## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Iedereen, bedankt voor de leuke berichtjes.  :-*

Even 2 vraagjes beantwoorden .....

Manon .... Naomi is een cinnamon opaline geelwang bonte POP, zij blijft vrijgezel tot ik eindelijk (ik wacht al 4 jaar) mijn bonte geelwang MAN heb.  :D

Dan mogen zij samen een koppeltje worden, uiteraard met een ander koppel als back-up.  ;)

Ann, wanneer Naomi hier komt wonen is nog even afwachten .... vandaag is ze pas 4 weekjes geworden en ze moet nog uitvliegen.  ;)

Verder weinig nieuws hier ....

* Q-tjes doen het heel erg goed, ze hadden voldoende steun en warmte aan elkaar dus heb ik de 2 neppertjes weggehaald.  ;)

* Armani & Princess broeden meteen weer netjes op hun eerste eitje .... hopelijk vergeten ze nu niet weer om verder te gana met wippen ....  :P

* Bij Unique & Queenie heb ik het eerste eitje vandaag verwijderd .... de komende dagen zal ik er steeds eentje weghalen, dat betekend dat er zaterdag niks meer ligt. ALs ze dit goed hebben gezien, gaat het blok dicht .... zondag gaan ze dan naar een andere kooi om hun cycles te doorbreken.  ;)

Vanmiddag heeft Sanne me goed meegeholpen, we hebben de kooien in de huiskamer een grote beurt gegeven en zij heeft alle voerbakken uitgeschrobt en afgedroogd voor me. Daarna op aanwijzing weer opnieuw gevuld.

Bedankt Sanne.  :-* :-* :-*

ZOndag gaan we de 6 kooien die in gebruik zijn in de kweekkamer doen, ook weer een hele klus.  ::) ;)

Groetjessssssssssssssssssss

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wat een teamwork voor moeder en dochter ;D
Samen schrobben is toch veel gezelliger dan alleen ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

hilde

dat was weer een mooie update caroline

en mooie foto's van de q tjes

groetjesssssssssss

☺ Pita ☺

Ooow jeetje wat gaat dat snel !!
Groetjes Petra :D

Dierenfreackske

Hoi Caroline , wat gaat het goed hier ook he, fijn hoor, mag he na al die tegenslagen ....is hje helemaal zo gegund meiss.

O wat spannend met Naomi, een leuke update hier, en wat een leuke planne heb je weer! Mooi is dat!
En wat een vlijtige jonge dame is je Sanne he , geef haar maar een dikke knuffie van me omdat ze zo goed heeft geholpen , echt een lieve meid is dat! Dat beloofd voor de toekomst he! Net als haar mama valkjesmeissie...hihihi, kunnen jullie later misschien genieten van elkaars valkjes  hihi! Leuk toch met zo'n hobby! Maar doen jullie nu al he.SUPER is dat!  Grtjs Ann

Mara

Hoi Caroline

Er komt iemand hallo zeggen.

Groetjes

Mara

Rob S

He Caroline,

Je lange wachten wordt beloond, gefeliciteerd met je bonte geelwang pop! Ik hoop voor je dat ze net zo mooi wordt als mijne, al dan niet nog mooier ;) Hopelijk kan je snel een mooie man voor haar vinden!

Groetjes

Sally

Hoi Caroline,

Mooie foto's weer hoor! Wat groeien de Q'tjes goed!
Erg leuk!

Gerdy

hoi Caroline...

wat zien je Q tjes er super goed uit..je hebt weer een heerlijke update geschreven..

wat fijn dat Sanne zo goed heeft geholpen.toppies hoor.

gr Gerdy

sabine

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met je trouwdag en met je bonte geelwang pop!

Groetjes Sabine

Marian

Hey Caroline,

Het gaat weer hard in je boekje :D
Da's ook niet gek met van die mooie foto's van de Q-tjes :-*
En het eerste eitje van A&P..... 8)
Ja gezellig hoor, zo samen aan het werk, moeder en dochter.
Toppie van je Sanne, dat je zo fijn en gezellig je moeder helpt! :D :D
Fijne vakantie nog verder, groetjes Marian

♪ Marlies

Wat groeien de Qtjes weer goed !!

Naomi is ook een beauty, ik hoop dat er snel een mooie bonte geelwang man voor haar geboren wordt.

En Sanne, ik wou dat ik zo'n dochter had.  :-*

Ik heb je mailtje gekregen, en genoteerd dat de pop een man moet worden. :D

Kimm

hoi caroline,

fijn en super dat het zo goed gaat! dat mag nu ook wel eens hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Caroline, hoe gaat het hier? Alles goed met de Q-tjes?
Grtjs Ann

*Yvon

Hoi hoi

Wat een lieve pollewoppies !!  :-*
Heerlijk om een dochter te hebben die zo lekker mee kan helpen en het ook nog eens graag doet.  ;D
Dilana helpt mij ook weleens mee.  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >