf echt bij mijn standpunt .... Eros krijgt ecth NOOIT geen jongen meer.  >:( :( Als je die armen kontjes zonder veren en die pijnlijke vleugeltjes ziet .... het is echt heel erg zielig.  :'(

Gelukig maken ze het verder goed, ze zitten helemaal vol met nieuwe pennetjes dus binnen niet al te lange tijd zitten ze weer mooi in de veren.  :D

Het pappen gaat super, ze krijsen als ze me de pap horen maken en Vince en Violet krijgen nu 3 x per dag 17 ml. en Vlinder en Valentijn 3 x per dag 12 ml. alle vier zonde rmoeite en nu ze iets meer krijgen hebben ze ook minder honger en hoeven ze dus niet naar een vierde maaltijd wat ze eigenlijk voor hun leeftijd en gewicht niet meer nodig hebben.  ;)

Verder zijn het lieve en makkelijk jongen maar dit zijn de jongen van Eros & Perle eigenlijk altijd.  :D

Vince en Valentijn zijn gereserveerd en Violet of Vlinder, weet nog niet welke, blijft hier bij mijn wonen maar .... ik het dus nog een mooi wit albino meisje wat ook nog eens super lief en super tam is te reserveren .... mocht je interesse hebben, im, mail me dan of laat even een berichtje achter in mijn dagboekje.  ;)

Ik ga weer offline .... heb al een paar dagen een beurs oog/oogkas .... ik denk een beetje één of andere holte ontsteking, nog een nasleep van mijn verkoudheid/griepje.  :-\

Komt vast goed maar is wel erg lastig.  :-X

Voor iedereen nog een hele fijne derde kerstdag, super natuurlijk nog een zondag er achteraan.  8)

Wij hebben ook maandag nog een leuke dag, dan gaan we met ons gezinnetje en dat van mijn broer Rob naar het Kerstcircus.  :D Dit jaar in Den Bosch, vorig jaar gingen we ook, in Rotterdam Ahoy, en toen was het SUPER!!!  :D

Ik vertel nog wel hoe het was.  ;)

Doeiiiii!!!!!!!  :D





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

sabine

Hoi Caroline,

Wat heb jij een mooi en lief kerstkado gehad!
Gefeliciteerd met Zippo :-*

Groetjes Sabine

Hermien

Is het donsje ook geboren in een stal? Heb je de drie koningen op visite gehad? Meid, gefeliciteerd met je eigenste KERSTDONSJE.  In dit uitzonderlijke geval zou ik hem toch een meer toepasselijke naam gegeven hebben. Chris, Kringel (beiden i.v.m. de Kerstman) of gewoon Xmass. Maar ja, wie ben ik, hè?

Verwacht je nu ook nog een Oudjaarsdonsje? Ik zie het wel. Geniet er maar lekker van, hoor.

Met een kerstknuffel van 'ons allemal' aan het Vederkruid.

                                      :-*  :-*  :-*  :-*

amazingleeuwtje

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met jou 3 donsjes en wat leuk een kerstdonsje ;D ;D..

Jammer dat je met Eros moet stoppen, maar kan het mij goed voorstellen dat je nu de knoop hebt doorgehakt..

Sterre doet het geweldig hier, ze is The Queen of Moordrecht dit straalt ze gewoon uit als je der ziet zitten, spelen en eten ;) :-*..

Probeer snel een leuke foto van der te schieten..

Liefs Syl

Caroline



Goeiemorgen!!!!

Bedankt voor jullie berichtjes.  :-*

Hermien, ik heb nog even gekeken naar een naam die met de kerst te maken heeft maar helaas, ik kon er geen bedenken met een Z en aangezien dit het Z-nest is moest ik iets anders bedenken.  8)

Knuffel terug.  :-*

===

Syl, ik ben erg benieuwd naar de foto's van "onze Queen" .... ik zie het helemaal voor me .... haar moeder kan er ook zo koninklijk bij gaan zitten .... toeval wil dat ze ook Queenie heet.  :D

===

Het zusje van Sterre, Ushi, de laatste van het U-nest is net opgehaald en heeft ook een fijn adresje gevonden.  :)

===

Verder weinig nieuws van uit ## Binky's friends ## .... alle donsjes en stekeltjes maken het meer dan goed, de V-tjes krijgen nieuwe veertjes en zijn super lief, de W-tjes zitten bijna helemaal in de veren, zijn prachtig en maken vlieg bewegingen op het droge  :D, de (oudste) X-jes gaan we wereld bekijken nu hun oogjes open gaan en krijgen donkere vlekjes waar straks de grijze veertjes door gaan komen .... weer erg spannend voor de nieuwe baasjes die wachten op een speciale mutatie en .... de Z-tjes liggen nog lekker onder paps en/of mams en moeten eerst een beetje groeien voor ik iets over hen kan vertellen.  ;)

Wij zijn strsaks weg maar ik probeer nog foto's te maken, helaas ligt het eraan hoelang we weg gaan of het me lukt, ik beloof dus even niks.  ::)

Fijne zondag!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Wat heb jij een boel jongen zitten zeg  :o

Fijne dag!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kimm

wow gefeliciteerd met Zippo  :D
fijn dat het verder allemaal goed gaat hoor!

hele fijne zondag nog,

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met Zippo :-*
3 Kerstdonsjes, Zuper! ;) ;D

Fijne 3-de kerstdag en heel veel plezier, morgen, in het kerstcircus!
Groetjes uit Den Bosch ;)

Bello

Zo zijn de donsjes weer weg.... en de volgende rond is al BEGONNEN.

Zw zijn wel errreggggggggggg wit he, net of ze uit de biotex komen.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Hermien

Zozef of Zmaria....., Zbalthasar...... ;D  ;D  ;D  ;D