## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

lynette

Hoi Caroline,

gefeliciteerd met Cartier  ;D

Groeetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Saar


ManjaV

En ook namens mij nog gefeliciteerd met Cartier! :D
Je krijgt een knufje van Quinny  :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

anika_en_spirit

Hoi Caroline,

Nog gefeliciteerd met de mooie Cartier.
Wat goed zeg, alle S-jes && Remy zelfstandig!
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Dierenfreackske

Hey Caroline ...wat fijn dat de S-jes en Remy al zelfstandig zijn, leuk he. Grtjs. Ann



Caroline



Goeiemiddag!!!!

Eindelijk weer eens een update van mijn kant.

Allereerst, bedankt iedereen voor de lieve en leuke berichtjes, felicitaties en andere woorden. :-*  Ik zal proberen de meeste te beantwoorden maar het zijn er zoveel dat ik hoop dat ik niemand vergeet. Als ik ze allemaal beantwoord heb zal ik kijken of ik nog meer te vertellen heb, zo ja, volgt er nog een updeetje. :D

Ed is net gaan werken, een middagdienstje over werken van 15 tot 23 uur en daarna start eindelijk onze gezamenlijke vakantie. :D We hebben dan samen met de kids nog 3 weken vakantie die we vullen met div. uitstapjes maar de nachten gewoon thuis zullen doorbrengen, lekker bij onze hondjes, konijntjes en uiteraard de valkjes. ;) Weggaan is geen optie voor ons. ::)


Citaat van: Paauwtje op 10 augustus 2009, 13:48:57
Hoi Caroline,

Echt super dat Reem zich nu zelf op gewicht kan houden.
Nu hopen dat hij zo goed bezig blijft.


Groet,

Erik

Dank je wel, Erik.

Gelukkig doet Reem het nog steeds goed. :D


Citaat van: Dierenfreackske op 10 augustus 2009, 15:28:53
Hoi Caroline ...leuke jongen verwacht je weer in het najaar hoor! En GEFELICITEERD met de verjaardag van Jim en Giorgio he.  


Citaat van: danielle op 10 augustus 2009, 17:06:42
Giorgio en Jim, van harte gefeliciteerd, met jullie 1ste verjaardag!  :-*


Citaat van: ManjaV op 10 augustus 2009, 17:15:14
Hoi Caroline,

Wat goed zeg dat Remy zichzelf zo goed op gewicht houdt :D
Ook een heel goed idee van je om het die dagen aan te kijken.
Perfect dat hij zichzelf nu redt!
Ik vind hem ook een heel mooi en lief valkje  :-*

En gefeliciteerd met de verjaardagen van Giorgio en Jim :D

Groetjes,
Manja

Dank je wel, Ann, Danielle en Manja. :D

Citaat van: Hermien op 10 augustus 2009, 22:03:59
Dikke knuf terug gegeven, maar Binky was een beetje tegendraads vanavond. Speelt zich letterlijk helemaal suf en wilde dan ook niets liever dan zonder kroel op slaaptouw. Jammer voor hem want hier ben IK de baas.

                                  ;D   ;D   ;D

Ach Hermien, die lieve Binky ondeugend. ;D Geef hem maar een knuffie van me vanavond.

Citaat van: Anke op 10 augustus 2009, 22:27:18
Hoi Caroline,
Wat goed dat Remy zelf kan eten ;D
Hebben Giorgo en Jim ook taart gegeten? ;)
Groetjes Anke


Citaat van: Anke op 10 augustus 2009, 22:34:13
Hoi Caroline,
Ik had het al gelezen ;D
Nogmaals gefeliciteerd!!!
Enneh...  ik verwacht wel een foto met het speldje op he ;D
Groetjes Anke


Citaat van: Peggy op 10 augustus 2009, 22:42:21
Gaaf joh dat je de prijsvraag hebt gewonnen;  gefeliciteerd meis.

en wat een superfoto van Reem weer hè  :-*  wa is het toch een lekker ding  :-*

En Giorgio en Jim alweer 1 jaar;  gefeliciteerd hoor.

en natuurlijk hoop ik heel erg voor je dat je volgende kweekseizoen ook beter verloopt met wat minder tegenslagen. Maar je hebt je er iedere keer maar weer goed doorheen geslagen hoor. Petje af!  :-*

Liefs peggy



Citaat van: anika_en_spirit op 10 augustus 2009, 22:56:38
Hoi Caroline,

Ben ik even een weekendje niet op het forum, loop ik zo weer 3 pagina's vol met update's en foto's achter! haha, wat gaat dat hier toch mega snel! Gelukkig ben ik weer helemaal bijgelezen.

