## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



Mag ik jullie voorstellen ....


* Fleur *

Zoals ik al vertelde, vanmiddag na school gingen Sanne en ik saampies met haar harts vriendinnetje, Vivian, naar een nestje (5 stuks) met puppy's kijken. Ruwharige dwerg/kaninchen teckeltjes in div. kleuren, reutjes en teefjes.

De 2 donkerste, een reutje en een teefje vielen af, de lichtste, ook een reutje, viel af en uiteindelijk had Sanne er nog 2 op schoot waaruit ze moest kiezen, een "rood" en een "chocolade" teefje .... jawel, we gingen voor een reutje en vielen voor een teefje.  8)


Links de chocolade, recht de rode. Als ze ouder worden komt de lichte ondervacht door en worden ze dus lichter.


Gaaap!!!!


Het waren hele lieve makkelijke puppy's en hun mama was ook heel relax en liet toe dat Sanne en Vivian alle kleintjes flink knuffelde en aaide.  :-*


Sanne kon gewoon niet kiezen maar toen de chocolade, tevens de kleinste met de langste haartjes, spontaan bij haar in slaap viel is haar keuze op haar gevallen.  :D


Kom even je snoetje aan mama laten zien dan kan ik de foto's op school laten zien.  ;)


Dag lieve Fleurtje, tot over 2 weekjes.  :-* :-*

Het is echt een droppie .... hieronder nog een paar foto's die de fokker maakte, helaas niet zo'n beste kwaliteit maar leuk om even het hele nestje te zien.  :)

Links onder is Fleurtje, daarboven het rode teefje wat uiteindelijk afviel.







Vrijdag 2 oktober mogen we haar halen als Sanne om half 4 uit school komt.  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Gefeliciteerd sanne echt een mooierd zeg.

mooie foto's van je nieuwe vriendinnetje hoor ;)

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Roxy

Oh Sanne wat een schatje :D. Ze is echt prachtig.
Nog twee weekjes wachten en dan kan je haar ophalen.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, aaaaaaach lief lief lief, wat een schatje, allemaal hoor, maar eerst en vooral gefeliciteerd met jullie nieuwe gezinslid, en wat voor 1 he, een beauty is het en aach wat een mooie lieve naam is Fleurtje he ,  ik zag altijd ook al graag die lieve bruine labradortjes, mooi mooi lief lief !Schattig kwijl kwijl kwijl , aaach meiss....heel veel geluk met jullie mooie lieve schat hoor! En dat jullie ze heel lang mogen vertroetelen he! Hihih, wat heerlijk voor de kindjes met zo'n lief klein schattig puppyken, en een echte kindervriend is dat ras ook he! Heel goed gekozen hoor, en super schattig, aaaaaach, k kan er niet over zwijgen he, het is zo'n moppie! Knuffie Ann



♪ Marlies

Wat een scheetje !! :o

Gefeliciteerd Sanne met je mooie hondje.

Wat zullen dat 2 lange weken worden. ::)

Jacky

Hmmm blijkbaar heeft mijn eerste berichtje niet gepakt. :-\

Gefeliciteerd met jullie nieuwe pup.

Wat een schatje is Fleur. En inderdaad een lieve naam.

Nog 2 spannende weken  ;D

Groetjes Jacky

☺ Pita ☺

Oooow nog zo'n knap lief hondje :D
Hihi ik zei het toch kijken is kopen :P
Sanne je hebt wel een taak op je genomen hoor zorgen voor een hondje.
Maar ik denk day je ouders je er heel goed bij gaan helpen.

*Manon*

Sanne heeft een heel mooi hondje uitgekozen zeg!
En wat een leuke naam ook, heel fleurig  :P :P :P

Wat zal Sanne trots zijn  :D

Groetjes Manon

Peggy

Goede morgen Caroline en Sanne,

Wat heb je toch een geweldig mooi lief hondje uitgekozen Sanne en wat lieffff dat ze meteen al bij je in slaap viel..ze is dus ook echt voor jou gevallen  :-*  Gefeliciteerd hoor met jullie lieve Fleurtje.

en Caroline, wat heb je toch weer mooie foto's gemaakt van al je valkjes.Het was weer een super update  :D

Op dit moment zit Reem zo lief te fluiten ..hij is zo vrolijk.
Gisterenavond woog ie,toen ik thuiskwam van het werk, 88 gr..wrsl ook vd trosgierst die Maart aan hem gegeven had  ;) Ik heb hem toch wat pap gegeven en dat ging echt supergoed caroline,echt waar. Maar 3 spuitjes v 1 ml want ik wil hem ook niet volproppen en hij woog toen mooi 91 gr. Ging hij iig met een vol warm buikje de nacht in en ik kan wel zeggen dat ie superhappy wakker is geworden. Het bouwvakkersgeluidje vliegt hier om me oren en oefenen dat ie doet,  kei leuk  :D
Ik denk dat ik nu de manier gevonden heb om hem goed en sneller te pappen..al doende leert men..komt helemaal goed hier. Tegen de avond ga ik hem pas weer wegen.
Och Caroline ,hij fluit nu zo grappig.

Ik wil je trouwens hier ook nog even heeeeel erg bedanken voor al je adviezen,tips,smsjes en gezelligheid  :-*

Een hele fijne dag, liefs Peggy
En lieve Sanne,droom jij maar heerlijk van jouw lieve Fleurtje.Vind het zo gaaf voor jou dat je straks je eigen hondje hebt en ik weet heel zeker dat Fleurtje een superbaasje krijgt want je bent zo lief voor dieren, top meissie  :-*


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

wat een poepie zeg! leuk hoor caroline en sanne :D
en de naam is super mooi!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

carco

Wat een lief klein poepie krijgen jullie erbij zeg  :-*

Ik was de foto's aan het bekijken aan het begin en ik had precies hetzelfde hondje uitgekozen  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Esther*

Hej,

Wat een mooi hondje!
Vooral dat choco neusje vind ik erg lief!

Mega update!! Volverwachting......

gr Esther

amazingleeuwtje

Ooooooooh ik smelt!!!!!

Wat een snoepie ;D Sanne gefeliciteerd met lieve Fleurtje dat je maar heel lang veel plezier met haar mag hebben...

Lekker elke avond snel gaan slapen en dromen over jou Fleurtje, dan is het heeel snel 2 oktober ;D ;D ;D