## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

danielle

Hoi Caroline,
Wat een leuk filmpje van badderende Remy. Leuke foto's ook van hem, het is een schatje om te zien. En al bijna helemaal zelfstandig, wouw hij is echt opgegroeid tot een prachtig valkje.

De S'jes zijn ook mooi geworden, ze mogen alweer bijna verhuizen lees ik. Wat gaat het snel zeg.

Fijn dat het oogje van Joop weer beter is en je niet naar de va hebt hoeven te gaan.

Ziet er lekker uit dat badje. Jullie zijn dus lekker aan het genieten van de vakantie. Het is wel treffen he met dit weer.

Fijn weekend!

Groetjes Danielle

Roxy

Wat een prachtige foto's weer.
En wat fijn dat het weer goed gaat met het oogje van Joop, hij ziet er goed uit.

Groetjes Roxy

Paauwtje

Hoi Caroline,

We zijn al weer een tijdje thuis.
Sisi zit in haar kooi. in de auto op weg naar huis liet ze al even van zich horen ging zoals je al zei allemaal prima.
Ik wil jouw en Ed en de kids nogmaals bedanken voor Sisi en voor de gastvrijheid.
Wij vonden het heel erg gezellig.

Groet,

Erik.
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

Dierenfreackske

Hoi Caroline...fijn dat je vakantie hebt, ik moet nog bijlezen, maar zie alvast dat het goed gaat hier, en heb weer genoten van alle mooie foto's en leuk filmpje hoor! Hopelijk is alles goed terug met het oogje van Joop?  De S-jes zijn zo mooi ook geworden he! Grtjs. Fijn weekend ook! Ann



*Manon*

hoi hoi

goede berichten hier en Sisi vandaag verhuist.... goed hoor...

heerlijk dat jullie zo genieten van het warme weer buiten in het zwembadje... ja het werk blijft dan liggen en ik zou kunnen zeggen... ach dat zien we morgen wel weer, maar ik begrijp als je vier kinderen hebt en ook zoveel dieren dat het niet zo makkelijk is om dat te zeggen  ;)

In ieder geval vermaken jullie je prima  ;D

Liefs manon

Koos

Zoo... Even jou boekje weer een beetje bijgelezen :) Jeetje die Joop, super dat zijn oog weer hersteld is ?
En die remy, wat een menneke is het dan hé? Het is echt al een grote vent :) kan hij goed eten zo met zijn snaveltje? ik vind het badfilmpje ook erg leuk, zo lief dan he hoe ze dat doen!! En dan de foto... mens, mens geweldig vind ik ze!!
Voor jou een fijne zondag!
En een knuffie van Lotje :D 

  Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

*Yvon

Hoi hoi

Wat een heerlijke badderfoto's en filmpje van Reem.  ;D
Hier gaat het jonge grut ook steeds in de grotere waterbak badderen.  :D
Eet Reem nu wel goed zelf ??
Sisi al verhuisd......  :D
Binnenkort gaan er alweer wat jonge grut verhuizen.  :D
Weer even pauze en nu gewoon heerlijk genieten van de vakantie !!

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline



Citaat van: hilde op  7 augustus 2009, 22:08:20
hey caroline heb nog veel mooie fotoooossss gezien heb er echt van genoten van je mooie valkjes


groetjessss


Dank je voor je complimentje, Hilde.  :-*

Citaat van: Hermien op  7 augustus 2009, 22:53:41
Terug van vakantie ben ik hier ook weer bijgelezen. Je hebt het maar druk met al je vogels en kids. Ach, en dat het werk binnen blijft liggen is met dit weer toch ook wel logisch. Ik zou er wat voor geven om ook lekker in zo'n badje te kunnen liggen. Helaas, dat ding past niet op mijn piepkleine balkonnetje. Ben blij dat het met JOOP's oogje ook weer beter lijkt te gaan. Was vast wel schrikken, hè?
Hier gaat alles ook toppie, hoor. Binky wordt steeds ondeugender nu Gabber er niet meer is. Hetzelfde geldt voor Goofy en Silvo. Gelukkig zijn het alle drie wel echte kroelkonten, dus dat is voor mij een hele troost. Of er een nog weer een vierde bij komt, weet ik niet. Het gaat prima zo!