Wat een mooie foto's van de S-jes. Ze zijn echt mooi geworden! Wat leuk ook dat Sisi al verhuist is.

& Remy is een echte kanjer! Wat goed dat hij nu zo zelf eet en ook nog op gewicht blijft. Wordt ie toch nog snel volwassen  ;D

Nog gefeliciteerd met Giorgio & Jim  :-*


Citaat van: ♣ Pita ♣ op 10 augustus 2009, 23:20:37
Mooi gedaan hoor jullie !!
Groetjes Petra.


Citaat van: Marian op 10 augustus 2009, 23:00:46
Hoi Caroline,

Ook hier gefeliciteerd met het winnen van de prijsvraag ;D
EN ook gefeliciteerd met Giorgio en Jim hun 1-ste verjaardag  
Gaaf dat Remy het zo goed doet hoor, geniet nog maar even van hem/haar, voor het moeilijke afscheid. Later zul je Reem vast eens bezoeken ;)
Nog even en je nieuwe kweekseizoen gaat van start, spannend met je nieuwe koppeltje Giorgio en Anaïs, toch?
Er gaan vast hele mooie popjes en mannetjes komen :D :D
Na slechte tijden komen goede tijden...

Groetjes, Marian


Dank je wel, Anke, Peggy, Anika, Petra en Marian.

Inderdaad Marian, Giorgio & Anaïs zijn een nieuw koppel, zo ook Kouros  & Lou Lou en Unique & Queenie hebben zich ook nog niet bewezen. ;)

Ik hoop inderdaad op hele mooi popjes en mannetje.


Citaat van: *Yvon op 10 augustus 2009, 23:12:57
Hoi hoi

Gefeliciteerd met je speldje !!  ;D
Die draag je natuurlijk wel met de meeting.  ;) :D
Gefelicteerd met de verjaardag van Giorgio en Jim !!  ;D
Ennnnnnnn........Gefelciteerd met Reem zijn zelfstandigheid !!  ;D

Groetjessss Yvon


Dank je Yvon, als ik eraan denk zal ik het speldje dragen op de eerst volgende meeting. ;D

Citaat van: ♪ Marlies op 11 augustus 2009, 06:27:59
Leuk speldje, gefeliciteerd !! :D

Ook nog met Giorgio en Jim natuurlijk.
Ik wist helemaal niet dat die op dezelfde dag jarig waren. :P

En dan natuurlijk Remy..............hij doet het super goed. :D

Vermaken de kids zich nog een beetje ?
Hoe gaat het nu met Thomas duim ?

Bijna vakantie, hopelijk is het mooie weer dan niet op, hier is het nu een beetje miezerig. :-\

Groetjesssssssss ;)

Dank je, Marlies.

Volgens jou gegevens waren inderdaad Jim en Giorgio op dezelfde dag uit hun eitje gekropen, toevallig. Ik heb/had er meerdere die op dezelfde dag waren geboren. Rocky & Chica zijn beide op verschillende adresjes op 25 augustus 2005 geboren en Amor is op dezelfde dag maar een jaar later dan mijn overleden Fleurtje geboren, 27 juni 2005 en 2006.

De kids vermaken zich meestal wel maar op de wat regenachtige dagen is het best een karwei om iedereen tevreden te stellen. Ze lopen zichzelf en elkaar dan best in de weg en eerlijk is eerlijk, met 4 kinderen thuis blijven .... voor een moeder is dit geen vakantie, die begint pas als alles weer naar school gaat. ;)

Thomas zijn duim is mooi opgedroogd, er komt gelukkig een nagel of iets wat erop lijkt terug, ik hoor hem er niet meer over maar zie wel dat hij tijdens het spelen zijn duim nog niet gebruikt, alles klemt hij tussen zijn wijs - en middelvinger, dus zo zonder pleister is het nog wel gevoelig. En .... zwemmen durft hij nog niet zonder pleister, dus doen we er tijdens de zwemles een pleistertje om. In het bad boven en in de tuin gaat het gelukkig wel zonder pleister. 8)


Citaat van: Hermien op 11 augustus 2009, 10:54:32
Wat een prachtig speldje. Gefeliciteerd! Ik ben natuurlijk gelijk gaan kijken in de webwinkel om er ook één te bestellen, maar helaas........

