## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

14 april 2009, 20:21:33 #3630 Last Edit: 14 april 2009, 20:23:55 by Caroline


Hoi hoi!!

Inderdaad .... balen, zoveel onbevruchte eitjes.  :-\

In principe kan ik overmorgen pas weer nieuwe bevruchte eitjes ontdekken, namelijk eitje 5 van Pablo & Coco en eitje 5 van Armani & Princess, deze zijn gisteren pas gelegd en .... natuurlijk de 3 eitjes van Unique & Queenie die bij P & C en A & P er onder liggen. Maar daar heb ik weinig zicht op.  ;)

Zoals het er nu uit gaat zien heb ik straks dus minder dan 4 bevruchte eitjes van 3 koppels. Ik ga dan de bevruchte eitjes allemaal bij elkaar onder Pablo & Coco leggen zodat zij ze uit kunnen broeden en groot kunnen brengen.

De eitjes bij Armani & Princess en Unique & Queenie ga ik dan vanaf de uittel datum stuk voor stuk verwijderen. Aangezien ze heel erg vroeg waren begonnen en ik het dus  makkelijk haal voor mijn zomerstop mogen deze 2 koppeltjes nog een keer proberen, zij hebben anders allebei geen jongen gehad dit jaar.

Hopelijk gaat het dan wel goed.  ::)

Even de vraag van Marian, hoe ik de voerbakjes uit de kooien haal, ze staan zo dicht tegen elkaar?? Ze staan net zo dat ik ze omstebeurt naar voren kan rijden om de voerbakjes te verwijderen. Dit doe ik om de 2 dagen, dus is wel te doen.  ;)

Verder wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties, ook over de nieuwe kooi.  :D

Kouros & Lou Lou zijn helemaal happy met hun nieuwe kooi, die heb ik vanmiddag betrapt op hun eerste wip.  :P

Zoals meestal hadden Sanne en ik afgelopen weekend weer een meiden-valkjesavond, op verzoek van Sanne heb ik weer een keer mijn camera mee genomen. Dit doe ik niet elke keer omdat ik dan toch het idee krijg dat ik allemaal dezelfde foto's maak en plaats.  ;) ::)

Dit keer waren los: J'adore, Noa, Cartier, JOOP! Jil, Van Gils, Giorgio, Anaïs, Kouros en Lou Lou, tevens stonden de kooien van de 3 koppeltjes met blok open maar die zijn bijna niet uit de kooien geweest dus ook niet op de foto volgens mij.  ;)

Ik plaats de foto's even in 2 andere berichtjes.  ;)

Tot zo.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, leuk dat Kourkous en Loulou  betrapt zijn hihih!  Ze gaan ook een blok krijgen ??Leuke donsjes zou je hebben van ze, grtjs Ann

Ik denk dat het wel goed zal zijn met de andere eitjes , grtjs Ann



Caroline



* meiden-valkjesavond *


Links Jil en Cartier


Jil = lutino bleekmasker en
Cartier = cinnamon opaline geelwang bronze fallow


Links Cartier en JOOP!
Rechts Jil en Noa


Nog een keer, grappig detail, Noa is de tante van Jil. Een zus van Noa, ook een bonte albino woont bij Marlies en is de moeder van Jil.  ;)


Anaïs & Giorgio (tegenwoordig zonder gele wangen)


Anaïs & Giorgio


Anaïs & Giorgio


Anaïs


Lou Lou op haar nieuwe kooi.


Lou Lou en ook Kouros komt even kijken.


Lou Lou & Kouros


Kouros, flinkt in de rui.


Sanne en J'adroe


Sanne en J'adore


Van Gils


Lou Lou


Noa, heeft een centenbakkie maar zelf slecht haar ondersnaveltje afgeschuurd. Ik zal haar van de week even netjes bij knippen.  ;) Achter haar Giorgio.


Kouros .... was weg grappig, hij ging steeds terug naar of zelfs in zijn nieuwe kooi, doet hij anders noooooit.  8)


Queenie kwam ook even uit het blok kijken.  :o
De kooi had open gestaan maar ze kwamen er niet uit, omdat de andere er steeds in gingen had ik de kweekkooien maar gesloten.  ;)


Van Gils


Van Gils op het nieuwe speeltje wat bij de nieuwe kooi hoorde.  ;)

Deel 2 volgt.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: Dierenfreackske op 14 april 2009, 20:38:48
Hoi Caroline, leuk dat Kourkous en Loulou  betrapt zijn hihih!  Ze gaan ook een blok krijgen ??Leuke donsjes zou je hebben van ze, grtjs Ann

