## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



Verder wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties en de leuke berichtjes.  :D :-*

Alles gaat hier zijn gangetje, Naomi doet het super, Unique blijf elke dag een paar grammetjes aankomen.  :D De Q-tjes doen het super en ook Quinn wordt elke dag een beetje sterker in zijn pootje, alhoewel lopen moeilijk blijft gaan.  :-\ Remy wordt netjes gevoerd.  :-*

Giorgio (9 maanden) & Anaïs (7 maanden) wipwappen op dit moment zo'n 4 x per dag .... ze hebben er duidelijk zin in maar moeten toch echt even wachten, ik vind ze nog véééél te jong.  ;)

Pablo & Coco, de papa en mama van de Q-tjes wipwappen ook weer met grote regelmaat, ook wordt het blok met jongen weer heftig bewaakt, het zal me niks verbazen als ze er nog een ronde aan plakken.  ::) Als dit zo is laat ik ze maar lekker hun gang gaan, ze hebben pas 1 nestje gehad, nu dus met de Q-tjes.  ;)

Tussen Van Gils & Oilily wordt het echt nooit wat volgens mij, als Oilily kippetje gaat zitten bijt Van Gils haar in der poot.  :o
Wat ik met ze aan moet .... ik weet het niet .... ik heb de kooi nu toch niet nodig dus tot september mogen ze er van mij in blijven met een blok maar daarna gaan ze toch echt samen de grote kooi in de huiskamer in.  ;)

Het weekend gaan Unique & Queenie ook terug naar de huiskamer, zodra hun kooi leeg is maak ik hem schoon en ontsmet ik hem even met Dettol voor de zekerheid.  ;) Daarna mogen Cartier, mijn cinnamon opaline geelwang bronze fallow split bont popje erin samen met Naomi, mijn cinnamon opaline geelwang bonte popje. Samen wachtend op een mooi mannetje met de juiste mutaties.  :D

De lege grote lummelkooi waar nu nog Naomi in zit komt dan leeg. Ook deze krijgt een grote schoonmaakbeurt en komt klaar te staan voor .... Nina Ricci!!  :D Nog 10 nachtjes slapen en dan ga ik haar ophalen bij Marlies.  ;D ;D

Nu ga ik even naar mijn laatste was en daarna wat bladeren in jullie dagboekjes.

Trusten voor straks.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
We zijn weer op de hoogte ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi.


effe flink bijgelezen hier ook ....fijn dat Quin beter en beter gaat met zijn pootje...  geef hem maar een lieve knuffie van me...grtjs Ann



Sally

Wat n leuke update weer.

Fijn dat Remy het goed doet.


Gaat Nina Ricci ook n papperd worden dan?

Caroline

Citaat van: Sally op 27 mei 2009, 22:03:48

Gaat Nina Ricci ook n papperd worden dan?


Klopt, Sally ....

Als ik Nina Ricci ga halen is ze op de dag af 5 weken.  :D Ik zal haar dan begeleiden in het zelfstandig worden met pap.  ;)

Zoals bekend kweekt Marlies met wilde valkparkieten wat betekend dat als ik Nina Ricci tam wil Marlies haar sowieso naar binnen haalt en pap gaat geven, dan kan ik het net zo goed van haar overnemen.  :D

Leren eten kan ze dan samen met de Q-tjes. Quote, de jongste, is op dezelfde dag geboren.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

spannend!!! je kan al lekker gaan aftellen om haar op te halen. altijd weer leuke dingen om te doen!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....jaaaa leuk !!  :D :D :D  grtjs Ann



•=Bonnie=•


Caroline

28 mei 2009, 15:35:27 #4373 Last Edit: 28 mei 2009, 15:41:21 by Caroline


YES!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Hoi hoi lieve Caroline,

wat gebeurd er toch iedere keer weer veel bij jou  :D
Ben blij om te lezen dat het met Unique ook weer de betere kant opgaat en dat de ontsteking van Quinn ook langzaamaan weg gaat. Aan de ene kant krijg je het idd iedere keer weer voor de kiezen (  de mindere kanten vh kweken zoals je zelf al zei )  maar je leert er wel veel van en je wordt steeds kundiger in alles wat je doet en wij leren weer van jou omdat je het iedere keer weer zo duidelijk hier opschrijft  :D Top!!

