## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Hermien

Het gaat maar door, het gaat maar door....... ;D  ;D  ;D  ;D

Raakt het onderhand niet overbe'valkt' bij jou?


                              ;D  ;D  ;D  ;D

anika_en_spirit

Héy Caroline,

Gefeliciteerd met Vlinder, Wayan & Wiebe.
Het gaat hier echt als een speer  ;D, Super!!

Hoe gaat het met mijn kleine kereltje?
Is ie nog aan de pap? :P
Geef hem maar een dikke vette  :-* & knuffel van me.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


smiley

Hallo caroline

Wat gaat het goed bij jou ,erg fijn dat de donsjes er toch 1 voor 1 komen .
en ook weer nieuwe eitjes super !!!
De stand staat hier nu ook al op 4 en nu maar hopen dat er een paar bevrucht zijn !!!


Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Marian

Gefeliciteerd met Wiebe! :D :D
En gaaf dat Anaïs en Giorgio een 2-de eitje hebben gelegd. Is dat apart dat er zoveel dagen tussenzitten?
Wow, 't gaat nu echt storm lopen bij je :o
Ik ben net thuis en Jasmijn zit nu lekker in m'n nek onder m'n haren wat te kroelen :-* ;D

Fijne avond! groetjes uit Den Bosch

Anja

Hey Caroline,

Gaat goed hier zeg. Gefeliciteerd met Wiebe.

Mooie update weer.

Liefs,

Anja

Caroline



Dank je wel voor de leuke reacties.  :-*

Ja, het gaat hier lekker!!! De afgelopen 6 dagen elke dag een donsje en .... morgen weer eentje want het laatste eitje bij Eros & Perle is hard aan het piepen en tikken.  :D Ik denk nog een witmasker jongetje.  ;)

En waarschijnlijk overmorgen nog een donsje want .... eitje 4 bij Kouros & Lou Lou is vanavond aan het tikken begonnen, het piept nog niet.

Daarna nog donsje 5 bij Kouros & Lou Lou en dan zijn er 9 donsjes in allerlei verschillende mutaties.  :D :D

Als deze donsjes alweer geringd zijn en veertjes hebben, zijn de laatste T-tjes en de U-tjes alweer verhuisd en zijn de eitjes van Amor & Diégah en Giorgio & Anaïs alweer uitgeteld.  ::)

Het gaat echt super!!!! Zullen de true-lightlampen dan toch hun vruchten afwerpen?? Ik weet nu inmiddels wel zeker dat andere jaren de jongen niet uit hun eitje konden komen door de Calcitat-50 wat ik op advies gaf van Dr.Feldkliniek .... dit kweekjaar gaf ik enkel Calcilux en alle jongen zijn uit de eitjes gekomen in tegenstelling tot vorige jaren soms hele nesten niet.  :'(

Tot straks ....

PS. Anika .... kijk maar vast in je agenda .... Sero heeft bijna groen licht om te verhuizen.  8)






Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



:censuur >:( :( :-X :-\

Vanavond ging ik pinnen wordt mijn pasje om veiligheidsredenen ingeslikt .... ik denk wat is dit nu weer?? ???

Vervolgens komt er een bonnetje met dezelfde info en het verzoek om contact op te nemen met de bank.  :-\

Krijgt ik net een telefoontje .... er is een kopie van mijn pas in omloop .... mijn pasje is door skimming gekopieerd. KIJK HIER HOE.  >:(  :o

Balen .... op dit moment kunnen we niks doen, morgen moet ik naar de bank en wordt alles geregeld, dan weten we ook pas of er, en zo ja, hoeveel er van onze rekening is afgehaald.  :-\

Dit is onze betaalrekening en hiervan hebben we (hadden nu dus) (nog) maar 1 pasje, de andere was kapot en nog niet vernieuwd .... hebben we nu spijt van.  :-[

Anders hadden we alvast op internetbankieren naar ons afschrift kunnen kijken en .... gewoon kunnen pinnen.  ::)

Nu is het maar afwachten ....

* wat is er af??
* wat staat er nog op??
* wanneer staat het geld wat er onrechtmatig is afgehaald, weer terug op de rekening??

Zodra ze ontdekken dat er ergens skimming-apparatuur op een pin -of betaalautomaat zit, worden alle pasjes die daar een transactie hebben gedaan meteen geblokkeerd en bij de eerstvolgende pinpoging "ingeslikt" wat ik dus meemaakte.

Er wordt standaard in deze procedure een nieuwe pas aangevraagd, deze krijg ik over 3-5 werkdagen thuis gestuurd.  :)

Alle transacties die wij zelf niet hebben gedaan zullen allemaal worden terug gestort, via de verzekering van de bank .... maar wanneer?? ???

Lekker zo vlak voor het feest van de goed heiligman.  :-\

Hopelijk valt het morgen allemaal mee. Ik kan in Veghel wel gewoon de papieren in komen vullen, helaas heeft ABN-Armo Veghel geen kas meer wat betekend dat je er geen geld kunt halen, alleen in de pinautomaat en daarvoor heb je dus een pasje nodig.  :P

Moet ik dus waarschijnlijk morgen ook nog naar Uden rijden om daar geld te gaan halen.  :-\

Heb ik weer .... wat een hufters!!!!  >:(



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Always look..

:-[ Das idd niet niks, nu maar hopen dat ze er niks vanaf gehaald hebben!

Gefeliciteerd met de kleintje! het zijn plaaaaatjes!

xx Sanne en de jongens !

patty_dordtse valkjes

jeetje zeg.

ik zal duimen voor jullie dat die boeven niks hebben gedaan...
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Anja

Jeetje heb jij weer.

Je hoort het zo vaak en je hoopt dat het jou niet overkomt.
Sterkte meis en ik duim dat de schade meevalt.

Dikke knuffel,

Anja

Marian

EUhhhh, ........ hoeveel valkparkieten heb je ook alweer? :-[ ;) ;D :-X :P

Caroline

Zie mijn handtekening .... daar staan alle 26 namen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian


Marian

Nou ja, wat een hufters idd >:( >:(
Sorry, lees nu pas je berichtje.
Ik hoop dat 't gauw op z'n pootjes terechtkomt!
Getsie, hier zit je toch helemaal niet op te wachten :o :o >:(
Probeer je maar niet al te druk te maken, er zijn vast mensen om je heen die je tijdelijk kunnen ondersteunen indien nodig :)

Liefs, Marian



Landiej

Dat zijn nare dingen inderdaad. Een vriendin van mij is onlangs ook geskimd op station Utrecht Overvecht. Bij haar was het geld binnen twee dagen teruggestort, maar zij is klant bij de Rabobank. Hoe de ABN het aanpakt zullen we moeten afwachten :-\
Succes ermee in elk geval!