Geniet dus maar van je mooie sieraad!


Citaat van: *Manon* op 11 augustus 2009, 11:30:38
Gefeliciteerd met speldje...  ;D ;D ;D
En...... met de verjaardag van Gorgio en Jim!

Super dat Remy zo lekker op gewicht blijft  ;)

Groetjes Manon


Citaat van: Sally op 12 augustus 2009, 11:36:51
Hoi Caroline,


Gefeliciteerd met het speldje dat je gewonnen hebt.
Erg mooi he!
Ook gefeliciteerd met de verjaardag van Jim en Gorgio

En leuk dat Reem zelfstandig is. ;D


Groetjes!


Citaat van: Bello op 12 augustus 2009, 21:16:21
Ha prijswinnaresssssssssssssssss

Gefeliciteerd met het speldje!!!

Veel succes met het afscheid nemen van Remy Star en Silver!!!


Groetjes Dorothé

ps. jajaja weer ff online!!


Citaat van: Koos op 12 augustus 2009, 22:22:25
Van harte gefelciteerd met de prijs! leuk jóhh! :D  die remy, nog even en dan groeit hij uit zijn veertjes :D :D  Ook een felicitatie waard!!  Gefeliciteerd met de kietjes van een jaar nu! :D

Dit is één groot felicitatie bericht lees ik nu Hahaha ! fijne avond :D :D




Citaat van: Roxy op 13 augustus 2009, 08:27:39
Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met je speldje en met je jarige valkjes.
Wat fijn dat het zo goed gaat met reem.

Groetjes Roxy


Dank je, Hermien, Manon, Sally, Dorothé, Elisabeth en Roxy. :D

Citaat van: Paauwtje op 13 augustus 2009, 08:45:16
Hoi Caroline,
Weer een deeltje voor je verzameling mooi hoor.
Mooi dat Remy, Star en Sliver nu zelfstandig zijn.
Ik wens je succes met et afscheid nemen ik denk dat iedereen wel weet je je sowieso met Remy een speciale band hebt opgebouwd.

Groet,

Erik

Ja, inderdaad Erik, weer een leuke herinnering voor in mijn kweekkamertje. :D

En ja afscheid nemen van Reem .... van de week waren we aan het kroelen en toen stroomde de tranen al over mijn wangen, alleen al bij het idee. :'( Maar ik ben een grote meid en weet dat Reem het heel erg goed gaat krijgen bij Peggy, Maartje, Sam en Melle. In de zomer lekker in de buiten volière, in de winter lekker in een eigen valkjes kamer samen met 5 andere valkjes waaronder Joepke, de oom van Reem. ;) Komt helemaal goed, ik kan Reem altijd opzoeken, Peggy woont maar 20 km verderop.

Maar makkelijk .... nee, dat gaat het niet worden. ::)


Citaat van: sabine op 13 augustus 2009, 12:24:41
Hoi Caroline,

Ik ben weer bij gelezen ;D
Wat mooi dat Remy, Star en Sliver nu zelfstandig zijn.
Je heb weer veel mooie foto's gemaakt, zeg ;D

Arme Thomas, hopelijk komt zijn nagel terug.

Groetjes Sabine


Citaat van: danielle op 13 augustus 2009, 21:20:49
Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met het winnen van het speldje! Het is een mooi speldje, staat goed zo in de rolgordijn.

En de S'jes zelfstandig. Ik wil je alvast heel veel succes wensen met het afscheid nemen van deze mooie valkjes.

