## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hey Caroline

Ja, zijn koppie begint echt wit te worden, dat ziet zo leuk uit, het is net alsof je hem elke dag witter ziet worden. En hij is echt een macho hoor, en de baas over alles en iederen..... :-X

Mara

Koos

Foto's van Lotje zijn opgeslagen :D :D 

Super dat het met Remy zo goed gaat, helaas van zijn centenbakje...Dat is jammer  ;)

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

*Esther*

Wat een bult leuke foto's. :)
Wat is de snelste manier om te uploaden? Ik vind het altijd zo'n langdurig werk"je".

gr Esther

kimmie

Hoi Caroline,

Wat een heerlijke foto's weer...!!

Wat fijn dat Thomas is geslaagd voor het proefzwemmen...
Nu duimen voor volgende week...

Gefeliciteerd met Sisi...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

mila

heey caroline

super de foto's van de valkjes
Naomi is echt mooi geworden de rest ook hoor ;D

hoe oud zijn de Q-tjes nu??
en waarneer gaan ze naar hun nieuwe baas welke leeftijd bedoel ik...

groetjes

Caroline

Goeiemorgen!!!!

Even snel een paar fotootjes plaatsen die ik net gemaakt heb .... over een half uurtje moet ik even met Sophy naar de huisarts, die heeft vannacht hoestbuien gehad als ze lag dat ik zelfs even in paniek raakte of ze er wel uit kon komen.  :o :-\

Ik heb de hele nacht niet durven slapen, Sophy heb ik zittend tegen mij aan laten slapen op die manier kreeg ze de slijm niet in haar keeltje. Ze is verder niet verkouden, haar longetjes klinken schoon, alleen hoesten .... Sanne kreeg het 2 weken geleden en is nu van het ergste af, Thomas is vrijdag begonnen. Het lijkt op kinkhoest, wat Thomas al eerder heeft gehad maar de assistente dacht naar aanleiding van mijn verhaal dat het ook "kroep" ??? kon zijn geweest, hier ben ik helemaal niet in thuis. Ben benieuwd wat de arts straks zegt. Op dit moment ligt ze al zeker een uur te slapen, bij tanken van de nacht.  ;) Helaas kunnen mama's dat niet.  :P

========================

Even een korte uitleg over de naam van het laatst geboren donsje, Sisi.

Er is inderdaad een prachtige film gemaakt over een Sisi maar .... de Sisi die ik bedoel is eigenlijk niet Fanta maar Sisi.  ;D ;D Omdat het een geel donsje.  ::) :P

Foto's van Sisi, van vanmorgen!!

:-*

Remy doet het super, hij/zij is een bonte cinnamon man of pop, en woog gisterenavond bijna 90 gram.  :D

De ouders gaan toch steeds minder voeren en krijgen meer oog voor het blok, ik hou het dus goed in de gaten anders pak de Harry-kooi uit de kast en ga ik het voeren volledig overnemen, ik pap hem/haar nu toch al 2-3 x per dag.  ;) De ouders mogen dit seizoen echt geen nestje meer.

Remy vanmorgen, net na 8 ml. pap.  ;)

Is er echt helemaal niemand die dit ontzettende lieve smoeltje niet kan weerstaan??

Remy zoekt nog een fijn adresje bij iemand die valt op zijn/haar heerlijke smoeltje en die het aandurft en niet erg vindt om af en toe zijn ondersnaveltje te knippen. Uiteraard krijgt je alle uitleg van me.  ;)

Remy is een heel erg lief en aanhankelijk valkje wat supertam is want is eerst groot gebracht, later bij gevoerd, vanaf een dag of 10 met pap.

Denk er wel goed over na .... neem Remy niet uit medelijden want .... voor hem/haar is hier altijd een warm thuis mocht het elders niet gevonden worden.  ;)

Ik ga gauw, tot later!!!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hilde

ach ach wat is sisi en lief donsje

remy ach wat een scheetje mooi valkje

off topic  vroeger toen de kinderen klein waren hebben ze ook last gehad van valse kroep zeggen ze hier in belgie.

ze krijgen weinig lucht precies en dan gingen we naar de badkamer waar we heet water lieten lopen in bad , wat damp teweeg bracht en daar hield ik ze in daarna werden ze rustig en konden ze beter ademen .

groetjessssssss

Anke

Hoi Caroline,
Wat een leuke foto's weer :)
Volgens mij heet het personage van die film Sissy of Sissie in iedergeval met dubbel S ;)

Ach die kleine Remy... wat is het toch een schatje :-* :-* :-*
Er moet toch wel iemand zijn die dit liefje een huisje wil geven.

Wat de kroep betreft: Dat is pseudo kroep.
Net als Hilde zegt brengt stoom verlichting.
Meestal hoor je het aan de manier van ademhalen.
Heel erg benauwd.
Beterschap voor Sophy!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi ...wat een mooie foto's weer ! Ooooch, wat is het een mooi valkje, ik hoop dat ie snel een fijn adresje heeft, en ach arme Sophy,vhopelijk wordt ze snel weer beter, dus voor haar deze lieve knuffel.

Hermien

Natúúrlijk kan ik dan ontzettend lieve smoeltje van Remy niet weerstaan! En natúúrlijk vind ik het geen enkel probleem om af en toe de snavel bij te veilen (moet ik dan wel eerst leren...), maar voor mij was Binky echt de hekkensluiter van mijn valkjesgezinnetje. Als het aan mij ligt komen álle centenbakkies en spreidpootjes bij me wonen, maar dat kán nu eenmaal niet! Sorry, ik duim voor een geweldig ander huisje voor Remy.

Klinkt allemaal veel erger dan het is, hè? Maar echt, ik zou het beestje zó hier willen halen. Moet echter reëel blijven.

Knuf voor Remy van Binky en mij en de andere vliegtuigonderdelen.

;D   ;D   ;D   ;D

Caroline

Even snel off-topic.  :P

Sophy heeft inderdaad een kroepaanval gehad vannacht.  :-\ De kans is groot dat het het de komende 2 nachten ook nog krijgt.  :-\ Om dit te voorkomen hebben we prednison  :o mee gekregen, dit voorkomt dat haar keeltje dicht gaat zitten. Mocht ze toch weer benauwd worden, moeten we in de badkamer gaan zitten met alle hete kranen aan en de deur dicht, met de stoom lost het slijm op. En wil dit niet helpen moeten we haar oppakken en naar de EHBO rijden .... :-[ die is gelukkig hier om de hoek, 2 bochten, 3 x gasgeven en we zijn in het ziekenhuis.  ;)

Dank je wel voor de berichtjes .... tot later.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Ahhh,Sophy......beterschap voor haar !!  :-*

Sisie blijft me toch doen denken aan de keizerin in een gele jurk.  :P  :D

Voor Remy komt er vast nog wel iemand die het wel met hem/haar aandurft.  ;) :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Koos

Even hier sterkte voor Sophie wensen ! Zo zielig voor die kleintjes! Caroline, voor jou ook sterkte meid!

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D