## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



Jawel hoor .... elke tegenslag krijgt een plekje maar .... ik geniet nog steeds optimaal van mijn ontzettende leuke hobby.  :D

Vanmiddag ook, Jasper en Sophy lagen even op bed nadat het gisteren laat op school was tijdens de kerstviering en ik heb samen met Sanne en Thomas met de ontzettend lieve maar blote en kale V-tjes en de mooie in een verenpakje gestoken W-tjes zitten kroelen, nou geloof me, dat is genieten hoor.  ;)

Even tussendoor voor degene die het interesseert.  ;)

- Wayan is een bont (getekende) MAN

- Wonder is een bont (getekende) cinnamon witmasker POP (ben ik wel 90 % zeker van  :-\ ) Grrrrh, ik ben zo verliefd.  ::)

- Wiebe is een bont (getekende) opaline MAN

- Wobke .... kan ik het nog niet zien.  ;)

====

Het kan zijn dat er nog eentje te reserveren is van dit nest, zo niet de X-jes worden hetzelfde .... mocht je interesse hebben, mail of stuur me een immetje, uiteraard mag je ook hier in mijn boekje wat laten weten.

Verder is Valentijn nog te reserveren, een witmasker MAN split voor bont cinnamon opaline en lutino, samen met een witmasker popje krijgt hij albino dochtertjes.

Valentijn heeft 2 albino zusjes, eentje blijft er bij mij wonen, de andere is ook nog te reserveren.

Daarnaast zijn er natuurlijk nog de X-jes van Amor & Diégah en verwacht ik vanaf zondag een nestje met bonte witmasker in verschillende mutaties van Unique & Queenie, voor beide nesten heb ik al enkele reserveringen maar er zijn er ook nog te reserveren!!  :D

De V-tjes en de W-tjes mogen over ongeveer een maandje weg, het X-nest en het Z-nestje wat ik verwacht over een week of 7.  ;)

===

Morgenmiddag verhuisd eerst Ugly die inmiddels als Sterre door het leven gaat naar Moordrecht. Zij gaat bij Sylvia wonen waar nog 3 valkjes van mij wonen.  :D

En iets later op de middag komen Diana en Jop, zij komen Uniek halen. Jop heeft de naam Koekie voor Uniekje uitgekozen.

Het weekend verwacht ik dat er een keuze wordt gemaakt door de toekomstige baasjes tussen de beide valkjes die er dan nog zijn, Ushi, een popje en Ulani, een kereltje.  8) Ook zij mogen al verhuizen.  :)

====

Ik schreef het al in mijn titel .... sinds vandaag piept en tikt het donsje in eitje 3 van Amor & Diégah, er is ook al een speldeprikje geopend. Net was er nog niks, ik kijk straks nog even maar ik verwacht morgen zeker een nieuw X-je aan te treffen.  8)

Xenox en Xante maken het goed, beide worden goed gevoerd door hun ouders.

Pleegouders voor 1 dag, Giorgio & Anaïs, hebben het rustig opgenomen dat ik hun pleegdonsje, Xenox, terug naar zijn eigen ouders heb gedaan. Vanmorgen hadden zij beide het lege blok verlaten om vervolgens er weer in te gaan om elkaar te versieren .... hun verdriet was van korte duur, ze zijn al weer met een volgend nestje bezig.  :)

Verder weinig nieuws .... trusten voor straks.

Liefs vanuit een prachtig wit Veghel.

PS. de beloofde foto's volgen nog, samen met een paar grappige van Fleur en de konijntjes Harrie en Sproet in de sneeuw.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian

Veel plezier morgen met Sylvia :D
En uiteraard ook met Diana en Jop ;D

Ik lees maar gauw over al die lieve donsjes heen,
die nog gereserveerd kunnen worden :-[

Knuffeltjes terug van Indy :-* en Jasmijntje :-*
Op de foto was Indy, maar had je vast wel gezien ;)

Fijn weekend!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian


Caroline

Oooh, ja .... dat had ik gezien, hij is prachtig ik had hem ook al opgeslagen. 

Mijn gedachten zaten bij de prachtige foto van jouw Chico en de regenboog .... ik snapte je zinnetje dus helemaal niet.  ::)

Blond.  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian


Caroline



YES!!!!

Net voor het slapen gaan nog even stiekem gekeken en .... het derde donsje van Amor & Diégah is geboren en is WIT!!!!  :D

Ik ben helemaal waanzinnig blij .... 2 kansen op een kereltje voor mijn mooie Nina.  ;)

Foto heb ik nog niet gemaakt, ik wilde de ouders die beide op het nest zaten niet uit het blok sturen midden in de nacht.  :)

En de naam .... ga ik even over nadenken en vertel iik jullie morgen!!  ;)

Trusten!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes



Gefeliciteerd dubbel kans hopen op nog meer witjes dan  ;D

Ben benieuwt naar het naampje  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Anja



Ben benieuwd wat de naam is. Die zal vast en zeker erg mooi zijn.

Liefs,

Anja


Bello

Zo heeeeeeeeee

Ben ik ff niet op de site en ja hoor....BINGOOO

Er zijn weer ienieminie donsjes geboren.

En valkjes die al gaan verhuizen...... toppie hoor


Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Manon*

Wauwie....  :D :D :D :D :D

Ben blij voor je Caroline... hopelijk zit ie geweldig mooie kanjer tussen voor je  :-*

Fijn weekend!

Machootje

Hee Caroline,

Ben al zo lang niet meer in je boekje geweest, maar zie dat je heel veel kleintjes hebt en zelfs al en paar die gaan verhuizen! Nog gefeliciteerd met alle donsjes in ieder geval en wat leuk dat je een witje zelf gaat houden. Jeetje, is dat trouwens niet moeilijk om steeds al die namen te bedenken?  :o

Ik kom gauw weer kijken hoe het hier allemaal is! Fijn weekend!!

:-* Judith


Rust zacht, lieve Macho! 22-8-2009

smiley

Hallo Caroline

Gefeliciteerd met nog een kans op een mooi ventje voor Nina.
Heerlijk is dit toch als dingen gaan zoals je het zo graag zou willen !!
Ik duim mee dat je grote wens in vervulling mag gaan  ;D ;D

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

hilde