## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Citaat van: ♪ Marlies op 26 mei 2009, 23:02:59

Ik ga deze week nog foto's voor je maken van Nina Ricci.
Ze doet het prima en komt al goed in de veren. :D


Gaaf!!!! Kan al niet meer wachten!!!!  :-[
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Doe ik. Ach kon je maar eens één keer deze kant uitkomen om te zien hoe Binky zijn 3 grote broers compleet de baas is en ze lekker af en toe plaagt. Kon je hem weer even heerlijk tegen je aanhouden, hè? Kombineer het eens met een bezoek aan Kirsten, zou ik zeggen. 


                            :-*   :-*   :-*   :-*


•=Bonnie=•

Ze wordt mooi! :)

Ik had exact hetzelfde gebeuren als jij, zo'n jong vastgeplakt in een ei met een gat  :o  Vanmorgen, alles goed gegaan gelukkig... misschien is het wel een bont mannetje split cinnamon-opaline-geelwang bronzefallow  ;)

* Sanne *

Hoi mama, wat een leuke foto`s van de valkjes!!! Echt heel erg schatig!!! :-* :-* :-*

Liefs van Sanne. :-* :-* :-* en een dikke knuffel!!!

danielle

Hoi Caroline,
Wouw gefeliciteerd met Remy  :D . Wat een geluk heb je gehad zeg dat je op tijd bent gaan kijken. En wat goed dat hij het meteen goed doet. Echt super van je!

Je hebt hele mooie foto's geplaatst. De Q-tjes zijn echt mooi geworden. Quinn ziet er trouwens goed uit! Hopelijk is het snel helemaal over. En heel begrijpelijk dat je af en toe zo kan balen, je kunt het ieder geval goed verwoorden en gelukkig zie je het daarna weer positief in. Vind ik knap van je hoor.

Je valkjes zijn echt super mooi en de jongen die elke keer groot worden bij jou, zijn elke keer weer verbazend mooi.

Wat een mooi foto's van Naomi en Anais  :-* .

Groetjes Danielle

*Yvon

Hoi hoi

Hoe gaat het vandaag met de kleine Remy ??

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Ik had weer wat bij te lezen, maar dat was geen straf  ;)

Wat is je opaline lutino bleekmasker mooi  :o :o :o :o echt een plaatje!
En de Q-tjes zijn ook om op te eten.... gelukkig gaQat het beter met het beentje van Quin... heb ik het nu goed dat hij het was of vergis ik me in de naam....  ???

Zijn ze nu alle drie al gereserveerd??

Liefs Manon

Caroline

Citaat van: Hermien op 27 mei 2009, 12:39:23
Doe ik. Ach kon je maar eens één keer deze kant uitkomen om te zien hoe Binky zijn 3 grote broers compleet de baas is en ze lekker af en toe plaagt. Kon je hem weer even heerlijk tegen je aanhouden, hè? Kombineer het eens met een bezoek aan Kirsten, zou ik zeggen. 


                            :-*   :-*   :-*   :-*




DIe afspraak blijft sowieso staan .... volgend schooljaar heb ik alles beter op de rails omtrent Jasper en kom ik zeker een bezoekje brengen bij jou en je binken, Binky in het bijzonder natuurlijk.  :D

Tot die tijd moet hij het met knuffies doen die hij van jou krijgt namens mij.  ;) :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 27 mei 2009, 13:20:14
Ze wordt mooi! :)

Ik had exact hetzelfde gebeuren als jij, zo'n jong vastgeplakt in een ei met een gat  :o  Vanmorgen, alles goed gegaan gelukkig... misschien is het wel een bont mannetje split cinnamon-opaline-geelwang bronzefallow  ;)


Jawel hè, ze wordt prachtig en ....LIEF!!!!  :-*

Ik ben nog steeds superblij met haar.

Het blijft een gekke griet, nog nooit gebedelt tijdens het pappen maar .... zodra ze bij me zit of ik sta voor de kooi bedelt ze.  ;D ;D

Gelukkig is het avontuur met het koppie uit het ei ook bij jou goed af gelopen.  :D Zou wel heel erg bijzonder zijn als het een bont opaline mannetje split cinnamon-geelwang bronzefallow zou zijn.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: * Sanne * op 27 mei 2009, 15:58:01
Hoi mama, wat een leuke foto`s van de valkjes!!! Echt heel erg schatig!!! :-* :-* :-*

Liefs van Sanne. :-* :-* :-* en een dikke knuffel!!!



Dank je, pop.  :-*

En lekker kunnen ze bij je liggen hè??  ;)

Liefs en een dikke knuffel, mama.  :-* :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: danielle op 27 mei 2009, 16:17:21
Hoi Caroline,
Wouw gefeliciteerd met Remy  :D . Wat een geluk heb je gehad zeg dat je op tijd bent gaan kijken. En wat goed dat hij het meteen goed doet. Echt super van je!

