## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Mooie naam, maar dat had ik al gezegd. :P

Ik zat zelf ook met een dubbele naam in gedachten; Noa Pearle, en dan Pearle als roepnaam omdat je al een Noa hebt. :P

Caroline

Citaat van: Anke op 22 mei 2009, 20:25:44
Hoi Caroline,

En weer een mooi popje erbij......
Dat worden straks ook weer twee mannen erbij ;D
Ik ben erg benieuwd naar de naam die het popje gaat krijgen :)
Groetjes Anke


Neeee .... niet 2 mannen, ik heb straks 3 wachtende popjes op een ventje ....

* Cartier = cinnamon opaline geelwang bronze fallow split bont popje, zoekt een man die al deze mutaties zelf ook heeft, zichtbaar of als split.  ;)

* Naomi = cinnamon opaline geelwang bont popje, zoekt een (cinnamon) (opaline) geelwang bonte man.  :D

* Nina Ricci = lutino opaline split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*), krijgt een opaline getekende witmasker man, zoon van Kouros & Lou Lou .... dus een Kouros-look-a-like.  ;)

De 3 dames krijgen straks als ze allemaal zelfstandig zijn ook samen een kweekkooi, de nieuwe Brimingham.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 23 mei 2009, 10:56:05
Vanaf maandag verwacht ik weer donsjes, drie kansen op een man voor jou ALS alle eitjes inderdaad verder ontwikkeld zijn en alles goed gaat. Pleegma Baukje laat controle niet toe en gaat niet van de eieren af.

Het pootje ziet er een stuk beter uit. Aan de buitenkant is de huid niet beschadigd dus kan je alleen van binnenuit werken. In dit geval zou ik ook niet aan de antibiotica gaan hoor, als het zich zo ontwikkeld.


Spannend, weer 3 nieuwe kansen voor een man voor mijn Cartiertje.  :D

BEdankt voor het meedenken over het pootje, fijn dat je achter mijn standpunt over de AB staat.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: Zyra op 23 mei 2009, 12:03:37
Hey caroline,
wat is Quinn lekker aan het opknappen zeg, haar pootje ziet er een heel stuk beter uit. Het ziet er toch best wel raar uit vindtik, maar ik zat misschien te denken aan een allergische reactie op de houtvezels misschien? ik dacht dat ik dit wel eens eerder had gelezen ergens. Misschien kun je dit uit testen door iets anders in het blok te doen?

ik ga in ieder geval duimen dat ze weer helemaal opknapt en dat ze maar een mooie grote en sterke valk mag worden :)

hoe gaat het met de andere 2 Q'tjes? vindt ze zo lief :D

groetjes Dees


Jij ook dank je voor het meedenken maar als hij allergisch is zou het nu niet verminderen zonder verandering van zaagsel.

De andere Q-tjes had ik gisteren ook in de foto-update staan, die maken het super!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

wat een mooie foto's caroline  :D
ook een groot verschil met het pootje hoor. dat kan je duidelijk zien. gelukkig zakt het weer af!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Caroline,
Nog DRIE mannen erbij ;D
Leuk,leuk,leuk ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Citaat van: ♪ Marlies op 23 mei 2009, 12:09:23

Waar blijft de nieuwe naam van Blaikey nou. ::) :P





~~ Nina Ricci ~~




;D ;D ;D ;D ;D




Citaat van: ♪ Marlies op 23 mei 2009, 12:40:55
Mooie naam, maar dat had ik al gezegd. :P

Ik zat zelf ook met een dubbele naam in gedachten; Noa Pearle, en dan Pearle als roepnaam omdat je al een Noa hebt. :P


Ja, dat vond ik ook zo mooi aan Nina Ricci de dubbele naam.  :D

Noa Perle had ook gekend maar .... ik heb inderdaad al een Noa en .... een Perle  ;) van Eros & Perle.... tevens heb ik een Fleur (Noa Fleur  ;) ) gehad.  :)

Wat ik van de naam Nina Ricci mooi vind is de kleur van deze bekendste parfum van hen past heel erg mooi bij haar.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Prachtige naam, Nina Ricci. Prachtige vogel ook. Zoals ze bij jou allemáál zo mooi schitteren. 'k Heb er hier zelluf hier ook één, hè? Prachtig geel en zo'n héérlijk beestje. Hij zit nu met Silvo samen te klieren met het nieuwe speledingetje. En maar babbelen dat het een aard heeft. Zó lieff, onze ukkepuk, onze Binkyboy! Dikke knuf.

                                   :-*   :-*   :-*   :-*

♪ Marlies

Och ja, je hebt ook al een Perle. :P

Ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor. ::)

Nina Ricci is en blijft een mooie naam en een lekker luchtje :D.

Marian

Hoi Caroline,

Zoals ook anderen al zagen, het pootje ziet er een stuk rustiger uit en lijkt goed te gaan genezen, gelukkig maar!! :D
Soms kan het toch wel, denk ik, dat er door een bijna onzichtbaar plekje, een ontsteking komt. Rust is dan het belangrijkste en het mooie is dat het lichaam(pje), hoe klein ook, meewerkt in de genezing. Gelukkig is dan AB niet nodig ;)
Maar of het zo is gegaan, weet ik natuurlijk niet!!!

Je hebt een prachtige, en inderdaad passende naam, voor je Nina Ricci  uitgekozen :-* :-*

Had je nog gekeken naar de nieuwe parfum naam die binnenkort uitkomt? :D

Er ligt nog wat in het verschiet bij jou......da's juist leuk en spannend!!

