## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Gerdy

gefeliciteerd met Remy..

het ziet er inderdaad behoorlijk bloederig uit en lijkt het nou of en een sliert vast zit in het eitje en op het koppie van het kleintje?

gr gerdy

Rianne

Pfff wat een zenuwslopend klusje is dat toch, je weet nooit wanneer je op tijd ingrijpt. Hopelijk doet Remy het vanavond nog :)

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met Remy  !!  ;D

Je hebt niet alleen maar pech,je hebt nu het geluk dat je er optijd bij bent.  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sally


ManjaV

Hoi Caroline,

Wat gaat jouw dagboek snel zeg.  :o Gisterenavond logde ik uit en nu ben ik net thuis van mijn werk, gelijk weer een heel stuk erbij. ;D

Gefeliciteerd met Remy! :D Wat goed dat je hem uit het eitje hebt kunnen helpen. Lijkt me een heel apart gezicht zo het kopje eruit te zien steken.

En ja...Quinn komt gezellig hier naartoe. ;) Ik hoop echt dat hij zoals je dat mooi uitdrukt, een vogelwaardig leven kan leiden.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Dierenfreackske

Hoi Caroline, amai , echt zenuwslopend, ...pffff. Gefeliciteerd ook met Remy ...het gaat ook hard hier ...grtjs Ann



Mara

Hey Caroline

Balen dat het met Quinn niet goed gaat maar ik las dat je al een plekje voor hem hebt? Dat is toch super!

Ik snap ook dat je baalt, is ook niet leuk natuurlijk 15 jongen uit 12 nestjes. Dat is natuurlijk niet waar je op hoopt.

Gefeliciteerd met het donsje!

mara

•=Bonnie=•


☺ Pita ☺


Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Citaat van: Gerdy op 26 mei 2009, 17:08:48
gefeliciteerd met Remy..

het ziet er inderdaad behoorlijk bloederig uit en lijkt het nou of en een sliert vast zit in het eitje en op het koppie van het kleintje?

gr gerdy


Klopt Gerdy .... het zag er erg bloederig uit, dit was al toen ik het eitje vond met het koppie er uit.  :-\ Daarom durfde ik het ook verder open te maken, ik had niks te verliezen.

De slierten die je overal ziet zitten is het vlies wat vast zat aan het donsje, het bleef overal plakken.

=======================

Iedereen dank je wel voor de felicitaties .  :-*

Met kleine Remy gaat het heel erg goed.  :D

Net na het eten was ik de beide ouderkoppels vers eten geven en toen wist ik dat het goed was met de kleine, ik hoorde dat de kleine werd gevoerd.

Een half uurtje geleden heb ik even gekeken en kon ik een paar foto's maken in het blok.  ;)

DIe ga ik nu verkleinen, uploaden en plaatsen samen met de foto's van de Q-tjes en van Anaïs en Naomi.  ;) :D

Tot zo!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rob S

Gefeliciteerd Caroline!

Hopelijk gaat hij/zij het volhouden, je was er volgens mij inderdaad net op tijd bij

Groetjes

Caroline






Zo ligt Remy er nu bij ....  :D
Ma had al het zaagsel weggeveegd, met gevaar voor eigen leven heb ik het maar wat terug geveegd.  ;)


Toen was ma boos.  >:(


Deze foto is scherp gesteld op ma.  ;)


Ma nog bozer.  :o


Dit alles onder het toeziend oog van pa.  :-*

Deel 2 en 3 volgt.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Fijn dat kleine Remy het goed doet ;D
Ik ben benieuwd naar de andere foto's!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon



Ooohw,wat is Remy mooi opgedroogd !!  :D

Superrrr !!

Groetjesssss Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >