## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

Heeej CAroline wat zonde met die paniek , mja we hebben het hier ook wel eens hoor.
Of ze schrikken zich terpletter van de telefoon en de andere keer helemaal niet.
Leuk dat je blokken hangen , ik ben benieuwd naar je donsjes :)

Gerdy

hoi Caroline...super dat je weer blokken hebt hangen..
gaat weer een spannende tijd komen..

ik blijf je volgen

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Caroline, whaaaauuuuuuw blokken , super spannend weer hier, ik volg je hoor! Grtjs Ann ;D ;D ;D



*Yvon

CitaatIk ga de valkjes even verwennen met lekkers, ik heb noten - en meergranenrijst voor ze gekookt en nog wat volkoren macaroni in de koelkast staan, samen met wat trosgierst, eivoer, snoepmix en kiwi en andijvie, eten ze daar hun pootje bij op.  ;D

Nou das lekker dan.  :o  ::)
Dat wordt dus in de volgende fotosessie allemaal valkjes zonder pootjes op de foto.  :-\ :P ;D ;D

Groetjesssssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Citaat van: *Yvon op 31 maart 2009, 18:44:40
CitaatIk ga de valkjes even verwennen met lekkers, ik heb noten - en meergranenrijst voor ze gekookt en nog wat volkoren macaroni in de koelkast staan, samen met wat trosgierst, eivoer, snoepmix en kiwi en andijvie, eten ze daar hun pootje bij op.  ;D

Nou das lekker dan.  :o  ::)
Dat wordt dus in de volgende fotosessie allemaal valkjes zonder pootjes op de foto.  :-\ :P ;D ;D

Groetjesssssss Yvon



Hoezo melig?  ::) :P

mila

hoi caroline

super dat je blokken hangen...
ik wens jou ook een super 2 ronde zonder problemen en dat ze maar super gaat groeien....

groetjes
mila

Sally

Hoi Caroline,

Hier word het ook alweer spannend, bij 3koppels blokken.
Leuk hoor!

danielle

Hoi Caroline,
WOuw spannend zeg! Drie koppels apart met blok  :D .
Ik hoop dat deze ronde heel goed gaat verlopen, dat heb je wel verdiend!
Ik weet nu precies hoe het voelt om in spanning te wachten op de eerste eitjes  :D .
Bij jou zijn ze ook al fanatiek bezig met het blok!
Ik ga het natuurlijk weer helemaal volgen.

Groetjes Danielle

Rob S

Hey Caroline!

Leuk dat jouw koppels ook weer een blok krijgen, ik ben benieuwd wat het dit voorjaar gaat brengen! Ik ga het volgen!

Groetjes

Marian

Hoi Caroline,

Morgen zal ik even zwaaien als ik in Den Bosch ben ;D

Dan zwaai ik terug ;), maar wel vanuit Vught waar ik werk.
Helaas ben ik op woensdag niet thuis :-\....anders had je zo even aan kunnen komen wippen. Dat kan toch wel een keer hoor, maar dat weet je ook wel ;) :D
Knufje van Indy :-*

Doeggggg, Marian

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik wens je weer een ontzettend vruchtbaar en vooral goed en gezond nieuw kweekseizoen toe  :-* :-*

Liefs, Karin

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Ben ik ook weer, ben wat minder op het forum momenteel, even heel druk met andere leuke dingen.

Fijn dat de drie koppels een blok hebben en ik hoop ook heel erg dat het nu zonder problemen heerlijk relaxed gaat verlopen.

Liefs Manon

ManjaV

Hey Caroline,

Heel veel succes met de broedende koppeltjes :D :D :D
En laten we hopen dat er een bonte cinnamon man bij zit bij Pablo en Coco :D :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Kimm

hey caroline,

ik ben een poosje niet geweest :-[  maar ik lees dat je weer blokken hebt hangen. nou meis, ik duim voor jou hoor en je gaat er weer positief tegenaan!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Als je geluk hebt worden dit echte......

P A A S E I T J E S !