## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Marian

Hey Caroline,

Gelukkig is niet altijd alles even duidelijk, een beetje mysterie houdt het wel spannend ;) ;D
Nou zit je dadelijk zonder nestje :-\.....behalve dan Picasso...je adoptiekindje ;)
Ik hoop dat er gauw nieuwe eitjes worden gelegd :)
Lief dat je zwaaide :-*
Oh ik hoop dat je het was minder druk gaat krijgen :)!!

Liefs, Marian

Hermien


*Yvon

Hoi hoi

Ik denk dat je gewoon op de volgende rui van Jil moet wachten.
Misschien krijg je dan nog meer duidelijkheid.
Of ze gaat toch eens een keer kippetje zitten of Jil probeert op JOOP! te kruipen.  ::) ;D
Ooit kom is de mysterie rondom Jil opgelost.  :P  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline



Ja .... ik weet het ook niet meer. ???

Jil gaat wel kippetje zitten maar in een voerbak ....

JOOP! heeft wel geprobeert op de stappen bij Jil, dus hij ziet er wel een popje in maar met zijn kromme teentjes lazerde hij er steeds af en is nu even genezen.

Jil daar in tegen, is hoteldebotel van Cartier. (popje)

JOOP! & Jil slapen nog steeds 's nachts in een kleine kooi omdat zij steeds paniek veroorzaakte als ze van de stok vielen in de grote kooien.

Gaat eerst JOOP! naar de slaapkooi in de kweekkamer krijst Jil alles bij elkaar, ze/hij is pas stil als ze weer bij JOOP! in de kooi zit. Waar ze vervolgens naast elkaar slapen.

s' morgens hetzelfde tot Jil in de grote kooi zit, dan is haar eerste weg naar Cartier en is Jil ongeveer het eerste half uur bezig alle deuntjes voor Cartier te fluiten, heel stoer, vleugeltjes wijd.  ::) Om vervolgens voor de middagdut JOOP! weer op te zoeken om saampies een stokje te zoeken om te gaan slapen.  :P

Cartier vind Jil wel lief, kroelt ook met Jil maar gaat niet kippetje zitten voor Jil.  ;)

Ra ra .... ???

Ik ben inderdaad heel erg benieuwd na de volgende rui. De eerste rui heeft ze/hij al zo goed als helemaal achter de rug, ik schreef al, bijna alle slagpennen zijn al verwisseld en de helft van haar staart inclusief de 2 grootste veren. Jil is van 10 augustus 2007, dus al 7 maanden.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Allereerst wil ik zeggen dat je weer prachtige foto's hebt geplaatst. En je filmpje..............daar hebben ze hier heerlijk van genoten.

Jill blijft dus de gemoederen bezig houden. Zoals je zelf al aangeeft...............wil je het weten dan is het veerstjes opsturen naar Gendika, het mysterie is dan gelijk opgelost.

Liefs,

Anja

Anke

Hoi Caroline,
Wahahah de Jill ;D ;D
Wat is het toch een apart valkje :)

Het is vast heerlijk om zo met Picasso te zitten en te knuffelen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*



Hey Caroline,
Ken je me nog  :P
Wat zie ik er stoer uit hé, er is hier een nieuw valkje komen wonen en ik heb net zijn kooi even geinspecteerd, maar ziet er goed uit hoor....
Kom jou even een kroeltje brengen  :-*

Tibeau Tinco

mila

Hoi caroline,

ten eerste heb ik weer genoten van de foto's.

en wel leuk een mysterie rond om Jil haha soms twijvel je toch wel heel erg merk ik hier ook met jongen vogels...

ben erg benieuwd wat er na de rui uit komt van Jil blijf je volgen....

groetjes
mila

Caroline

Citaat van: *Manon* op 16 maart 2009, 17:43:51


Hey Caroline,
Ken je me nog  :P
Wat zie ik er stoer uit hé, er is hier een nieuw valkje komen wonen en ik heb net zijn kooi even geinspecteerd, maar ziet er goed uit hoor....
Kom jou even een kroeltje brengen  :-*

Tibeau Tinco


Hey knapperd!!!!

Tuurlijk ken ik jou nog.  :-*

Je zit er super de super stoer bij.  :o

Je bent al een echte grote vent geworden.  :D

Ik had gelezen dat jullie 2 hele knappe nieuwe valkjes erbij hadden gekregen, gezellig hoor.  ;)

Een hele dikke kroel terug.  :-*

=========================

PS. verder iedereen bedankt voor jullie leuke reacties.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, dat was hier ook met mijn Suske , maar toch is het een man , ben nu wel zeker hoor! Ik denk Jill een man toch wel hoor! Grtjs Ann



Caroline

Citaat van: Chico op 15 maart 2009, 22:12:54
Hey Caroline,

Gelukkig is niet altijd alles even duidelijk, een beetje mysterie houdt het wel spannend ;) ;D
Nou zit je dadelijk zonder nestje :-\.....behalve dan Picasso...je adoptiekindje ;)
Ik hoop dat er gauw nieuwe eitjes worden gelegd :)
Lief dat je zwaaide :-*
Oh ik hoop dat je het was minder druk gaat krijgen :)!!

Liefs, Marian


Ja klopt .... even geen nestje hier .... vreemde gewaarwording altijd weer.  :-\

Maar .... over een weekje of 3-4 krijgen Pablo & Coco een blok en Unique & Queenie ook. Pablo & Coco zijn een ervaren koppel die al 2 seizoen totaal 4 nestjes kregen, Unique & Queenie zijn een nieuw koppel en mogen 1 nestje proberen voor de zomervakantie.  ;)

Morgen ga ik het nepeitje en overmorgen het blok bij Armani & Princess weghalen. Ze krijgen nu dus extra vitamine en Calci-lux, als Pablo & Coco en Unique & Queenie over 3-4 weken een blok krijgen, krijgen Armani & Princess hun blok ook weer terug.

Dit zijn dan de laatste 3 nestjes (als alles goed gaat natuurlijk) van mijn kweekseizoen 2008/2009. De maanden juli en augustus heb ik dan zomerstop en rust.  ;)

September start dan alweer mijn nieuwe kweekseizoen 2009/2010 met 2 nieuwe koppels erbij.  :D :P

Wat een hobby hebben we toch.  :D ;D

Ja en dan heb ik natuurlijk nog mijn Picassootje :-* die nog niet zelf wil eten en mijn Pixel  :-* die bij Mara in de buitenvolière gaat wonen dus eerst even op beter weer moet wachten tot hij verhuisd.  ;)

Woensdag zwaai ik weer hoor.  ;D

DOei doei!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, o die lieve Pablo en Coco krijgen weer een blok , heerlijk weer valkjesfamilie van Crystal en Pearl he! Nieuwe neefjes en nichtjes voor ze , hihi! Grtjs Ann



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

danielle

Hoi Caroline,
Kom even gedag zeggen.
Ik heb van je foto's genoten.
Die Jil houdt je goed voor de gek  ::) .
Hihi zo blijft het wel lekker spannend he  :D .

Groetjes van Danielle

♪ Marlies

Ben nou toch echt wel benieuwd wat Jill nu eigenlijk is. ::)
Ik zou het dus niet uit kunnen staan en veertjes opsturen :-\

Zal best wel vreemd zijn, geen donsjes voorlopig.
Misschien ook wel even lekker, iets meer tijd voor jezelf. :D

En je hebt natuurlijk nog twee P'tjes , vervelen zul je je zo maar niet. ::) :P :D

Groetjes Marlies ;)