Knuf van ons allemaal en ééntje extra van onze Bink!

                                       ;D   ;D   ;D


Hoi Hermien, was inderdaad even schrikken, toen het leek dat het oogje van JOOP! ontstoken was, gelukkig was het loosalarm en genas het snel.  :D

Dat je mannen ondeugender worden kun je nu echt merken dat Gabbertje de baas was.  :)

Geef je Bink een mega dikke kroel van me terug??  :-*


Citaat van: Peggy op  7 augustus 2009, 23:43:16
Hoi hoi Caroline,  wij hebben met zijn allen zo genoten vh filmpje van remy in zijn badje  :D
Melle is echt helemaal verliefd op hem/haar,lief hè.

leuke foto's weer van je s'jes en van Remy natuurlijk.
Silver vind ik echt gaaf met haar mooie cinnamon masker.

en wat goed weer van reem; vanavond dus weer geen pap. Goed nieuws!  ;)
Dank je wel voor de update..ik ga nu heerlijk douchen en naar bed..het was werkelijk tropisch op het werk  :(

Truste voor straks.

Liefs Peggy



Hey meis, fijn dat jullie allemaal hebben genoten van Reem in bad, ik zag hem bezig en vond het zo lief dat ik snel mijn camera in de huiskamer ben gaan halen.  ;)

Leuk dat Melle zo verliefd is.  :-*

En ja Reem en zelf eten, ik ga je gisteren al een updeetje .... zal het voor de lezers hier ook even naar hier kopiëren.  ;)

ALvast een knuffie van Reem.  :-*

Updeetje van Reem, gisterenavond

Woensdag 5 aug. was Reem afgevallen en woog na 2 dagen geen pap nog maar 84 gram.  :-\ Dus 15 ml. pap gegeven die avond.

Balen, elke keer 2 dagen gaat het goed en dan een terug val.  :-\

Donderdag 6 aug. wist ik het even niet meer, hij woog 91 gram .... na een uurtje denken heb ik Reem toch maargeen pap gegeven.  ;)

Vrijdag 7 aug. woog hij 89 gram, weer die twijfel maar toch weer geen pap gegeven.  ::)

Zaterdag 8 aug. pfffffh, ik had voor mezelf een grens getrokken, weegt Reem 87 gram of minder, krijgt hij een halve papvoeding .... hij woog 88 gram, dus wederom geen pap. DIt was voor het eerst dat Reem 3 daagjes geen pap kreeg dus erg spannend.  :-[ :-X

Gisterenavond om half 10 dus eigenlijk een half uurtje te vroeg, Remy even gewogen .....

Wat denken jullie?? ???

Gisteren was de vierde dag GEEN pap, Reem woog ------> 91 gram!!!!  :o ;D


Hij kan het, hij of zij  ;) heeft voor het eerst zich zelf na 4 dagen geen pap op een prachtig gewicht gehouden.  :D :D :D

Is dat goed nieuws of is dat goed nieuws??  8)


Citaat van: Marian op  7 augustus 2009, 23:45:48
Dan hoop ik dat je deze foto mooi vindt :D



Ons meske Indy :-* :-*

Weltrusten!



Dank je wel, voor je mooie foto van Indy.  :-*

Citaat van: *Esther* op  8 augustus 2009, 13:49:48
Hey,

Leuke filmpjes!
Wanneer begint je volgende kweek? In de herfst of al eerder?

gr Esther


Dank je, Esther.

En ik zit nu in de rustperiode voor mezelf, de maanden juli en augustus. Alleen was Reem een zorgenkindje en legde Coco nog een eitje, daarom mochten Pablo & Coco in de eerste week van juni nog een nestje met 3 jongen, Sisi, Star en Silver.  ;)

Ik kweek in 2 periodes, de helft van de koppels zitten apart in (5) kweekkooien van september - januari, de andere helft van februari - juni.

Binnen die periode mogen ze als de conditie het toe laat, 2 nestjes. Is de conditie er niet naar of hebben ze geen zin, hebben ze pech, dan moeten ze een jaar wachten.

