## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Gave foto's en filmpje Caroline allemaal om te  :-*

Helemaal leuk dat Dior netjes opstapt ;)..

Liefs Syl

patty_dordtse valkjes

Ik heb weer heerlijk genoten van je mooie foto reportage

En jah Valentijn is het alleen de naam al  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Marian

Hoi hoi!

Supergaaf dat Dior is opgestapt EN dat je hebt mogen kroelen!! 8) :-*
Geweldig dat het toch anders heeft uitgepakt ;)
Mooie foto's en een kei leuk fimpje!

Liefs, Marian

H&H

Mooie foto's en allemaal goed nieuws :-) Leuk.
Ik vraag me een ander dingetje af ... (misschien dat ik het over het hoofd heb gezien) : gaat het goed met Fleur en de valkjes samen ? Doen ze elkaar niets ?

mila

heey caroline,

super foto´s echt gaaf...
en dior opstappen stoere vent zeg...

gr mila

Saar

:D
Super dat Dior nu op je vinger stapt :D
Harry moest er in t begin ook niks meer van hebben.
Hij was toen boos omdat ik hem uit de voliere had gehaald... ::) Hij is nu inmiddels ook bijgedraaid :D

Landiej

Wow! Het was een hele kluif, maar ik ben weer bijgelezen. Het U-nest is zo leuk ;D De V-tjes en W-tjes natuurlijk ook, maar de leeftijd van de U-tjes blijf ik het leukst vinden.

Super dat je zulke goede vorderingen hebt gemaakt met Dior! Zomaar op je vinger en hand stappen is niet niks voor zo'n wilde vent. En kroelen al helemaal niet! Als het zo doorgaat is hij net zo'n kroelkont als Cartier ;)

Caroline

Citaat van: MAJA op  8 december 2009, 11:56:03

Ik vraag me een ander dingetje af ... (misschien dat ik het over het hoofd heb gezien) : gaat het goed met Fleur en de valkjes samen ? Doen ze elkaar niets ?


Ergens heb je het denk ik over het hoofd gezien.  ;)

Maar dat geeft niet.  :)

Naast Fleur hebben we nog 2 honden, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever van bijna 10 jaar en een Jack Russell Terriër die morgen 11 jaar wordt.

Zijn de valkjes los, zijn de 2 oudste honden in de gang en Fleur in de bench, zijn de honden in de huiskamer, blijven de valkjes in hun kooi.  ;)

Fleur heeft op dit moment (nog) geen jachtinstinct voor de valkjes als ze fladderen maar ziet het wel als speelgoed, zo'n bewegend "ding", net als blaadjes die buiten rond waaien, daar wil ze achteraan.  ;D

Kippie, de Jack Russell, wil maar één ding als de valkjes uit de kooi zijn en dat is OPETEN!!  :o In de kooi kijkt ze er niet naar om, mogen en kunnen ze alles doen.  :) Gelukkig.  ;)

En dan nog onze Nova Scotia Duck Tolling Retriever, een Canadees ras waar in land van herkomst nog dagelijks mee gewerkt wordt in de eendenjacht. Beide ouders van onze Summer komen dan ook uit Nova Scotia zelf waar deze honden nog niet als huishond gehouden worden maar enkel om me te "jagen".  ::) Hun taak is de eenden te lokken en wanneer deze dichterbij komen en de jager heeft ze aangeschoten, ze uit het water te halen, retrieve.  ;)

Hier in huis kijkt Summer niet naar de valkjes om, ook niet als ze vliegen maar wat zal haar "retriever"-instinct zeggen als er een valkje neer stort ergens?? Ze zal het dan met zachte bek oppakken en naar ons toe brengen. Lijkt me geen strak plan voor zowel Summer als de valkjes niet.  :P

Nee hoor, omstebeurt hebben zij het ruim voor zich, dit gaat al jaren goed.   :)

Die ouwe teef van 11 had me gisteren trouwens goed beet.  :o >:( :-\ :'(

Jack Russells happen altijd nog een keer na als je bijv. een kluifje afpakt, tuurlijk weet ik dit en hou ik hier altijd rekening mee. Onze ouwe honden krijgen dan ook nooit een kluifje als de kinderen "los" zijn.  :P ;) Ook kunnen beiden niet samen met een kluif, dus krijgen zij het alleen onder toezicht en apart.  :)

Gisteren kwam ik thuis van zwemmem met Thomas zie ik dat Kippie in de gang in de mand ligt met .... een stukje buffelhuidkluif van Fleur.  :-\ In het schemerlicht doe ik haar bek open pak onder haar luide gegrom het kleine kluifje (3-4 cm) uit haar bek en meteen .... HAP!!!!  :o :o :o gevolgt door ene luid gegil door mij.  :o :o :o :-[ Mijn duim zat vol tussen haar kiezen geklemd.  :'( En dan mijn duim op zijn zij, dus boven kiezen aan de ene kant van mijn nagel, de onder kiezen aan andere kant van mijn duimnagel. Auuuuuwwww!!!!