Nu heb ik je foto's natuurlijk weer allemaal bekeken en kan Anais even niet ''thuisbrengen''.  Giorgo had eerst toch wat meer gelige wangetjes en is erg veranderd na de rui...Jil heet voortaan Jim en blijft toch het maatje van JOOP!
En Nina Ricci wordt je nieuwste aanwinst ( lutino bleekmaskertje ) en Naomi heb je pas bij Bonnie gehaald maar wie is dan toch nu Anais  :o  Ik weet het echt effe niet  ;D
Volgens mij moet ik toch eens even beter lezen  ::) ;)  of wat vaker komen hier  :P

Liefssss Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

Heb effe je intro gelezen op pagina 1 of 2...ik ben er nu helemaal achter  :D
Er gebeurd ook zoveel hier...ik kan het me gewoon even niet herinneren..hoe heette anais eerst ?  of heet ze altijd al anais ?


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline



Hoi hoi Peggy!!

Anaïs is een zusje van jouw Joepke.  :D

26 oktober vorig jaar geboren als enige uit dit nest, de rest van de jongen kwam door teveel Calcitat niet door de eischaal en stierf in het ei. Na een paar weken begonnen pa en ma een nieuw nestje, de O-tjes waarvan Sil weg vloog  :'( , Anaïs haalde ik net voor de O-tjes geboren werden uit het nest en heb haar vanaf +/- 4 weken groot gebracht met pap. Inmiddels had ik van Giorgio, de geelwang met nu oranje wangen, veertjes opgestuurd en dat was een man, daarom mocht Anaïs blijven als zijn partner. Ze zijn een close koppeltje.  :-*

Oktober dit jaar krijgen ze een blok en hoop ik uiteraard op getekende geelwang meisje.  ::)

Voor de rest ben je helemaal bij.  ;D ;D

Het wordt tijd voor een bakkie koffie.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

mila

hoi caroline

mooi update weer ben weer helemaal bij.

mooi dat het zo goed gaat met Unique en hopen dat het lopen steed beter gaat maar dat zal wel..

mooi dat naomi ook zo goed eet.

groetjes
mila

Caroline

28 mei 2009, 21:13:07 #4378 Last Edit: 28 mei 2009, 21:16:13 by Caroline


* Onverwachte bezoeker *


Vanmiddag had ik net Thomas ziek van school gehaald en hem met een dekentje en spuugbak op de bank geïnstalleerd, Sophy even in de box gezet en Jasper even in zijn kinderstoel voor de Dora DVD geplaatst zodat Thomas even rustig alleen op de bank kon liggen toen de vogels in de huiskamer op tilt sloegen.  :o :o


Er vloog een koolmeesje door de huiskamer.  ;D ;D


Wel apart hoor.  :D

Mijn eerste gang was naar de keuken, de deur richting mijn kweekkamertje dicht doen, geen wilde vogels bij mijn jonkies.  ;) Daarna even snel mijn camera gepakt en vervolgens heb ik de vliegenhoorgordijn opzij gehouden zodat hij naar buiten kon vliegen.  ;) Hij was binnen gekomen door daaronder door te lopen.  :P

Eenmaal buiten zat er iemand op hem/haar te wachten ....


Zijn kindje .....


Lief hè?? Nog geen 5 cm groot en vliegen ... of zijn leventje er vanaf hing.  :D

Er werd wat op en neer geroepen en samen vlogen ze naar de boom bij de achterburen in de tuin.  :D

Hier staat bij een beetje weer de achterdeur altijd open en het was nu de vijfde keer dat er een vogel binnen was gekomen, 2 keer eerder een kraai, 1 x een musje en een keer 2 musjes.  8)

Verder geen nieuws .... alles onveranderd met Unique, de Q-tjes, Remy, Naomi en de rest.  :D

Doei!!!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

danielle

Citaat van: Caroline op 27 mei 2009, 22:12:19
Citaat van: Sally op 27 mei 2009, 22:03:48

Gaat Nina Ricci ook n papperd worden dan?


Klopt, Sally ....

Als ik Nina Ricci ga halen is ze op de dag af 5 weken.  :D Ik zal haar dan begeleiden in het zelfstandig worden met pap.  ;)

Zoals bekend kweekt Marlies met wilde valkparkieten wat betekend dat als ik Nina Ricci tam wil Marlies haar sowieso naar binnen haalt en pap gaat geven, dan kan ik het net zo goed van haar overnemen.  :D

Leren eten kan ze dan samen met de Q-tjes. Quote, de jongste, is op dezelfde dag geboren.  :D



Maar ook de wilde valkjes van Marlies kunnen heel tam worden. Izzie kwam bij haar uit de voilere en is toch super tam  :-*

Wat cool die onverwachte bezoeker bij je. Dat moet wel heel apart zijn om die opeens in je woonkamer te zien. En dat buiten zijn jong zat te wachten. Heel bijzonder hoor dat je dit hebt meegemaakt. Wat een leuke foto's heb je er ook van gemaakt.
Dat je daar zo aan denkt op dat moment, leuk hoor. Ik heb er van genoten  :D