Ik denk dat het wel goed zal zijn met de andere eitjes , grtjs Ann


Nee Ann, Kouros & Lou Lou moeten nog eventjes wachten. Lou Lou wordt in juli pas 1 jaar. Dan heb ik rust, dus als in september mijn nieuwe kweekseizoen begint krijgen zij een blok.  :D

En hun jongen .... eerlijk gezegd verwacht ik er heel erg veel van. Lou Lou heeft 1 grijs veertje op haar stuit maar verder is zowel Kouros als Lou Lou perfect (Primrose) getekend.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Moet Princess nu niet heel snel achter elkaar drie legsels leggen als je haar eitjes nu weghaalt om het nog een keer te proberen? Zij is toch degene met het windei en de dunne schalen in de eerste ronde? Of gooi ik nu wat vogels door elkaar  :)

Monky

Hey Caroline,

Ik heb weer heel even tijd om te koekeloeren  :)
Je hebt heerlijke foto's geplaatst zeg  :-* :-* :-* :-*
Vooral ook die met Sanne  :D

Groetjes,
Monky

Caroline



* Meiden-valkjesavond deel 2 *


Noa en J'adore


Boven op de kooi, Giorgio, Lou Lou, Jil en Anaïs, onder op het aanvliegplateau Kouros.


Kouros is zo blij met zijn nieuwe kooi, hij klimpt er zelfs zelf in.  :D


Lou Lou, Jil en Anaïs


Giorgio


Lou Lou


Jil en Anaïs


Sanne en Cartier


:-*


Kouros


Jil en Anaïs


Van Gils


Cartier


Cartier


Cartier, heeft altijd last van de flitser en knippert half op de foto's.


Van Gils


Van Gils


Giorgio


Giorgio


Giorgio met achter zich Jil en Anaïs


Giorgio met achter zich JOOP! Jil en Anaïs.

Zo .... ik zal proberen het zo uit te kienen dat de volgende keer, de rest op de foto staat.  ;)

En .... ik heb nog wat foto's van de kids en de natuur rondom Kasteel Heeswijk, hier in de buurt maar .... daar heb ik nu even geen zin meer in .... misschien later nog.  :P

DOeiiiiiiiiiii!!!!!!




Citaat van: -•=Bonnie=•- op 14 april 2009, 20:51:57
Moet Princess nu niet heel snel achter elkaar drie legsels leggen als je haar eitjes nu weghaalt om het nog een keer te proberen? Zij is toch degene met het windei en de dunne schalen in de eerste ronde? Of gooi ik nu wat vogels door elkaar  :)


Klopt Bonnie, Princess is degene met het windeitje.

Ik wilde 18 dagen broeden afwachten en dan de eitjes omstebeurt weghalen. En ze dan opnieuw laten proberen.

Dus niet nu meteen weghalen.

Denk je dat dit te snel is?? Je leest overal dat kwekers hun valkjes 3 rondes laten doen, inclusief het grootbrengen van jongen, ik dacht dat het dan geen kwaad kon als ik ze hier nog een nestje liet proberen terwijl omdat ze 2 keer geen jongen kregen.

Wat zou jij dan doen??



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rob S

Pffiej wat een foto's, daar ben je mooi even druk mee geweest! Maar ze zien er goed uit, je hebt echt prachtige valkjes!

Hopelijk krijg je straks veel mooie jongen!

Groetjes

Zyra

Hey caroline,

Wat een super leuke foto's weer zeg! je moet me toch eens vertellen hoe je zulke leuke foto's maakt hoor ;)

Vooral deze foto vindt ik helemaal geweldig
http://i22.photobucket.com/albums/b346/Sathoja/Voorjaar2009/DSC042481024x768.jpg

lieverdjes heb je hoor, je kunt wel merken dat alle valkjes zich erg goed vermaken bij je.

Groetjes Dees

Kaatje

Hoi Caroline,

Gave foto's heb je weer geplaatst, ... wat is van Gils toch een spetter om te zien en wat heerlijk dat hij bij jou is aan komen vliegen  :-*  :-*

☺ Pita ☺

Leuke foto's hoor , als ik Giorgio zie denk ik dat ik Elmo zie die lijken echt veel op elkaar :)
Super leuke foto's carolien , en ik ga duimen dat de volgende eitjes wel bevrucht zijn !!
Ooow ik gun het je zo he!!
Groetjes Petra.

Christine

Prachtige foto's Caroline!
Vooral Cartier is zo moooiii!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

hilde


Marian

Hoi Caroline,

De kleuren van je foto's springen van mijn laptop af :o
Wow wat een mooie, scherpe foto's heb je gemaakt 8)
Echt gezellig zo'n moment samen met Sanne en je valkjes.
Nou, ik moet nog flink oefenen om dat zo voor elkaar te krijgen ::) :P ;D

Groetjes, Marian



Caroline



Foto's van de kids ....

KLIK op de foto hieronder.  ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.