Elk koppel zit in dezelfde periode in dezelfde kooi, dit verwissel in onderling niet. Op die manier is er toch een bepaalde regelmaat en structuur. Eenmaal in de kweekkooi weten ze precies hoe en wat en ligt bij de ervaren koppels na 2 weekjes het eerste eitje.  :D

Nu hebben wij hier in Brabant als laatste vakantie, de kids moeten maandag 7 september weer naar school, dan krijgt eerst alles een mega grote schoonmaakbeurt en is dat gebeurt start mijn nieuwe kweekseizoen, 2009 2010 met 2 ervaren koppels en 1 nieuw koppel, 1 nieuw koppel wat tot nu 2 x onbevruchte eitjes kreeg en in oktober nog 1 nieuw koppel waarvan de pop dan pas 1 jaar is. Zij mogen maar 1 nestje.  ;)

Spannend dus.  :D

Ik verwacht in het najaar weer:

* Getekende en getekende witmasker jongen van Amor & Diégah

* Witmasker mannen en albino poppen van Eros & Perle

* Getekende en getekende witmasker jongen van Kouros & Lou Lou, beide perfect getekend

* Getekende, bonte en geparelde geelwang poppen en split geelwang mannen van Giorgio & Anaïs

* Bonte witmasker van Unique & Queenie

Alles met en zonder pareltjes en met allemaal leuke split, voor het uitgebreide mutatie berekening die op de eerste pagina van mijn dagboekje.  ;)


Citaat van: danielle op  8 augustus 2009, 13:57:49
Hoi Caroline,
Wat een leuk filmpje van badderende Remy. Leuke foto's ook van hem, het is een schatje om te zien. En al bijna helemaal zelfstandig, wouw hij is echt opgegroeid tot een prachtig valkje.

De S'jes zijn ook mooi geworden, ze mogen alweer bijna verhuizen lees ik. Wat gaat het snel zeg.

Fijn dat het oogje van Joop weer beter is en je niet naar de va hebt hoeven te gaan.

Ziet er lekker uit dat badje. Jullie zijn dus lekker aan het genieten van de vakantie. Het is wel treffen he met dit weer.

Fijn weekend!

Groetjes Danielle


Dank je wel, Danielle, voor je leuke enthousiaste berichtje.  :D

Citaat van: Roxy op  8 augustus 2009, 14:58:50
Wat een prachtige foto's weer.
En wat fijn dat het weer goed gaat met het oogje van Joop, hij ziet er goed uit.

Groetjes Roxy


BEdankt, Roxy.  :D

Citaat van: Paauwtje op  8 augustus 2009, 16:00:15
Hoi Caroline,

We zijn al weer een tijdje thuis.
Sisi zit in haar kooi. in de auto op weg naar huis liet ze al even van zich horen ging zoals je al zei allemaal prima.
Ik wil jouw en Ed en de kids nogmaals bedanken voor Sisi en voor de gastvrijheid.
Wij vonden het heel erg gezellig.

Groet,

Erik.


Graag gedaan, Erik.

Fijn dat de reis goed is gegaan en ik zag gisteren al hele lieve foto's van een Sisi opgestapt op de hand van Nynke.  :-*


Citaat van: Dierenfreackske op  8 augustus 2009, 16:13:34
Hoi Caroline...fijn dat je vakantie hebt, ik moet nog bijlezen, maar zie alvast dat het goed gaat hier, en heb weer genoten van alle mooie foto's en leuk filmpje hoor! Hopelijk is alles goed terug met het oogje van Joop?  De S-jes zijn zo mooi ook geworden he! Grtjs. Fijn weekend ook! Ann


Dank je wel voor je berichtje en complimentjes, Ann.

Gezellig dat je er weer bent.  :D


Citaat van: *Manon* op  8 augustus 2009, 20:07:21
hoi hoi

goede berichten hier en Sisi vandaag verhuist.... goed hoor...

heerlijk dat jullie zo genieten van het warme weer buiten in het zwembadje... ja het werk blijft dan liggen en ik zou kunnen zeggen... ach dat zien we morgen wel weer, maar ik begrijp als je vier kinderen hebt en ook zoveel dieren dat het niet zo makkelijk is om dat te zeggen  ;)

