## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Caroline,

Ik kan me goed voorstellen dat je je wat zorgen maakt!
Hopelijk zijn ze achteraf dan niet nodig geweest :D.
En je zorgen maken, zorgt er ook voor dat je beter gaat zorgen!! :-*

Liefs, Marian

Peggy

Goede middag,

Hè wat balen dat het niet zo lekker gaat met Unique..ik snap wel dat je je zorgen maakt hoor,  zou ik ook doen. Hopelijk heeft je ventje alleen maar last van de rui.  Het blijft wel vervelend hè wanneer ze ''iets'' mankeren.
Sterkte iig.

Fijn om te lezen dat het wel super gaat met Naomi.
:D

Gaat het alweer wat beter met Ed ?

Liefs,
Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

Hoi Caroline,  ;D

Hopelijk gaat het al wat beter met Unique.
Zou best door de rui kunnen komen dat hij niet helemaal fit is. Sommige vogels kunnen er best ziek van zijn.

Even een oppeppertje. :D

Oudste lutino bleekmasker.










Jongste lutino bleekmasker

















Groetjesssssssss ;)

Kimm

hoi caroline,

hoe gaat het nu met unique?
ik hoop dat hij weer de oude is hoor en ik snap heel erg goed dat jij je zorgen maakt. dat zou ik dus ook doen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Carioline .....hoe gaat het nu met Unique? Wat een mooi lutino bleekmaskertje ga je weer hebben van Marlies,  ze wordt vast een beauty he! Is ze eigenlijk al hoor! hihi! Grtjs Ann



Sally

Hoi Caroline,

Ik vroeg me eigenlijk ook af hoe het nu met Unique gaat?

leuke foto's heb je weer gekregen van Marlies. Wat een schatjes!
Weet je ondertussen al welke je gaat nemen?

Groetjes!

Gerdy

HOi Caroline...wat sneu dat Unique zich niet lekker voelt..je maakt je dan meteen zorgen..
hoe gaat het vandaag met Unique ?

gr Gerdy

Caroline





Unique is nog steeds niet 100 % maar ik heb wel het idee dat hij vandaag ietsepietsie beter in zijn velletje zit dan gisteren. Hij beweegt zich wat meer door de kooi en ik zie hem af en toe wat eten maar Nick is echt een ondeugd, trekt de dingetjes uit de waterflessen, gooit voerbakken op de grond, gaat altijd op mijn hand/arm zitten als ik de voerbakken vul, allemaal dingen die hij vandaag ook nog niet laat zien.

En dan natuurlijk zijn gewicht, hij is zeker afgevallen van 110 naar 88 gram .... nu weet ik van Diégah dat zij ook makkelijk 30 gram afvalt na een kweekperiode maar het vooral het gedrag van Unique wat me zorgen maakt. Verder fluit hij nog voor me, kroelt hij nog met zijn meisje en poetst hij zich zelf nog steeds dus ik durf het nog wel even aan te kijken, zeker omdat hij verder nog geen echt ziektebeeld laat zien en ik dus ook het vermoeden heb dat het de combinatie is net na de kweek, nu zwaar in de rui.

Ik hou hem gewoon goed in de gaten.  ;)

Bedankt allemaal voor het meedenken, de lieve reacties en het duimen.  :-*






Naomi heeft het vandaag weer goed gedaan, vanmorgen kreeg ze haar pap om half 12 en straks om half 12 krijgt ze dus pas de tweede keer pap. Uiteraard had ze net honger en ze was keurig naar de voerbak geklommen (er hangen en staan er 5  :o ) en was lekker grasparkietenzaadjes aan het eten. Dit zag ik nog niet eerder, wel trosgierst.  ;) Komt helemaal goed.  :D



Armani & Princess,

vier eitjes, maar 1 bevrucht.  :-\




Vanmorgen de eitjes van Armani & Princess weer eens geschouwd en alleen eitje 3 is bevrucht, helaas dus maar 1 donsje, als alles goed mag gaan.  ;) Dinsdag 26 mei is dit eitje 18 dagen bebroed en verwacht ik ongeveer het donsje.

Hieronder de mutaties die het donsje kan zijn.  :D


Armani: bont split voor {X1:  cinnamon} {X2: opaline}
Princess: bont witmasker cinnamon  

Zonen:
50% bont cinnamon split voor witmasker
50% bont split voor witmasker {X1:  opaline} {X2: cinnamon}  

Dochter:
50% bont cinnamon split voor witmasker
50% bont opaline split voor witmasker

Bijna al hun jongen zijn getekend(primrose).






De kleine Q-tjes van Pablo & Coco maken het ook prima .... ik zal snel weer eens foto's maken. Ze worden nog goed gevoerd en ik hoop dat papa Pablo er alle veertjes op laat zitten, kleine nesten met 2 jongen heeft hij in het verleden wel eens de wangen geplukt, nu met 3 jongen weet ik niet wat hij zal doen.  ::)

Nog niet alle jongen zijn gereserveerd.  ;)






* Blaiky *


Allereerst dank je wel Marlies, voor de super lieve foto's van de 2 lutino bleekmaskertjes. Ze worden super leuk .... spannend, de jongste pareltjes op niet.  ???

Het heeft me wel aan het twijfelen gebracht .... qua uiterlijk vind ik met pareltjes natuurlijk super gaaf maar .... dit is dan een pop en qua nageslacht vind ik een man leuker ::) :P

* denk denk denk *

Dus voor degene die het vroegen .... nee, ik weet nog niet welke "Blaiky" het gaat worden .... ze moeten eerst groeien.  ;)

Iedereen is weer helemaal op de hoogte .... groetjessssssssssss en tot gauw.  ;) :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian

Haha, wat leuk Caroline, je hebt een luxe 'probleem' :D
Veel succes met kiezen ;D
Fijn dat het met Unique wat beter gaat!

Groetjes Marian

Anke

Hoi Caroline,
Moeilijk he kiezen....
Ze zijn allemaal zo leuk ;D
Fijn dat het met Unique weer ietsiepietsie beter gaat :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat zijn ze MOOI MOOI MOOI en LIEF LIEF LIEF !!  Hopelijk gaat het beter met Unique ook en gaat het super met het pappen van je schattige mooie Naomi.
Fijne zondagavond nog , hoihi! Grtjs Ann



☺ Pita ☺

Neem die middelste joh!! die is het mooist :P
Hahaha sterkte met kiezen hoor ;)

*Yvon

Hoi hoi

Ik zie je dilemma.  ::)  ;D
En als ik dan de naam lees : Blaiky wat je als Bleeky uitspreekt.
Zou ik voor de bleekste gaan.  ;D ;D

Unique gaat dus weer gelukkig iets beter.  :D
Naomi is gewoon een mooi schatje om tezien.  :D
Beetje jammer wel dat er maar 1 eitje bevrucht is.  :-\
Maar ja,beter nog 1 als geen 1,toch ?  ;) :D

Groetjessss Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Denk jij nog maar rustig even na hoor welke Blaikey je gaat kiezen. :P
Je hebt eerste keuze. Of dejongste pareltjes gaat krijgen durf ik nog niet met zekerheid te zeggen, maar ze is wel een stuk geler dan de andere.
Nog een paar dagen wachten en dan zal het duidelijker zijn.

Ik zou het wel heel leuk vinden als er ook lutino opaline bleekmaskertjes uit kunnen komen. :D

Groetjesssss ;)