## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Caroline..eindelijk vakantie heerlijk fijn genieten met je hele gezinnetje.

wat super balen voor Thomas zo net voor de vakantie..maar gelukkig valt de pijn erg mee.

jeeee van Gils alweer een jaar bij je..wat is dat toch snel gegaan.

wat heb je toch een heerlijke hulp aan Sanne..geef haar maar een dikke knuf van me..

een fijne zondag en geniet van het mooie weer.

liefs Gerdy

Peggy

Goede middag Caroline,

Gelukkig heeft Thomas weinig tot geen pijn aan zijn vinger en ik hoop natuurlijk dat voor hem het zwemmen gewoon doorgaat.

Ben natuurlijk blij om te lezen dat Remy toch met regelmaat zaadjes zit te eten..dus hij/zij heeft geen last van zijn snaveltje?

en al de kooien zijn weer schoon ,las ik.  Wel heel fijn natuurlijk dat Sanne zo goed mee helpt.

hée meis,een hele fijne zondag samen met je gezinneke  :-*

Liefs peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Hermien

Nou, dat bewerken van die foto was een eitje hoor. De foto máken is een veel grotere kunst. Ik vond hem zó mooi! Ben nu benieuwd naar jouw nieuwe serie foto's en filmpje.  Tien kooien, het lijkt wel een bedríjf! Eén kooi poetsen vind ik al een klus......, maar dié doe ik wel met plezier, hoor.
Fijne vakantie en met Thomas' nageltje gaat het vast goedkomen.

Knuf van Binky en de vliegtuigbende.

:-*   :-*   :-*   :-*

Caroline

26 juli 2009, 21:28:31 #5118 Last Edit: 26 juli 2009, 21:30:38 by Caroline

* Special voor Peggy *

Zoals velen misschien wel hebben meegekregen wil Peggy erg graag een lutino bleekmasker, ze twijfelt nog of ze er eentje met of eentje zonder pareltjes wil, aangezien ik van hetzelfde koppel van Marlies, waarvan Peggy een lutino bleekmasker krijgt beide mutaties heb, hier een serietje foto's voor haar en natuurlijk iedereen die mee wil genieten om het kleur verschil te zien tussen broer en zus, Jim en Nina en enkele andere valkjes ter vergelijking.  ;)

PS. De valkjes staan niet allemaal even mooi op de foto's, het gaat hoofdzakelijk om het kleur verschil. :D

Links Jim, lutino bleekmasker MAN, rechts Nina, opaline lutino bleekmasker POP.

Nina en Jim

Jim en Nina

Jim en Nina

Jim en Nina

Jim en Nina

Links Nina, rechts Jim

Even voor het verschil, links Cartier is duidelijk donkerder geel, midden Nina, rechts Jim
Cartier is een opaline cinnamon geelwang bronze fallow POP

Even voor het geel van een "gewoon" valkje Anaïs in het midden, het zusje van Joepke ... weer heel anders geel dan links Nina, rechts Jim is duidelijk beige.
Anaïs is een bonte cinnamon opaline POP

Mooi .... Cartier die net weg vliegt.

V.l.n.r. Anaïs, Nina, Jim en Cartier

V.l.n.r. Anaïs, Nina, Jim en Cartier

Even een hele andere mutatie erbij .... links Naomi, een bonte geelwang cinnamon opaline POP, Anaïs, Jim en Cartier

Als laatste zomaar even leuk, het verschil tussen oranje of gele wangen bij dezelfde mutatie.
Anaïs =  bonte cinnamon opaline POP
Naomi =  bonte cinnamon opaline geelwang POP

Peggy, hopelijk heb je er iets aan gehad, zo niet waren het toch best lieve fotootjes om te plaatsen. ;)

Foto's van gisteren volgens nog maar waarschijnlijk niet meer vandaag .... ben helemaal leeg.

PS. Duimen jullie morgen om 10 uur voor Thomas. Dan moeten we naar de huisarts terug met zijn duim maar sinds vandaag komt er toch wat etter uit aan de zijkant van zijn nagel. :-\
Dit betekend dat het toch is gaan ontsteken, ik ben erg benieuwd wat ze nu morgen gaan doen, dagelijks Biotex-badje en klodder Betadine met een schoon verbandje waren kennelijk niet voldoende.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje,van Gils alweer 1 jaar bij je.  :o
Wat gaat die tijd toch snel.  :D

Nou voor Peggy zal deze update de keus misschien iets makkelijker worden.  :D

Ik hoop zeker dat het voor Thomas mee gaat vallen en dat zijn nagel/duim niet ontstoken is/raakt.
Heel veel sterkte voor hem en jou morgen !!  :-*
Als moeder zijnde moet je het toch allemaal maar aanzien van wat ze doen met je kind.

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...aaaaaach, wat leif die mooie foto's van je gele valkjes allemaal!  De andere natuurlijk ook he.... leuk zo met hun 4 op de schommel he ...en die Cartier van jou, ben ik zo verliefd op ! Grtjs Ann

Marian

Hoi Caroline,

Je foto-serie is mooi en erg leerzaam, top :D
Fraai hoe goed je het kleurverschil ziet 8)
Ik hoop dat je er wat aan hebt Peggy!
Ik duim voor de duim van Thomas :)
En voor Sanne, super van jou om je mams zo goed te helpen met die hele grote schoonmaak klus!!!! 8) :-*
En jullie maken er beide vast ook iets gezelligs van ;)

Groetjes, Marian

Kimm

leuk om die verschillen zo even te zien. prachtig en dan de uitleg erbij, helemaal top :D

ik duim morgen voor tomas hoor!  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Peggy

Wauw meis wat heb jij een foto's gemaakt..echt heel erg fijn en superlief. Dit gaat mij zeker helpen in het maken ve keuze  :D
Het is idd ook zeer leerzaam... wat een kleurverschillen hebben de verschillende mutaties zeg..alleen al de kleur geel verschilt al zoveel.
Ik denk nu echt dat ik het zachtere geel v Nina toch mooier vind  ::) :D  Ik ga er dadelijk eens lekker een nachtje over slapen.  Nogmaals bedankt Kanjer  :-*

en natuurlijk duim ik voor jullie Thomas..wel balen dat er nu toch wel etter uitkomt  :(  Heel veel sterkte morgen bij de huisarts.  Beterschap lieve thomas  :-*

Liefs peggy

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian

Peggy

Peggy

Hoi hoi,

en hoe was het bij de huisarts ?  hoop dat het meeviel en dat je manneke toch door kan blijven gaan met zwemmen.

Maartje en melle vinden Jim het mooist  ::)
Dusssssssssssss als jij het goed vindt ,kom ik graag heeeeeeeeeeeeeeeeel binnenkort even live een kijkje nemen  :D
Dan kan ik gelijk even kennis maken met reem natuurlijk  :D

Fijne dag.

Liefs Peggy

danielle

Hoi Caroline,
Eindelijk tijd om weer te reageren in de dagboekjes.
Ik heb genoten van al je leuke update's en van alle foto's die je hebt geplaatst. Vind het leuk dat je altijd zo uitgebreide update's maakt, heel leerzaam en leuk om te lezen. Van Gils al een jaar bij je, kan het me nog goed herinneren. Leuk dat hij zo'n speciaal plekje bij je heeft gekregen. Ik hoop dat het goed is gegaan met Thomas bij de huisarts.

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi, en wat een mooie parels heeft Cartier ook, hiihi! Grtjs Ann