## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

hilde


Caroline

Citaat van: Rianne op  4 mei 2009, 11:43:21
Ik kon mijn vriend al van de kroeg, niet echt goed maar ik had al eens eerder iets met zijn broertje gehad. In maart kregen we verkering ;D en in juni stond ik officieel bij hem ingeschreven. Dat je elkaar nog maar kort kent zegt dus helemaal niks. We wisten meteen wat we aan elkaar hadden en hoe het was om samen te wonen. :)
Trouwplannen hebben we allebei niet, nooit gehad ook. :)


Helemaal mee eens hoor, het maakt niet uit hoelang je elkaar kent .... in woonde binnen 6 weken bij Ed in.  :o

Maar .... heb wel een half jaartje gewacht om de huur van mijn appartament op te zeggen.  ;)

Trouwen .... ik vond het niet echt heel erg belangrijk om getrouwd te zijn maar wilde wel heel graag toen we kinderen kregen dat we allemaal dezelfde achternaam hadden.  :D

DUs getrouwd om de achternaam, niet het boterbriefje.  :-[
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Wat een kleine heerlijke pollewoppies heb je weer. :-*
Roze staat hun goed  ;D

In oktober zijn Herman en ik al weer 35 jaar getrouwd  ::) We worden oud  ::).

geniet lekker van je vogelvriendjes, ik kom snel weer lezen hier (en foto's kijken natuurlijk ;))

Groetjes, Nel :)

•=Bonnie=•

Ik zoek nog een opaline bont popje split witmasker... Ik weet niet of je al veel gegadigden hebt, maar dat kun je me vast vertellen  ;D (liefst via pm ff want ik ben hier te weinig om jouw bizar snel vollopende boekje te kunnen volgen  ;D

*Esther*

Citaat van: -•=Bonnie=•- op  4 mei 2009, 15:20:14
Ik zoek nog een opaline bont popje split witmasker... Ik weet niet of je al veel gegadigden hebt, maar dat kun je me vast vertellen  ;D (liefst via pm ff want ik ben hier te weinig om jouw bizar snel vollopende boekje te kunnen volgen  ;D

vast voor een bleekm p fallow mannetje met bont?? ;D

*Yvon

Hoi hoi

Had ik toch een stukje update gemist en las ik net dat Armani&Princess hun eerste eitje weer hebben.  ;D
Leuk en spannend .  :D

Groetjessss Yvon

Oja,nu weet ik niet meer of ik je al had gefeliciteerd met je prachtige Naomi.  :-[
Dan doe ik dat bij deze:
GEFELICITEERD MET JE PRACHTIGE NAOMI !!  ;D


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op  4 mei 2009, 18:51:35
Citaat van: -•=Bonnie=•- op  4 mei 2009, 15:20:14
Ik zoek nog een opaline bont popje split witmasker... Ik weet niet of je al veel gegadigden hebt, maar dat kun je me vast vertellen  ;D (liefst via pm ff want ik ben hier te weinig om jouw bizar snel vollopende boekje te kunnen volgen  ;D

vast voor een bleekm p fallow mannetje met bont?? ;D


Nope  :)  Dan zou ik een witmasker popje nemen... niet split witmasker  :P  Mijn reden is bepaald niet voor de hand liggend *grin*

ManjaV

Hoi Caroline,

Wat een lieve foto's  :-* :-* :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Dierenfreackske

Hoi Caroline, whaaaaahaaaa, wat een lieve en hele mooie foto's heb je gemaakt van de Q-tjes,  zo klein durf ik ze trouwens nog niet vastnemen hoor!  :D :D :D

Dat komt misschien nog, maar zal nu nog niet zijn, bang dat ik het niet goed ga doen he!
Ik vind het fantastisch hoe jij er mee om gaat! Ik heb trouwens weer helemaal genoten van je schattige donsjes!
Fijn dat het zo goed gaat he! Ik kijk al uit naar de volgende, hihi!

En ook gefeliciteerd met het eitje van A&P. Leuk he.  Ann



Hermien

Even een groet brengen van het spul aan het Vederkruid met een knuf van 'onze Binky'.

danielle

Hoi Caroline,
Wat een mooie en lieve foto's weer. Ik kan wel wat leren van jou om van die duidelijke foto's te maken. Maar ja, jij hebt al zo vaak kleine donsjes vastgepakt. Maar wel een goed idee om ze op een doek neer te leggen.
En gefeliciteerd met het nieuwe eitje van A&P, wordt toch weer spannend he  :D .

Groetjes Danielle

*Manon*

Heej Caroline,

Had ik je al gezegd dat je een erg mooi valkje krijgt van Bonnie??
Waauwie zeg, weet alleen niet meer aan wie je die nu wil koppelen  :-\

Liefs Manon

Dierenfreackske

Hoi, wanneer komt het valkje naar je toe? Ik kan niert wachten om je foto's te zien als ze bij je is, grtjs Ann



Caroline



* Quicky * Quinn * Quote *

<< 5 mei 2009 >>



Quinn, Quote & Quicky


Quinn, Quicky & Quite


Quinn, Quicky & Quote .... Quinn al een oogje een beetje open.  ;)


Quinn, Quicky & Quote


Quicky, Quinn & Quote


Quicky al grijs op zijn vleugeltjes ....


Quinn nog niet, zal hij, zij bont worden?? ???



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Ach wat zijn ze schattig de Q- tjes :-* :-*
Hoera weer een nieuw ei voor Armani en Princess ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes