## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Koos

Hey daar, druk mens :D

Kenonne!!!!



Ik hoop dat Thomas zich in ieder geval vandaag een beetje lekker zal voelen in het water.Dat hij door de drukte van deze week zichzelf niet verliest. Van mij, heeeel veel succes vandaag thomas, :) Menneke, zet hem op!

Ik vind het heel leuk te lezen dat de Qtjes zelfstandig eten :D :D Betekent dat Lotje eerder bij Koos kan komen wonen dan ik had gedacht  :D Ooohh! Wat verheug ik mij erop :D

Maar....ook aan zelf denken Caroline ( Doe je ook wel denk ik ;) )

Heel veel succes vandaag!! 

  Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Caroline



Even snel ....

ik ga nu met Thomas naar het proefzwemmen, vanavond kom ik het officïeel aankondigen maar er is vanmorgen geboren!!!!

Een gezond geel donsje bij Pablo & Coco.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian

Gefeliciteerd!
Met het gele donsje van Pablo & Coco  :D

Ondanks alle drukte lees ik, gelukkig, dat je de boel onder controle hebt :D
Ik vind het knap, hiervoor moet je heel wat in huis hebben!
En lang zal ze leven, de wasmachine en de was droger, bij jou zeker van toepassing ;) :o
Meid, geniet van het weekend, probeer een beetje uit te rusten, op jouw manier ;)
Fijn dat de Q-tjes het zo lekker doen, er staat er in elk geval eentje te trappelen van ongeduld :P ;D ;)

Liefs, Marian

Koos

Gefeliciteerd!!!!

Citaat van: Marian op 20 juni 2009, 12:08:58
er staat er in elk geval eentje te trappelen van ongeduld :P ;D ;)

Liefs, Marian


....Wie zou dat zijn???    

  Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

carco

Gefeliciteerd met je gele donsje.
Succes met proefzwemmen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




•=Bonnie=•


Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteeerd met het donsje!
Ik hoop dat Thomas het goed doet met zwemmen vandaag :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline, YES gefeliciteerd met het eerste donsje alweer, en een geeltje , hihi leuk toch, fijn dat het gezond is! Nu heb je weer lekker donsjes en wat te doen he, zo blijf je maar bezig he, leuk toch! Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Hartelijk gefeliciteerd met het gezonde gele donsje bij Pablo en Coco.

Liefs,
Jeanine

Caroline



Dank je wel voor de felicitaties en het mee leven met Thomas. 

Thomas had een erge slechte start en even leek het erop dat hij het verprutste, hij was er gewoon echt niet bij    maar met wat extra begeleiding van de zwemjuf is hij toch geslaagd voor het proefzwemmen en mag hij volgende week zaterdag op voor zijn diploma A. 

========================

Vandaag was weer een druk dagje, na het zwemmen zijn we even wezen winkelen in Den Bosch en morgen is en het verjaardagsfeestje van mijn broer die vandaag jarig is en uiteraard vaderdag. Dus weer een druk dagje .... vandaar dat ik nu de beloofde foto's zal plaatsen en een paar nieuwe van vandaag.  ;)

Even in een aantal nieuwe berichtjes.  :D

Tot zo. 



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

mila

heey caroline

super dat ie goed heeft gezwommen,
en dat hem volgende week zaterdag gewoon gaat halen...

super weer een geel donsje

kom maar op met je foto's zit er helemaal klaar voor haha...

groetjes
mila

Koos

Die Thomas!  :)  We gaan gewoon met z'n allen duimen voor volgende week! :D :D


  Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Caroline





* Sisi *


Vanmorgen toen ik de valkjes verzorgde verwachte ik eigenlijk een donsje bij Pablo & Coco, gisterenavond voor het naar bed gaan zat er immers al een gaatje in de schaal en het vlies.  :-\
Bij nestcontrole vond ik een eitje met een gat van een paar mm met daarin een hefig piepend donsje. Aangezien ik de hele dag weg ging en ik zeker wist dat de dooier al was opgenomen, er zat immers al sinds gisteren een flink gat in het vlies, heb ik het gat even een beetje groter gemaakt waarna het donsje één keer zijn beentjes strekte en het dopje los had.  :D

Ik heb meteen Sanne geroepen de camera te pakken, hieronder een kort filmpje ervan, mijn memorystick was vol.  :-\ Vandaar het rare einde.  ;)



En nog 2 fotootjes van de nog natte net geboren Sisi.  





Een kwartier later werd het al door pa en ma gevoerd en bij thuiskomst vanavond om 18 uur was het een mooi opgedroogd donsje met een vol kropje.  :D

===========================

Sanne heeft even zitten kroelen met Remy, dus ook daarvan een paar fotootjes.  ;)

Zo lief .... hij was zichzelf aan het poetsen.









Bedelen tegen mijn hand.


Kroelen met Sanne.










De foto's van afgelopen weer volgen.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Tries

Aaaah!! Wat een mooie foto's zeg :) Daar word ik nou blij van :) Ziet er goed uit :)

Gerdy

gefeliciteerd met Sisi..wat een scheetje .

super dat Thomas volgende week mag afzwemmen we gaan voor hem duimen.

groetjes Gerdy