## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Rianne

Haha zeg idd nooit te snel dat het slot er op mag ;D Bij mij zit ie er wel op, of ik moet de hele achtertuin overdekken en als voliere gebruiken ;)

Monky

Hey Caroline,

Ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd met Naomi  :o
Bij deze  :D Sanya geeft haar zusje ook een dikke knuffel  :-*

Je hebt ondertussen een mooie verzameling valkparkieten bij elkaar gespaard in je mooie vogelruimte  :D
Geniet er maar lekker van  :D

Groetjes,
Monky

Mara

Hey Caroline

Prachtige foto's zeg. Heb er echt van genoten. Vind ook de foto's met de papegaai erg leuk  ;D. Cadeautje is niet alleen bij jou goed in de smaak gevallen.

En er wilt iemand dat ik even een stukje voor je typ....

Lieve valkjesmamma Caroline,

Ik heb mijn nieuwe vrouwtje gevraagd of ze even een stukje kan schrijven namens mij. Ik heb het prima naar mijn zin in Limburg en voel me heel erg op mijn gemak tussen al die vogeltjes. Er zitten wel andere vogels dan bij jou hoor, vooral die grote, malle rode vind ik af en toe wel een beetje raar hoor. Maar mijn nieuwe vrouwtje zegt dat dat normaal is. Maar ik heb het echt naar mijn zin en geniet er ook van. Ik wil je nog wel even bedanken voor de goede zorgen die je mij gegeven hebt. En om af te sluiten heeft vrouwtje een paar mooie foto's uitgezocht.











Liefs

Pixel
(en Mara)

Caroline

Citaat van: Monky op 11 mei 2009, 15:05:51
Hey Caroline,

Ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd met Naomi  :o
Bij deze  :D Sanya geeft haar zusje ook een dikke knuffel  :-*

Je hebt ondertussen een mooie verzameling valkparkieten bij elkaar gespaard in je mooie vogelruimte  :D
Geniet er maar lekker van  :D

Groetjes,
Monky



Dank je, Monique.  :D

Ik wist dat Sanya bij Bonnie vandaan kwam maar niet dat ze ook van Extran & Extreem was. Leuk!!!  :D

En ja, mijn collectie valkjes .... ik ben inmiddels ruim 4 jaar aan het sparen maar ben ook erg trost op wat ik op het moment bezit.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: Mara op 11 mei 2009, 19:06:11



Lieve Pixel en Mara.

Dank je wel voor de lieve woorden en grappige en schattige foto's!!!!

Leuk om te zien dat Pixeltje zo'n lief poppetje als vriendinnetje heeft.

Dikke knuffel.  :-*


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



* Naomi *



Vandaag, dag 3 dat Naomi hier is. Het gaat super met haar, ze blijft netjes elke dag op gewicht met 4 maaltijden. Ik weet niet exact hoeveel ml. pap ze krijgt, ik doe het altijd op gevoel, ik kijk hoeveel ze wil en weeg voor en na de pap. Dit is elke maaltijd ongeveer hetzelfde 84 voor 94 gram na de pap.

Bedelen tijdens de maaltijd doet ze nog steeds niet, ze neemt hapje voor hapje. Sinds vanmiddag moet ik haar af en toe een beetje dwingen .... tijdens de voeding bedelt ze niet maar sinds vanmiddag is ze wel tegen mijn mond en tegen mijn vingers gaan bedelen.  ??? Als ik haar nu pap gaf met een spuitje weigerde ze die en als ik haar liet gaan om te kijken waarom ze weigerde klom ze naar boven, naar mijn mond om daar tegen te bedelen.  :-[ Na een paar spuitjes (1 ml.) pap, onder dwang ging ze dan toch wel weer eten. Rare meid.

Net ging ik even in mijn kamertje zitten, heb nog steeds migraine dus kan niet te veel achter de laptop, begon ze tegen me te bedelen. Ze heeft om half 7 pap gehad dus moet wachten tot zeker 23.30 uur. Ik pakte haar bij me en ze kroop gelijk naar boven naar mijn mond en ging er tegen bedelen en happen.  :-X  Ik pakte toen een streng rode trosgierst uit de kooi en hier heeft ze zeker 10 minuten zaadjes voor zaadje zitten pellen en op zitten eten.  :D Stoer hè??

In de kooi is ze al meer aan het klimmen en onderzoeken en div. speeltjes heeft ze al ontdekt.  :) Ook fladdert ze daar regelmatig even met haar vleugeltjes. Tot nu toe is ze als ze bij mij zit nog niet weggevlogen, ze hangt nu al heel erg aan me. Wel lief.  :-*

=================

Vanavond was ik een beetje verrast .... ik dacht namelijk pareltjes te zien bij Quicky .... ik dacht echt dat hij zonder parels was .... door de migraine zie ik niet zo heel erg scherp dus misschien heb ik morgen een duidelijker beeld.  ::)

Sanne heeft vanavond even met de Q-tjes geknuffelt toen ze een schoon blok kregen.  :D

Morgenochtend is Jasper ook naar school en heb ik alleen Sophy, ik zal proberen of ik weer wat foto's kan maken va de Q-tjes.  ;)

==================

Vanmiddag heb ik Giorgio & Anaïs betrapt op een echte en geslaagde wip!!  :o

Uiteraard was deze voor spek en bonen want ze moeten nog een paar maandjes wachten. Giorgio wordt 10 augustus 1 jaar en Anaïs pas 26 oktober.  ;) Maar wel leuk om te zien dat er weer een koppeltje onstaan is wat ik zelf bij elkaar gekozen heb.  :D

==================

Van Gils zit de hele dag in het blok te tikken en te fluiten, Oilily zit de hele dag kippetje voor hem maat verder dan dit komen ze niet .... tot nu toe.  ::)

==================

Armani & Princess hebben inmiddels 4 eitjes, in de eerste 2 zie ik nog steeds niks, ik ga er dus vanuit dat die ontbevrucht zijn .... morgen kijk ik in eitje 3. Ik snap er niks van .... waarom hebben ze vorig jaar 2 nestjes en meteen allebei met bevruchte eitjes en dit jaar al 2 nesten geen bevruchte eitjes en nu ook el de helft zeker niet.  :-\

Hier baal ik echt van.  :-X

Verder weinig nieuws.

Wel druk bezig omtrent Jasper maar dat is voor mijn andere boekje.  ;) Zodra ik even tijd en zin heb om het op te schrijven zal ik het voor degene die het interesseren daar plaatsen.  ;) 

Ben even naar mijn wasjes.  :P

Groetjesssssssssssssss



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

Wouwie

Caroline, wat is ze mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

en van Gils, misschien heeft hij nu door wat er van hem verwacht gaat worden.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

carco

Citaat van: Caroline op 11 mei 2009, 15:04:05
Citaat van: *Yvon op 11 mei 2009, 14:59:22
Citaat van: Caroline op 11 mei 2009, 14:55:46
Citaat van: *Yvon op 11 mei 2009, 14:40:18
Citaat van: Caroline op 11 mei 2009, 14:27:07
Citaat van: carco op 10 mei 2009, 19:57:41
Prachtig:als ik een beetje boel geluk heb woont er binnenkort misschien wel eentje hier. De eitjes zijn er in ieder geval  :D

Groetjes: Caroline.


Gaaf!!!!

Ik duim voor je.  ;)


Ik ben niet nieuwsgierig......
Wat ?? ??
Vertel !!!!  ;D ;D

Groetjesssss Yvon



Ik ben ook wel een beetje nieuwsgierig.  ::)


Oohw,ik dacht dat jij het wel wist.  ;D ;D


Mijn naam is haas ....


Volgens mij heb ik hier wat teweeg gebracht  ;D

Zomaar een tussendoortje hoor, maar wie weet komt er hier een kleinkind te wonen van Derrick en Damali. :D
Duuk en Donna zitten met 5 eitjes ,waarvan er zeker 3 bevrucht zijn:alleen Duuk doet helemaal niets  :-\ Maar goed er zou zo maar een bonte cinnamon geparelde geelwang uit kunnen rollen en die gaat dan natuurlijk niet zo heel ver bij haar vandaan verhuizen :P We hopen ook dat deze dan wel een mooie bonttekening gaat krijgen.

Tevreden dames  ;D  :P

Trouwens balen zeg van Armani en Princess.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

@Carcoline,ok nu snap ik 'm ook.  :D
Het wordt dus spannend voor je.  ;D

Heel vreemd hoe het kan gaan met koppels en eitjes.
Zo doen ze het uit de kunst en gaat alles goed.
En zo gebeuren er dingen waar je een hoop vraagtekens bij hebt. ::)
Heel erg jammer van de onbevruchtte eitjes.  :-\
Zo te lezen gaan Naomi echt een super lieverdje worden.  ;D
Pas maar op dat ze niet te verliefd wordt op jou,krijg je ze dalijk niet meer gekoppeld aan haar toekomstige man.  ::)  :D

Groetjesssss Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Marian

Dank je wel, je woorden hebben me goed gedaan :D :-*
Vanmiddag extra wat eerder uit mijn werk gekomen en Indy wederom lekker bij me genomen om te snoepen van wat zonnebloempitten, later zag ik haar regelmatig in de kooi weer lekker eten, en ook weer spelen.

Heerlijk al die plannen die je nog hebt, geweldig toch dat je daar langzaam aan naar toe werkt, haha, soms zeker ook wat ongeduldig, was het maar vast zover met al die prachtige geelwangetjes ;) ;D
misschien duurt het niet meer zo lang.... :D

Liefs, Marian

•=Bonnie=•

Hey, wat jammer van A&P :(

Wel fijn om te lezen dat Naomi al zo op haar gemak is. Hopelijk gaat ze de pap toch nog graag eten, mar zo niet is ze waarschijnlijk wel snel zelfstandig. Zolang ze maar lekker op gewicht blijft. Ook haar jongste zus is vandaag uitgevlogen. Die zat al heel stoer op de schommel  :D

Hermien

Die blauwe valkparkietgaai is ook heel mooi om te zien en ook zo rustig......
Echt superdesupertam!
Was weer genieten hoor en ik hou het hier toch maar bij vier vogels inplaats van 24!
Wij hebben het heel gezellig zo met elkaar!

Knuf.

Dierenfreackske

Hoi Caroline...wat balen van A&P. hoor, dat de 2 eitjes misschien niet bevrucht zijnn, ik hoop dat de andere dat wel zijn zijn hoor!  Succes hoor! Grtjs Ann



☺ Pita ☺

Whahahaa die Giorgio gaat toch zijn broer achterna  ;D toch een vroege vogel  :D
Groetjes Petra