## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Caroline,
Fijn dat het goed gaat met Remy!!
Hihi wie weet gaat het toch nog wat worden met Van Gills ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Fijn dta het met Remy elke dag een beetje beter gaat. er zit dus vooruitgang in ook als is het met kleine stapjes.

Je Jockkooi ziet er nog goed uit en het past net zeg. Lijkt wel of het zo heeft moeten zijn.

Ook heb ik weer genoten van de mooie foto's.

Liefs,

Anja

Kaatje

Hoi Caroline,

Na lange tijd kom ik weer eens een kijkje nemen en ik zie dat er een hoop veranderd is in je kweekkamer  :D

Uiteraard nog van harte gefeliciteerd met Nina, echt een prachtige aanwinst heb je er weer bij. En dan Van Gils en Oilily in een mooie jockkooi, ik ben ontzettend beniewd meid !

Wat is Remy een schatje, het was aardig wat om te lezen en ik las steeds dat je voor zijn leven vreesde, ik ben erg blij om te lezen dat het inmiddels stukken beter met hem gaat, je bent een toppertje en een doorzetter en dat siert je !

Je hebt inderdaad een berg beauty's, wat zal je trots zijn  :D

Fijne avond nog.

Liefs, Karin  :-*

Bello

hmmmmmmmmmmmm

Mooie kweekkamer hoor......
Gelukkig heb je hulp van Sanne met je valkjes....

Is toch mooier om daar naar te kijken dan naar tv waar ze steeds herhalingen laten zien.


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje

Citaat van: Bello op 14 juni 2009, 21:03:53

Is toch mooier om daar naar te kijken dan naar tv waar ze steeds herhalingen laten zien.

Dorothé


Je haalt me de woorden uit de mond Dorothé, wat is het toch een heerlijke bezigheid, valkjes  :D


Hermien

En hier nog een verrassing! Binky is muzikaal!



Kaatje

Wat zal Caroline trots zijn! Wat een heerlijk mannetje is Binky toch. Geweldig filmpje weer Hermien  :-*




Gelijk even de goede link  ;)


Hermien

Wat was er mis met de link?



                      :o   ::)   ???   :P

Kaatje

Hehehehe,

Die deed het niet, maar dat wist je zelf al en je had hem al heel snel veranderd ( ook gezien ) hahaha ...  :P  :P

Caroline



Geweldig!!!!!!  

Bedankt!!!  

Dat is toch heerlijk wakker worden.  

Ik ga het straks aan broertje/zusje Remy laten zien, kan die zien hoe mooi en groot die nog moet worden.  

Groetjesssssssss

PS. Remy zat vanmorgen netjes in het blok te bedelen met een leeg kropje.  




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Koos

Dat is super zeg, dat Remy zijn kropje goed leegt! :D Super!

  Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Dierenfreackske




Caroline





Vanmorgen schreef ik het al even snel .... Remy werd wakker met een leeg kropje.  :D

Net na de pap woog hij 50 gram, gisteren was dit 45 gram dus elke dag komt hij nu goed aan. 

Het begint nu steeds meer op een valkje te lijken, ik moet hem echt in een mandje neer zetten op de aanrecht, wachtend op de pap i.p.v. op een theedoek, hij loopt zo de aanrecht af als ik niet op let.  :o

Tegen mijn vingers begint het te bedelen als het kropje leeg is.  ;D

Alleen zijn snaveltje .... het is nog steeds geen centenbakkie maar het gaat wel die kant op ben ik bang.  :-\ De bovensnavel valt op de ondersnavel i.p.v. erin, een centenbakkie is er over.

Ik wilde er eigenlijk niks aan doen maar ben vandaag toch gesloten om elke dag een heel klein beetje te vijlen van de ondersnavel, het scheelt maar zo weinig en ik hoop dat de bovensnavel op die manier er over gaan groeien i.p.v. erin.  ;) Voor Remy is dit toch beter, uit ervaring weet ik namelijk dat "centenbakkies" niet alle soorten zaadjes kunnen pellen met hun foute snaveltje, dus de moeite van het proberen waard. knippen wil ik niet want dan zit je met deze leeftijd meteen in het "leven".  :'(

===============

Q-tjes

Ik beloofde eerder foto's en ik ga echt mijn best doen om het vandaag te realiseren want gisteren is me echt niet gelukt.  :-[ We hadden een feestje van ons nichtje wat 18 werd maar hieraan zat tevens een BBQ aanvast 's avonds. Voor je dan thuis bent 's avonds (20.00 uur) de kids gewassen en op bed hebt en alle huishoudelijke werkjes en wassen hebt bij gewerkt die zijn blijven liggen is het bed tijd.  :P

De rest van de week wordt het ook moeilijk want vanmorgen had ik fysiotherapie met Jasper, nu lopen Jasper en Sophy door het huis te rennen met zijn tweetjes, vanmiddag zwemles met Thomas (wo en zat. ook nog) en boodschappen doen, morgenochtend komen glasvezelkabels voor de TV aanleggen in huis, 's middags logopedie met Jasper en morgenavond start weer de avond 4-daagse. Gaan we voor de vijfde keer met het hele gezin de 5 km wandelen.  :D


Kortom het wordt een druk weekje vol met afspraken en leuke dingen te doen.  :D

Maar .... ik ga echt mijn best doen.  ;)

Nu ga ik rennen, Sanne en Thomas van school halen.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde

weer een hele update caroline

fijn dat remy zijn kropje leeg was toen hij wekker werd


en de foto's van de Q tjes zullen we nog wel zien als ze er staan


groetjessssssss

danielle

Echt super om te lezen dat het steeds beter gaat met Remy. Het is inderdaad echt een schatje  :-* .
Mooi kooi heb je erbij. Het past echt precies. Ik kan me voorstellen dat je uren in die kamer kan zitten.

Groetjes Danielle