## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hey Caroline ...ik hoop dat je het geregeld krijgt, hihi, bij Patrick is het wel goed denk ik voor de valkjes hoor!Grtjs. Ann



Anke

Hoi Caroline,
Je (ex) valkjes houden je lekker bezig....
Gelukkig is de zaak weer recht gezet en kan je meedenken voor een huisje.
Ik duim dat ze snel een goed plekje vinden!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Caroline

Ook hier weer te veel pagina's om bij te lezen, sorry  :-[. Maar ik las dat je logeetjes hebt gehad die een goed huisje zochten, hoop dat dat gauw gevonden wordt.

Pixel doet het goed, hij heeft een helemaal wit koppie en zit elker middag tussen vier en vijf, ja daar kun je bijna de klok op gelijk zetten, hele verhalen te vertellen. Maar goed, als we visite hebben doet hij het niet, alsof hij het weet dat we daar op zitten te wachten.

Het is echt een hele lieve valk, komt zonnepitten uit mijn hand eten en is echt zo lief!

Groetjes

mara

*Yvon

Hoi hoi

Ik zal er niet op terugkomen en wens jullie succes met het vinden van een nieuw huisje voor de gebroeders Snoefel & Gaffel.  :)

Groetjesssss en genietse van jullie vakantie !!  :D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

anika_en_spirit

Hoi hoi,

Hè, wat sneu van soefel en gaffel. Ik snap dat je daar ontdaan van bent! Ik hoop dat de 2 lieverds heel snel weer een goed huisje zullen vinden!  :-*

Geniet nog even van de vakantie, hier zijn de basisscholen alweer begonnen.

Fijne avond.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Gerdy

dit is ook weer eens te gek voor woorden..

ik hoop dat je snel een plekje voor deze twee lieverds hebt gevonden.

liefs Gerdy

Caroline



Goeiemorgen, Jurriaan en een ieder die dit leest.

Sinds gisteren gaan er weer allerlei geruchten over een bepaald persoon in het rond die het hoofdzakelijk heeft op herplaatsingvalkjes, daarom even deze waarschuwing.

Geef ze niet mee aan Eric H. uit Barneveld.

Lees HIER het verhaal.

Laten we hiermee gewaarschuwd zijn.

Groetjes van Caroline





Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes.

Ik kom snel een update plaatsen.

Mocht er iemand interesse hebben in beide broertjes, Snoefel & Gaffel mag je ook contact met me opnemen.

Beide zijn:

* Witmasker split bont {x2 cinnamon en opaline} {x1 lutino} MANNEN wat betekend dat ze albino dochtertjes kunnen krijgen samen met een (split) witmasker pop.  :D

Maar .... als 2 tamme huisvalkjes zijn ze ook erg gezellig, ze doen werkelijk alles samen.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....goed van jou ...we zijn  gewaarschuwd hoor! Grtjs. Ann



Roxy

Hoi Caroline,

Wat jammer dat je loggeetjes herplaatst moeten worden. Ik hoop dat ze een goed huisje vinden.

Groetjes Roxy

ManjaV

Hoi Caroline,

Ik hoop dat Snoefel en Gaffel snel een leuk huisje vinden. Het zijn hele mooie valkjes en zo te horen ook reuze lief :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Kimm

hoi caroline,

ik hoop ook dat ze heel goed terecht gaan komen!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

bobbie

20 augustus 2009, 19:05:39 #5336 Last Edit: 20 augustus 2009, 21:54:29 by Rianne
Hoi hoi,

ik ging hier zoeken onder de kreet Eric H , en kwam hier terecht. Eric H is toch Eric1990 als ik het goed heb?

Op andere sites staan verhalen van heel wat gedupeerden. Te triest voor woorden. Het schijnt nog een knulletje te zijn van 18 - 19 jaar, hoe haal je het in je hoofd, dan ben je van binnen echt slecht om zoiets te doen. >:(

Succes bij het zoeken naar een goed plekje voor de broertjes. ;)

groetjes, Nel

bobbie

20 augustus 2009, 19:11:52 #5337 Last Edit: 20 augustus 2009, 21:54:45 by Rianne
 ??? de naam H was ineens alleen maar een H  ???

Ik heb de naam weer voluit gezet, zo'n persoontje hoeft niet beschermd te worden door zijn naam af te korten, mag best voluit gezien worden. Destemeer mensen zijn dan op hun hoede bij hem.

gr, Nel

*Manon*

Hoi Nel,

Dat is om dat het het forum hier geen problemen  mee wil. Rianne heeft gevraagd om de naam niet meer voluit te schrijven.

Groetjes Manon

*Esther*

Volgens de wet bescherming persoonsgegevens mag het niet!
Tenzij de persoon in kwestie er toestemming voor geeft!

http://www.iusmentis.com/maatschappij/privacy/persoonsgegevens/


gr Esther