Je hebt hele mooie foto's geplaatst. De Q-tjes zijn echt mooi geworden. Quinn ziet er trouwens goed uit! Hopelijk is het snel helemaal over. En heel begrijpelijk dat je af en toe zo kan balen, je kunt het ieder geval goed verwoorden en gelukkig zie je het daarna weer positief in. Vind ik knap van je hoor.

Je valkjes zijn echt super mooi en de jongen die elke keer groot worden bij jou, zijn elke keer weer verbazend mooi.

Wat een mooi foto's van Naomi en Anais  :-* .

Groetjes Danielle


Dank je wel voor je lieve berichtje en je complimentje.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: *Yvon op 27 mei 2009, 18:13:08
Hoi hoi

Hoe gaat het vandaag met de kleine Remy ??

Groetjessss Yvon



Hoi hoi!

Met Remy gaat het super. Ik kijk weinig bij hen omdat Princess helemaal gek wordt en ik bang ben voor vertrapping maar vanmiddag en vanavond had Remy een klein gevuld kropje.   :D

Vorig jaar deden Armani & Princess het ook goed met hun 3 jongen, Hermien's Binky, mijn Lou Lou en Mieke's Rexy.  :D

Alleen .... deze jongen haal ik met 4 1/2 week bij de ouders weg en ga ze zelf pap geven, mits ze tam gemaakt moeten worden.  ;) Ze hebben van zichzelf namelijk hele lieve zachte karaktertjes maar eenmaal uitgevlogen namen ze meteen het angstige gedrag van pa en ma over, dit moeten we niet hebben natuurlijk.  ;)

Maar Remy moet eerst groot en sterk worden, dan zien we weer verder.  :D

Voor Armani & Princess vind ik het al lang leuk dat ze een jong hebben na een nest met een windei en een paar kapotte eieren en een nest met lege eieren.  :-\

PS. ik was vandaag naar een vogelhandelaar annex benodigdheden gereden voor de True light .... was hij gesloten.  :P

Ik heb nog een adresje, hier wat dichter in de buurt, die ga ik van de week even bellen maar die kon alleen op afspraak.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Fijn dat het zo goed gaat met Remy :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Citaat van: *Manon* op 27 mei 2009, 18:15:17
Hoi hoi Caroline,

Ik had weer wat bij te lezen, maar dat was geen straf  ;)

Wat is je opaline lutino bleekmasker mooi  :o :o :o :o echt een plaatje!
En de Q-tjes zijn ook om op te eten.... gelukkig gaQat het beter met het beentje van Quin... heb ik het nu goed dat hij het was of vergis ik me in de naam....  ???

Zijn ze nu alle drie al gereserveerd??

Liefs Manon



Hey, je bent er weer, gezellig!!

Jawel hè, Nina Ricci, mijn opaline lutino bleekmaskertje is een beauty .... ik ben er ook erg blij mee. :D

En weet je waar ik nog blijer van wordt??

Nog 10 nachtjes slapen en dan ga ik haar halen.  ;D ;D

Ja klopt, Quinn heeft een gewrichtsontsteking maar gaat elke dag een beetje vooruit, we hopen dat het helemaal over gaat.  :D

En de reserveringen hangt een beetje van Quinn af .... als hij een vogelwaardig leventje kan gaan leiden, gaat hij bij Manja wonen, zoniet zal zijn broer daar gaan wonen.  ;)

Mocht Quinn naar Manja gaan, gaat Quote naar de buurvrouw van Ylona van het andere forum, waar Tommie met het centenbakkie woont.

Dit betekend dat het bonte cinnamon opaline popje, Quicky, nog te reserveren is.

Kan Quinn in de toekomst niet lopen, klimmen en klauteren en op een stok zitten, zal ik een keuze moeten maken  :'( ik vind namelijk niet dat een vogel op de bodem van een kooi hoort te zitten/liggen.  :-\ ::) In dit geval gaat Quote dus bij Manja wonen maar is de buurvrouw van Ylona ook heel erg blij met het popje, Quicky.  ;)

Ook voor Remy zijn er al een paar gegadigde.  ;) Wordt het een getekende opeline pop met de juiste tekening zijn er 2 wachtende .... ook voor een getekend mannetje heb ik diverse mensen op de wachtlijst .... de mutatie/het geslacht wordt dus spannend.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: Anke op 27 mei 2009, 21:05:11
Hoi Caroline,
Fijn dat het zo goed gaat met Remy :)
Groetjes Anke


Jawel hè??

Toen ik hem gisteren uit zijn eitje peutertje gaf ik nog geen 5 cent voor hem  :o maar nu heb ik er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen met hem/haar.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.