Groetjes, Marian

mila

heey caroline,

ik zie dat Quinn alweer een beetje beter gaat wat ik zo al zie gaat het nu rustig worden gelukkig maar.

Nina Ricci geweldige mooi naam voor een mooi valkje :-*.

prettig weekend verder

groetjes
mila

Caroline



* Quinn *


Net Quinn weer even bekeken en het is nagenoeg over. Alleen het gewricht is nog wat dikker, alleen hij gebruikt hem niet echt met lopen .... dat doet duidelijk nog steeds pijn.

Ik hoop dat dit de komende dagen ook gaat verbeteren. :D

Ik zal hieronder even de foto's plaatsen van gisteren en eergisteren plaatsten en die van vandaag erbij, om het verschil te zien.  :)


Eergisteren


Gisteren


Vandaag


Eergisteren


Gisteren


Vandaag


vandaag ook nog even zijn andere pootje, dan zie je dat ze bijna weer hetzelfde zijn.  :)

De foto's zijn op dezelfde plaatst gemaakt dezelfde lichtval.  ;)


Hij heeft zo'n lief smoel.  :-*


:-*

=======================

Allemaal bedankt voor het meedenken en voor de leuke reacties over Nina Ricci .... zelf had ik de parfum niet maar zolang ik me kan herinneren staat hij bij mijn moeder op haar "kaptafel"  ;D

Ik vond de naam ook helemaal bij haar passen.  :D

Ik vind haar zo mooi  :o .... ik ben al heel erg lang verliefd op opaline lutino popjes .... alleen was het nooit een optie om aan te schaffen, zij paste niet in mijn kweekplannen aangezien ze veel wildkleur jongen krijgen en ik had al 2 lutino dames opgevangen die verplicht vrijgezel waren om dezelfde redenen en om nu 3 vrijgezelle dames van dezelfde mutatie in 1 kooi te plaatsen is natuurlijk gekke werk.  :P

Maar nu gecombineerd met bleekmasker wordt het natuurlijk een heel ander verhaal.  :D Ze is ook nog eens split bont, in combinatie met een opaline getekende(=bont) witmasker man krijgt ze de leukste jongen.  ;D

* visueel 4 verschillende mutaties zonen waaronder 2 verschillende bleekmaskers, allen split lutino dus zij vererven ook weer lutino bleekmasker.  ;)

* visueel 8 verschillende mutaties dochters waaronder 4 verschillende bleekmaskers.  :D

Voor degene die het interesseert, hier de berekening van Kirsten Munson.  ;)

Moeder:lutino gepareld split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
Vader:bont witmasker gepareld split voor {X2: cinnamon}  

Zonen:
13% bont witmasker gepareld split voor {X2: lutino}
13% bont witmasker gepareld split voor {X1:  cinnamon} {X2: lutino}
13% bont gepareld split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X2: lutino}
13% bont gepareld split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  cinnamon} {X2: lutino}
13% witmasker gepareld split voor bont {X2: lutino}
13% witmasker gepareld split voor bont {X1:  cinnamon} {X2: lutino}
13% gepareld split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X2: lutino}
13% gepareld split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*) {X1:  cinnamon} {X2: lutino}

= visueel:
25 % bonte geparelde witmasker
25 % bonte geparelde bleekmasker
25 % geparelde witmasker
25 % geparelde bleekmasker


Dochters:
13% bont witmasker gepareld
13% bont witmasker cinnamon gepareld
13% bont gepareld split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
13% bont cinnamon gepareld split voor witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
13% witmasker gepareld split voor bont
13% witmasker cinnamon gepareld split voor bont
13% gepareld split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)
13% cinnamon gepareld split voor bont witmasker pastelwant (*this bird will appear to be a visual pastelface*)

= visueel:
13 % bonte gepareld bleekmasker
13 % bonte cinnamon gepareld bleekmasker
13% bont witmasker gepareld
13% bont witmasker cinnamon gepareld
13% witmasker gepareld
13% witmasker cinnamon gepareld
13 % gepareld bleekmasker
13 % cinnmamon gepareld bleekmasker


Lijkt me heel erg spannend om hier in de toekomst mee te kunnen kweken.  :D ::)

Ik ga nog wat dagboekjes doorbladeren en daarna Unique en  Naomi wegen, ik ben erg benieuwd hoe de laatste het gedaan heeft zonder pap.  ;)

Daarna ga ik pap maken voor Quinn en mocht het nodig zijn voor Naomi.  :D

Fijne avond, allemaal.  :-*






Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

☺ Pita ☺

Heeeej wat een leuke , mooie naam is het zeg!!
Top foto's geweldig mooi ;)
En toppie dat het beter gaat met je valkje hoor!!
Geweldig hoor!  :D

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat een lieve en mooie naam Nina Ricci...wat een knap ding he, het is heel leuk in de toekomst om met te kweken denk ik ook, heel speciale en mooie donsjes, maar ja , hoe kan het ook anders, je hebt de feelling meiss!  ;) ;) :D
grtjs Ann



Anja

Wat fijn dat het met Quinn en Unique beter gaat. Het pootje van Quinn ziet er elke dag beter uit.

Wat een beauty is Nina Ricci. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Ook heb ik genoten van je mooie foto's en je hebt een prachtige verzameling aan valkjes bij je zitten.

Dikke knuff,

Anja