Met mijn andere hand moest ik vervolgens weer de kaakklem eraf halen en was mijn arme duim bevrijd. Tuurlijk bloeden als een rund ....

Eerst maar even flink onder de kraan laten doorbloeden, daarna even tijdelijk een verbandje erop gedaan, het eten stond op tafel. Daarna, flink ingesmeerd met Betadine en ingepakt.

Ben benieuwd hoe het er vanavond uit ziet. Het doet verschrikkelijk zeer de hele dag, niet alleen de verschillende wondjes, maar ook mijn nagel die opgewipt is geweest en mijn bot wat flink gekneusd is tussen die kaken, Kippie beet er echt vol in .... niet in de gaten hebbend dat het niet het kluifje was maar mijn duim ....  

Iedereen gedankt voor de leuke reacties!!!!  :-* :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Kippie vond jouw duim blijkbaar lekkerder :P :P :P

Moet je geen tetanusprik gaan halen hiervoor?

Liefs,

Anja

Kaatje

Hmmm,

Dat is minder een flinke beet. Kan me voorstellen dat je er behoorlijk last van hebt  :-\

Wat een lieve foto's weer en wat leuk dat Dior opstapt. Ook van een beetje kroelen lijkt hij te genieten. Knap werk meid  :D

Bello

Zooooooooooooooooooo

niet 1 foto maar weer een hele boel   ;D heeeeeeeeeeeeeeerlijk om dat jonge spul te zien.


Jeetje meis, moet je met je duim niet ff naar de huisarts.....

niet te lang mee blijven lopen hoor!!!


Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

9 december 2009, 06:24:04 #6506 Last Edit: 9 december 2009, 08:18:26 by Dierenfreackske
Hoi Caroline, wat een hele mooie en lieve foto's heb je gemaakt, wat lekker veel ook! Ik heb genoten met volle teugen hoor! Ook leuk filmpje van Dior he, hihih, wat groeien de donsjes snel he, en wat zijn  de bonte witmaskertjes ook mooie hoor! Aaaaaa, wat sneu van de beet ...thx voor je steun. Grtjs Ann



H&H

Oeiiii. Heel pijnlijk. Zeker advies van de huisarts inwinnen wat je nu het beste kan doen.

anika_en_spirit


:-* :-* :-* :-* :-* :-*
Wat een lieverdje!!
Geef hem maar een dikke knuffel van mij.

Super, die foto's van het kleine spul! Altijd weer een genot om naar te kijken.

Wauw, wat goed dat je Dior mocht kroelen! Ook top dat hij netjes opstapt :D.

Hoe gaat het nu met je duim? Bah, lijkt me erg pijnlijk! Beterschap met je duimpje.

Ik heb je maandag nog een IM gestuurd. Hoop dat je hem gelezen hebt.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Caroline



Bedankt iedereen, voor de zorgen!!!  :-*

Mijn duimpje is nog wel pijnlijk maar alweer vergeten en vergeven ....

Gisteren onze Fleur namelijk wederom door het oog van de naald gekropen.  :o :'(

Tijdens het avondeten Jasper zette zich met zijn voetjes tegen de tafel wat zijn TripTrap-stoel deed omkiepen .... hij viel met stoel boven op Fleur die net achter hem langs liep ....

En dan ook echt helemaal erboven op.  :o Ik moest echt de stoel met Jasper erop van Fleurtje optillen om haar te bevrijden.  :-\

Na 3 x contact met dierenarts en inmiddels een bezoekje dierenarts ben ik een beetje gerust gesteld en heeft Fleurtje pijnstilling die het voor dragelijk maakt maar pffffh, het was echt heel erg heftig en angstig .... Fleur heeft vannacht liggen krijsen van de pijn als ze anders ging liggen.  :'( :'(

Ik ga nu snel de kinderen van school halen maar kom straks even het gehele verhaal van me afschrijven.  :)

Liefs ....

PS 1. Anja, ik heb in het verleden meedere tetanusentingen gehad, weet niet of die nog geldig zijn maar ben wel vaker gehapt door honden en/of katten.  ::) Maar bedankt voor de tip.  :-*

PS 2. Anika, ik heb je even snel een IM terug gestuurd, had de jouwe wel al gelezen.  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.