Groetjes Danielle

Ha die Sabine, weer terug van vakantie, fijn dat je weer helemaal bij gelezen bent. ;)

En Danielle, jij ook bedankt en jij een hele fijne tijd in Amerika. :D


Citaat van: Kaatje op 14 augustus 2009, 22:58:14
Hoi Caroline,

Wat is Cartier toch een schitterend valkje! Gefeliciteerd meid  :-*


Citaat van: hilde op 14 augustus 2009, 23:11:34
ach wat is cartier toch een plaatje en al 2 jaar wat gaat de tijd toch voorbij


groetjessssss


Citaat van: -Joke- op 14 augustus 2009, 23:18:26
Hieperdepiep hoera voor Cartier!! Prachtige foto's!!!

En wat een mooi speldje, zal je wel trots op zijn ;)

Groetjes!


Citaat van: Kirsten op 14 augustus 2009, 23:30:56
Hoi hoi!

Mijn allereerste opaline cinnamon geelwang bronze-fallow beauty!

Cartier, gefeliciteerd!

Liefs
Kirsten


Citaat van: Koos op 15 augustus 2009, 07:33:55
Caroline, gefeliciteerd met Cartier  :)


Citaat van: ♪ Marlies op 15 augustus 2009, 08:35:20
Nog gefeliciteerd met Cartier.  :-*

Toch ook wel een van m'n favoriete mutaties. ::) :D



Citaat van: Hermien op 15 augustus 2009, 09:04:33
Iets te laat, maar niet minder gemeend! Twee jaar, alweer.




Citaat van: Kimm op 15 augustus 2009, 09:45:30
hoi caroline,

nog gefeliciteerd met cartier!!

liefs kim


Citaat van: Nynke op 15 augustus 2009, 12:37:43
Namens Erik, mij en de valkjes ook nog gefeliciteerd met Cartier!!




Citaat van: lynette op 15 augustus 2009, 14:51:28
Hoi Caroline,

gefeliciteerd met Cartier  ;D

Groeetjes Lynette


Citaat van: Saar op 16 augustus 2009, 00:12:44
Nog gefeliciteerd met Cartier :D :-*


Citaat van: ManjaV op 16 augustus 2009, 09:27:59
En ook namens mij nog gefeliciteerd met Cartier! :D
Je krijgt een knufje van Quinny  :-*

Groetjes,
Manja


Citaat van: anika_en_spirit op 16 augustus 2009, 13:56:07
Hoi Caroline,

Nog gefeliciteerd met de mooie Cartier.
Wat goed zeg, alle S-jes && Remy zelfstandig!


Citaat van: Dierenfreackske op 16 augustus 2009, 14:25:25
Hey Caroline ...wat fijn dat de S-jes en Remy al zelfstandig zijn, leuk he. Grtjs. Ann

Dank je, Karin, Hilde, Joke, Kirsten, Elisabeth, Marlies, Hermien, Kim, Erik, Nynke, Lynette, Saar, Manja, een knufje terug voor Quinny  :-* , Anika en Ann.

Mijn Cartiertje is zeker voor mij ook één van mijn mooiste valkjes, eerlijk is eerlijk, de meeste hebben wel iets moois maar Cartier .... ze is gewoon PRACHTIG!!! ;)

Kirsten's eerste zelf gekweekte cinnamon opaline geelwang bronze fallow popje, ze mocht hier wonen. :D

Inmiddels ben ik al 2 jaar op zoek naar een man voor haar. Een Geelwang MAN met de volgende mutaties in zich, zichtbaar of als split:

- bronze fallow
- opaline
- cinnamon
- bont

Of eventueel een Bronze fallow MAN met de volgende mutaties in zich, zichtbaar of als split:

- geelwang
- opaline
- cinnamon
- bont

Ik ben zelfs bereid een wildkleurtje te nemen voor haar met al deze mutaties in zich, zichtbaar of als split maar tot nu toe heb ik het juiste mannetje helaas nog niet gevonden.

Tevens zoek ik al 4 jaar een Bonte geelwang MAN met veel geel, als partner voor Naomi.

- opaline en cinnamon toegestaan.
- GEEN split witmasker.

Vandaag heb ik zelfs een advertentie geplaatst hier op de site op de verkooppagina, ik moet echt snel een man hebben voor Cartier want ik denk dat zij anders niet meer te koppelen is, het begint echt al een beetje een ouwe vrijster te worden. :-\

Ze fluit tegenwoordig als een vent het bouwvakkerfluitje en zit ze kippetje in een voerbak, fluit ze daar zelf het mannelijke versierdeuntje bij. ;D ;D ;D Gekke griet. :P

Tot zo met een kleine update. :D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde


marie

!!!Flip!!!