In ieder geval vermaken jullie je prima  ;D

Liefs manon


Hey Manon, nee, mijn huishoudelijk werk laten liggen gaat niet met 4 kids en inclusief de jongen en logeetjes 30 valkjes, 2 honden, 3 konijnen. Alleen de was (4-5 per dag) gaat gewoon door anders hebben we niks om aan te trekken.  ::)

Ik zeg het wel eens hoor, vandaag geen (strijk)wassen maar dan ben ik de volgende dag nog minder vrolijk.  :-X Dan heb ik er namelijk 8.  :o

Gelukkig helpt Ed ook veel mee als hij thuis is dus kan ik toch wel een beetje genieten van de vakantie. Ook wandelen we erg veel samen met de kids en de honden. Dagelijks zeker zo'n 2 uur, uiteraard met Jasper en Sophy in een buggy.  ;)


Citaat van: Koos op  8 augustus 2009, 23:00:23
Zoo... Even jou boekje weer een beetje bijgelezen :) Jeetje die Joop, super dat zijn oog weer hersteld is ?
En die remy, wat een menneke is het dan hé? Het is echt al een grote vent :) kan hij goed eten zo met zijn snaveltje? ik vind het badfilmpje ook erg leuk, zo lief dan he hoe ze dat doen!! En dan de foto... mens, mens geweldig vind ik ze!!
Voor jou een fijne zondag!
En een knuffie van Lotje :D 



Hoi Elisabeth, jij ok bedankt voor je lieve berichtje.  :-*

En ja hoor, Reem kan gewoon eten met zijn snaveltje, weliswaar niet alle zaadjes even makkelijk maar mijn Noa, ook geboren met een centenbakkie doet het al 4 jaar erg goed.  :D

Knuffie voor lieve Lotje.  :-*


Citaat van: *Yvon op 10 augustus 2009, 12:32:42
Hoi hoi

Wat een heerlijke badderfoto's en filmpje van Reem.  ;D
Hier gaat het jonge grut ook steeds in de grotere waterbak badderen.  :D
Eet Reem nu wel goed zelf ??
Sisi al verhuisd......  :D
Binnenkort gaan er alweer wat jonge grut verhuizen.  :D
Weer even pauze en nu gewoon heerlijk genieten van de vakantie !!

Groetjessss Yvon



Hoi Yvon, zoals het er nu uit ziet is Reem zelfstandig, mag ook wel, hij is morgen 11 weken.  ;)

En ja Sisi is inmiddels verhuisd op de dag dat ze 7 weekjes was en Star en Silver, 4 en 6 dagen jonger dan Sisi eten al enkele dagen zelfstandig en kunnen ook snel verhuizen naar hun nieuwe baasjes.  :D

Dan nog een maandje rust en dan start het nieuwe kweekseizoen al weer voor mij.  :D Hopelijk met iets meer geluk en iets minder tegenslagen als het afgelopen jaar.  ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paauwtje

Hoi Caroline,

Echt super dat Reem zich nu zelf op gewicht kan houden.
Nu hopen dat hij zo goed bezig blijft.


Groet,

Erik
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

Caroline



Gefeliciteerd ....

allebei alweer 1 jaar!!!!



Giorgio

&


Jim




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...leuke jongen verwacht je weer in het najaar hoor! En GEFELICITEERD met de verjaardag van Jim en Giorgio he.  Alvast dit voor ze 




danielle

Giorgio en Jim, van harte gefeliciteerd, met jullie 1ste verjaardag!  :-*

ManjaV

Hoi Caroline,

Wat goed zeg dat Remy zichzelf zo goed op gewicht houdt :D
Ook een heel goed idee van je om het die dagen aan te kijken.
Perfect dat hij zichzelf nu redt!
Ik vind hem ook een heel mooi en lief valkje  :-*

En gefeliciteerd met de verjaardagen van Giorgio en Jim :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Hermien

Dikke knuf terug gegeven, maar Binky was een beetje tegendraads vanavond. Speelt zich letterlijk helemaal suf en wilde dan ook niets liever dan zonder kroel op slaaptouw. Jammer voor hem want hier ben IK de baas.

                                   ;D   ;D   ;D

Anke

Hoi Caroline,
Wat goed dat Remy zelf kan eten ;D
Hebben Giorgo en Jim ook taart gegeten? ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes