## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Caroline,
Fijn dat Snoefel en Gaffel weer naar huis gaan :)
Hi hi ik blijf het grappig vinden twee valkjes genoemd naar de schurken uit Suske en Wiske ;D

Geniet jij maar lekker van je vakantie, je hebt gelukkig heerlijk weer!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Zyra

wat fijn dat snoefel en gaffel weer naar huis gaan, je zult ze wel gaan missen zeker?

veel plezier hoor en geniet lekker van je vakantie met dit mooie weer!

*Manon*

Heej vakantie vierder  :D :D :D
Geniet er maar lekker van én van het mooie weer én van het samenzijn met je gezin  :-*

Groetjes!!

carco

En ze staan nu op herplaatsing begreep ik  :-\
Dat zal geen goed gevoel wezen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Hermien

'k Heb het ook gelezen. Vreemde zaak. Misschien hadden ze tot de herplaatsing wel bij je naamgenoot kunnen blijven. Heel vreemd.....

                                               ???   ???   ???
                                                      :-[

•=Bonnie=•

Citaat van: carco op 18 augustus 2009, 22:45:01
En ze staan nu op herplaatsing begreep ik  :-\
Dat zal geen goed gevoel wezen.

Groetjes: Caroline.


Huh?

Caroline



Citaat van: Zyra op 18 augustus 2009, 18:53:30
wat fijn dat snoefel en gaffel weer naar huis gaan, je zult ze wel gaan missen zeker?



Ja, inderdaad vanavond rond 19 uur zijn Snoefel & Gaffel opgehaald .... missen ga ik ze zeker. Het waren lieve makkelijke valkjes die gewoon mee gingen qua verzorging met de rest en lekker een paar keer per week hun vleugeltjes strekte in de kweekkamer.

Met de woorden: "Bedankt Caroline, fijn dat je dit wilde doen, ik hou je op de hoogte en stuur je regelmatig weer een foto van de broertjes" vertrok Jurriaan naar huis met Snoefel & Gaffel ....

Mijn verbazing was dan ook groot toen ik een IM kreeg met de vraag of bij herplaatsing niet mijn logeetjes, Snoefel & Gaffel stonden .... ???

Ontdaan las ik vanavond dat Jurriaan de broertjes vanmiddag al bij herplaatsing had geplaatst .... met geen woord werd hier vanavond over gesproken, geen enkele indruk werd mij gegeven dat dit mijn kereltjes te wachten stond  :-[ graag, had ik geholpen bij het vinden van een fijn nieuw adresje ....

Sorry, ik heb het niet vaak maar ik heb hier echt even geen woorden voor .....



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•


Zyra

jeetje zeg.. misschien had ie ze dan beter bij jou kunnen laten dat jij een goed huisje voor ze vondt! jammer hoor dat er geen rekening wordt gehouden met de kweker en dat zelfs na een tijdje op de valkjes passen! :-\

Hermien

Ik kan me je gevoel hierover ontzettend goed voorstellen. Wat een vreemd gedrag, zo ineens. Onbegrijpelijk en ik kan er nog heel veel meer over schrijven, maar doe dat maar niet. De situatie moet wel héél plotseling héél erg verslechterd zijn om dit te doen. Misschien komt er nog een verklaring. Kijk jij nu maar uit dat je straks niet weer een migraine-aanval krijgt, want in situaties als deze kun je daar vaak 'donder' op zeggen.

Sterkte en mijn 'Vliegtuig' en ik voelen met je mee, meid!

Dikke knuf van ons.               :-*   :-*   :-*          :-*


Caroline

18 augustus 2009, 23:17:56 #5305 Last Edit: 18 augustus 2009, 23:20:43 by Caroline
Citaat van: Hermien op 18 augustus 2009, 23:01:15
Ik kan me je gevoel hierover ontzettend goed voorstellen. Wat een vreemd gedrag, zo ineens. Onbegrijpelijk en ik kan er nog heel veel meer over schrijven, maar doe dat maar niet. De situatie moet wel héél plotseling héél erg verslechterd zijn om dit te doen. Misschien komt er nog een verklaring. Kijk jij nu maar uit dat je straks niet weer een migraine-aanval krijgt, want in situaties als deze kun je daar vaak 'donder' op zeggen.

Sterkte en mijn 'Vliegtuig' en ik voelen met je mee, meid!

Dikke knuf van ons.               :-*   :-*   :-*          :-*




De situatie verslechterd, noodzaak geef het beestje een naam .... ik snap dat dit soort dingen gebeuren maar .... mij 3 weekjes op "mijn kindertjes" laten passen ....

Citaat van: Jurriaan op 18 augustus 2009, 14:58:23
Wegens onvermijdelijke persoonlijke omstandigheden maar met pijn in mijn hart moet ik afstand nemen van mijn twee mannetjes witmaskers, broertjes. Ze zijn eind 2008 geboren, en handtam.

Ik hoef er geen geld voor te hebben, ik zoek alleen een warm huis voor ze.

Jurriaan


Vanmiddag bovenstaand berichtje bij herplaatsing zetten ....

Vanavond om 19 uur de broertjes op komen halen met de woorden: "kom jongen, we gaan naar huis" en later nog: "Ik hou je op de hoogte en stuur je af en toe fotootjes van ze"

Niks maar dan ook niks wees erop dat Jurriaan een adresje zocht voor Snoefel & Gaffel, terwijl hij dit dus al lang en breed had besloten ....

Nee, hier heb ik geen woorden voor .... ik voel me gen ****

Graag had ik ze nog wat langer opgevangen tot ze een ander fijn adresje hadden.

PS. bedankt voor jullie medeleven.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Even een tip voor degene die overweegt Snoefel & Gaffel een fijn adresje te geven.

Ik las namelijk al dat mensen hier kwamen neuzen voor fotootjes van ze.  ;)

Ze zijn hier uit hun eitje gekropen, vanaf de dag dat ze hier zijn vertrokken hebben ze alleen nog maar pellets gekregen bij Jurriaan. Harrison pellets.

ZIj zullen dus weer opnieuw zaad of andere pellets moeten leren eten, als je zelf geen (Harrison) pellets geeft of wilt gaan geven.

Alvast bedankt ....




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Zyra

ik vindt ze echt super mooi, maar ik kan ze geen huisje aan bieden. ik hoop dat er iemand is die ze een goed huisje kan bieden en op de pellets kan houden of langzaam weer kan laten wennen aan zaadjes..

vindt dit echt rot voor je caroline, vindt ook dat Jurriaan je iets heeft uit te leggen, zo ga je toch niet met mensen en dieren om ???

-Joke-

 ??? Als ik het goed begrijp komt hij bij jou valkjes halen om ze dan even later weg te geven ???
Dat moet een behoorlijk rot gevoel zijn voor jou  :-\
Hopelijk vinden ze snel wél een goede thuis...

Wat is eigenlijk het verschil tussel pellets en zaadjes?  :-[

Groetjes!

lynette

Tjee  ??? :'( :censuur wat vreemd.

Heel lullig voor jou Caroline  :-* hopelijk komt hij nog met een hele goede verklaring? En heel vreemd dat hij er niks over gezecht heb. Kan me goed voorstellen hoe je je nu voeld.

Knuff voor jou  :-*


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen