## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

mila

heey caroline

mooie jongen heb je weer.
ik vind het zo mooi hoe het bij jou er aan toe gaat met die jongen enzo

groetjes
mila

Anke

Hoi Caroline,
Ik liep weer even wat achter hier.
Gefeliciteerd met het tweede eitje van Armani en Princess!!
Aaaah de Q-tjes.....
Wat een snoeperige, knuffelige kleintjes zijn het toch.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline......aaarch , wat zijn de Q-tjes ook lief ......
en ook gefeliciteerd met het tweede eitje van P&A..
Wat fijn dat ze een nestje mogen weer! Ik hoop dat ze ook bevrucht zijn he, grtjs Ann



winnie en kuifje

hallo wat een mooie en leuk gedaan zeg  dit wilde ik zekers eerst zeggen .

maar heb ook een vraagje aan jou mijn koppeltje winnie man en kuifje pop heeft 5 eitjes gelegt de eerste op 9 april en daarna 13 3de 14 4de 16 en 5de 17april maar er zijn nog niets uitgekomen en ze broeden dag en nacht wat zal ik nu moeten doen ik kan het niet schouwen want heb er geen verstand van heb hier wat vragen over gesteld maar krijg er geen andwoord op misschien weet jij wat ik moet doen zou ik alles weg halen of nog even wachten ik hoopn hier iets van je te horen want volgens mij heb jij er zekers wel verstand van alvast bedankt grtjes irene en marcel

Caroline



Goeiemorgen!!!!

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de complimentjes over mijn Q-tjes, ze zijn zo liefff!!!!

De oudste 2, Quicky en Quinn zijn 100 % zeker bont.  :D :-* Alle drie hebben ook 1 oogje open.  ;)

Ik probeer later even een fotootje te maken.  ;D

Tuurlijk ook bedankt voor de felicitaties voor Armani & Princess. Zij hadden vandaag hun derde eitje. Ik zag wat verkleuring in eitje 1 maar nog niet echt adertjes, was vorig jaar ook laat te zien bij hen. Dus nog even spannend.  ::)

Unique & Queenie "leveren" vandaag hun laatste eitje + het neppertje in. Ben benieuwd hoe ze reageren op het lege blok. Vanavond sluit is het blok om ze gewoon op stok de nacht door te laten brengen. Het is mooi geweest voor hen, 2 x 4 onbevruchte eitjes, Queentje wordt deze week pas een jaar.  ::)

Rust voor hen.  :D

En dan even de vraag van Irene en Marcel.

In principe zouden de donsjes inderdaad al geboren moeten zijn en kun je er van uit gaan dat de eitjes of niet bevrucht zijn of dat de jongen om wat voor reden dan ook eerder afgestorven zijn.  :-\

Persoonlijk zou ik de eitjes even laten liggen tot de ouders geen interesse er meer in hebben. Blijven ze interesse houden, kun je er elke dag eentje weg halen net zo lang tot er geen meer liggen. Meestal is dan de interesse in het blok weg en kun je als je dit wilt het blok weg halen.  ;)

Succes ermee.

Groetjes van Caroline



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Leuk 2 bontjes !!  ;D
Het blijft toch een hele leuke mutatie.  :D
En morgen Naomi al halen ?  :o
Ze is toch nog niet zelfstandig of is het zo'n snelle dame ?  ;D
Heel veel plezier bij het ophalen van je prachtige Naomi morgen !!  ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline



* Naomi *





Nee klopt Yvon .... Naomi is nog niet zelfstandig.  ;)

Ze heeft geoefend met spuit en pap en ik ga haar zelf zelfstandig maken.  :)

Een uitzondering die Bonnie maakt (en waar ik gebruik van heb gemaakt) voor mensen met papervaring en die heb ik inmiddels wel.  ;)

Naomi zal na het uitvliegen anders toch het wilde gedrag van haar ouders over gaan nemen en altijd wat angstig blijven. Zoals bekend heb ik allemaal tamme valkjes dus dit zou jammer zijn.  :-\

Bijna al mijn valkjes die niet hier zijn geboren, zijn in een buitenvolière geboren en door de kweekster na het uitvliegen naar binnen gehaald om tam en zelfstandig gemaakt te worden met pap, Naomi ga ik dit zelf doen.  ;)

Heb ik mijn moederdag kadootje al met moederdag in huis.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Voor jou is het nu bijna kinderspel.  ;) ;D
Dan zie je ze morgen gewoon al int eggie.  :D
Spannennnnnnnnnd !!  ;D

;D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat een beauty is Naomi , echt wel, en ook de andere bonte, hoe noemt ie weer? Fijn dat alles goed gaat hier met de valkjes en donsjes , en morgen mag je Naomi ophalen, wat spannend, ik ben al benieuwd, en het zou inderdaad jammer zijn mocht ze niet tam kunnen worden, zoals jij het goed onder de knie heeft, kan het alleen maar  goed zijn om ze tam te maken he! Grtjs Ann



hilde


Gerdy

wat heerlijk dat je Naomi morgen al mag halen..ze is echt een beauty

heerlijk om zo'n moederdag kado te krijgen.

liefs Gerdy

☺ Pita ☺

Zoooow heeeej bofkont ben je hoor ;)
Lijkt wel of ze steeds mooier wordt :P
Groetjes Petra.