Caroline



Citaat van: hilde op 16 augustus 2009, 15:56:20
tamme geelwangetjes zijn moeilijk te vinden precies ?

groetjes

Heel erg moeilijk, ik wordt er moedeloos van.  :-\

Citaat van: Kwinten op 16 augustus 2009, 15:59:12
gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!!!!

Welke nieuwe aanwinst?? ???

Ik zoek juist 2 valkjes.  ;)




Zoals al eerder gezegd, weinig nieuws op dit moment, de valkjes zitten allemaal in hun rust periode. Tijdens de vakantie met 2 koppeltjes samen in een ruime (kweek)kooi, 60 x 60 x 166 cm. Ze vermaken zich prima, hebben onderling geen ruzie en het is erg leuk te zien hoe de koppeltjes met alleen hun eigen partner op trekt. :D

* Afgelopen vrijdag hebben Sanne en ik alle kooien een grote schoonmaak gegeven, zo ook het hele kweekkamertje, alles is weer lekker schoon, fris en ziet er weer netjes uit. ;) Nog een heel werk, met zijn tweetjes bijna een dagtaak. :o Maar het resultaat mag er zijn. :D

* Over 3 weken, na onze vakantie, als de kinderen weer naar school zijn, gaat alles weer in de juiste kooi en krijgen Amor & Diégah, Eros & Perle, Kouros & Lou Lou en Unique & Queenie een blok, Giorgio & Anaïs krijgen oktober een blok, als Anaïs 1 jaar is. :D

* Star wordt deze week door mijn broer, Rick, opgehaald, hij brengt hem naar zijn maat die in Goch in Duitsland woont. ;) Zij komt samen met een ander valkje te zitten. :D

* Silver gaat naar Nancy van het andere forum, samen moeten we nog een datum prikken wanneer zij hem komt halen. :)

* En ja Reem .... het is een aparte hoor .... eergisteren woog "ze" maar 90 gram en rond gisterenavond 19.00 uur nog maar 87 gram.  :-\

Ik was al bang dat ik weer pap moest gaan maken hoor "haar".  ::)

Tot ik me bedacht dat ik eergisteren (vrijdag) na de grote schoonmaak de voerbakken anders had gemaakt.  ::)

Eerst hadden ze 3 bakken in de kooi bij Reem, Star en Silver, daarin door elkaar gemengd per bak, 2 schepjes valkparkietenzaad, 2 schepjes grasparkietenzaad, 1 schepje onkruidzaad en 1 schepje pellets (Nutribird B14 voor grasjes). Steeds hetzelfde schepje.

Nu, vrijdag dus, had ik een bakje met valkparkietenzaad, een bakje met grasparkietenzaad, een bakje met pellets en een bakje met onkruidzaad en uiteraard een bakje met maagkiezel en grit. Ik dacht, kan ik als Star en Silver verhuisd zijn precies zien welke bak het meeste uit gegeten wordt wat Reem dus het liefste, makkelijkste of beste eet ....

Gisteren om 19 uur dus weer snel een bak gemaakt met alles door elkaar, Reem ging gelijk eten en rond 22.00 uur woog "ze" dus 95 gram, in 3 uurtjes tijd 8 gram eraan gegeten.  :D

Wazig hoor, gek beest.  :-\

Ik heb nu dus nog steeds alle bakjes hangen met in ieder bakje 1 soort maar zo'n rvs snoep/badbak heb ik gevuld met alles door elkaar. Hier eet Reem hoofdzakelijk uit. Gaat "ze" er helemaal in zitten en kan op die manier goed eruit vissen wat ze kan eten.  ;)

Ik merk wel dat ze hierin wel beperkt is.  :-\ Net als mijn Noa, die kan ook niet alle zaadjes eten, vooral de kleinere krijgt zij niet gepelt en laat ze liggen.

* JOOP! & Jim .... zoals voor de meeste wel  bekend hebben beide heren kromme teentjes en hierdoor minder grip op de stokken. Ze leiden een normaal leventje, hebben een platonische homofiele relatie en gelukkig saampies. Doordat ze 's nachts vaak onrust/paniek veroorzaakte slapen ze al maanden de nachten samen  in een kleine kooi in de kweekkamer, overdag zijn ze dan in de grote kooi in de huiskamer. Door de drukte in de avonduren tijdens de vakantie ben ik eerlijk gezegd al meerdere avonden deze verhuizing vergeten.
::) Deze nachten gingen zo goed, dat ik het weer aan het proberen ben om ze 's nachts in de grote kooi te laten, tot nu toe gaat dit erg goed. Ben benieuwd.

* Unique & Queenie zijn erg broeds .... heel misschien krijgen zij zelfs iets eerder een blok.
::) Moet nog even denken hierover. ;) Ze voeren elkaar namelijk de hele dag door, Queenie maakt tijdens het kroelen bedel geluidjes tegen Unique en Unique geeft hierna eten op voor haar, niet één keer maar echt tig keer per dag. Beide zijn in de rui geweest en in topconditie omdat zij in april 2 x 4 onbevruchte eitjes legde met tussenpose van 6 daagjes mogen zij in de herfst nog 1 x een nestje proberen, ze zijn er echt aan toe. Unique is 3 ½, Queenie 1 ½ jaar. :D
Ik ben bang als ik te lang wacht met het ophangen van een blok dat hun broedse bui over is en ze in de rui gaan. Waarom wil ik graag nu nog een nestje van hen?? Stel de eitjes zijn weer ongevrucht, kan ik ze misschien een paar pleegeitjes geven, kunnen ze toch vadertje en moedertje spelen. 8)

* Als laatste, Snoefel & Gaffel, mijn 2 lieve logeetjes waar ik helemaal geen last van heb gehad. :) Afgelopen week zou hun baasje contact met me opnemen om een afspraak te maken om ze dit weekend weer te komen halen .... het weekend is nu bijna voorbij en ik heb nog steeds niks gehoord .... vreemd hè??

Ik heb vanmiddag maar even een mailtje gestuurd, ik heb ook zijn gsm-nr. mocht ik dinsdag nog niks gehoord hebben, bel ik hem maar even.

Vind dit altijd best moeilijk, ben zelf erg punctueel, en maak me dan meteen zorgen al een ander het niet zo nauw neemt met een afspraak ....

Ik hou jullie op de hoogte met nieuws, aangezien ik minder online kan zijn, zal ik hoofdzakelijk lezen en antwoorden in jullie boekjes, dan blijf ik in ieder geval bijgelezen overal. 8)

De kids en ik gaan nu even bladeren in een stapel ouwe fotoboeken en daarna met z'n vijfjes eten.

Voor een ieder die nog vakantie heeft, een fijne tijd.

Dikke knuffel van





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde

dit was weer een hele update caroline

hopelijk vind je vlug een tamme geelwang


groetjessssssssss

Hermien

Knuf aan Binky overgracht. Inmiddels zul je ook wel gelezen hebben dat Binky nu 'ukkupuk-af' is.....



                                           :-*   :-*   :-*
                                                    ;D

Anke

Hoi Caroline,
Ik ben weer helemaal bij geupdate ;D
Wie weet, wie weet worden hier aan het eind van het jaar wel bonte geelwangetjes geboren ;D
Geniet maar lekker van je gezinsvakantie!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Paauwtje

Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

mila

heey caroline

heeft een uurtje geduurdt maar ik ben zo goed als bij.

super dat reem en silver star helemaal zelfstandig zijn en al gaan verhuizen.

vreemd dat mensen niet bellen voor hun beestje waarneer ze hun komen halen....
je kan dat toch niet vergeten dat 2 vogels bij iemand hebt gezet???

maar ja ik ga nu vaker lezen in je boekje en berichtjes plaatsen oke??

groetjes

Caroline





Hoi hoi!!!!

Ik kom snel even bijkletsen hier maar wilde alvast even laten weten dat Jurriaan, het baasje van Snoefel en Gaffel, me gemaild heeft.  :D

Hij heeft wat problemen (paspoort gestolen) gehad en was daardoor langer in het buitenland.

Vanavond komt hij zijn valkjes halen, hij was ze zeker niet vergeten.  ;)

Tot gauw en bedankt voor jullie berichtjes.

Ik ga weer verder genieten van mijn vakantie.  8) Heerlijk!!! :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.