## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

carco

Hé Caroline!!

Groot nieuw hier! Het koppelen is gelukt..alleen bakt meneer er niets van  ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Hermien

Hoezo 'bakt' meneer er niets van? De eitjes moeten toch ook niet gebakken wórden....? Dan zouden ze bij het broeden hun billetjes verbranden.....

                        ;D  ;D   ;D   ;D

Kimm

Citaat van: Hermien op 11 februari 2009, 13:16:47
Hoezo 'bakt' meneer er niets van? De eitjes moeten toch ook niet gebakken wórden....? Dan zouden ze bij het broeden hun billetjes verbranden.....

                        ;D  ;D   ;D   ;D


;D  ;D  ;D  ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Citaat van: carco op 11 februari 2009, 09:01:32
Hé Caroline!!

Groot nieuw hier! Het koppelen is gelukt..alleen bakt meneer er niets van  ;D

Groetjes: Caroline.



Ach .... lieffff!!!!

Zie je nu wel .... komt helemaal goed met die 2.  ;)

Hij deed er alleen al 4 x zolang over voor hij wist hoe hij moest eten .... hoelang denk je dat hij erover doet eer hij weet waar Abraham de mosterd haalde??  :P

;D ;D ;D

Go Hagrid go!!!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

 ;D ;D ;D ;D   daar moet ik echt wel om lachen hihi  ;D ;D ;D
Grtjs Ann



Caroline



Vanavond, 11 februari 2009, 21.55 uur.  ;)

* Melody = 28 dagen ---> 108 gram  :D

* Pixel = 26 dagen ---> 105 gram  :D

* Tommy = 25 dagen ---> 89 gram  :D :D

* Picasoo = 23 dagen ---> 80 gram  :D

Is dat super of super??

Ze doen het zo goed!!!!

Papa Eros mag 's morgens mee voeren en gaat dan de slaapkooi van JOOP! & Jil in tot 19.00-19.30 uur, dan mag hij zijn jongen weer meehelpen voeren en slapen bij zijn poppetje. Dit gaat goed want als hij slaapt plukt hij ook niet. Het plukken is niet helemaal over maar wel een héééééél stuk minder op deze manier, dus mijn plannetje werkt.  ;) En JOOP! & Jil kunnen 's nachts gewoon in hun eigen kooi.  ;)

Verder is het hier druk druk druk maar dat is altijd.  :P :-[ ::)

En .... na alle zieken is het nu toch ook de beurt aan Thomas .... vanmiddag haalde ik hem uit school, hangerig, moe, rillerig en huilerig. Hij voelde warm maar had het ijskoud.  :-\ Nadat hij zijn bammetjes met hééél veel moeite op had, toch maar even zijn temp. gemeten (thermometer ligt al weken op de kast i.p.v. erin  :-\ ), hij moest immers naar zwemles.  ;) Had hij 39.3 ° .... de zwemles dus maar afgebeld en hem lekker met een dekentje op de bank gelegd. Morgen blijft hij ok lekker thuis van school, helaas moet hij wel mee op en neer rijden naar school, Sanne en Jasper brengen en halen maar hij kan lekker in de auto blijven zitten.  ;)

Verder weinig nieuws.

Het wordt rustig de komende weekjes .... zaterdag komt Jeanine Nick, Mushu en Winky ophalen en Meldoy knuffelen en dinsdag verhuisd Floortje naar Anke. Dan heb ik alleen nog de kaboutertjes maar op dit moment kunnen ze ouders, ma fulltime, pa parttime het prima samen aan. Normaal haal ik jongen tussen 5/6 weken bij hun ouders weg om ze zelfstandig te leren eten. Bij de kaboutertjes is het even afwachten tot het moment ze zelf wat zaadjes gaan eten. Ik weet natuurlijk niet wanneer ze hun week achterstand hebben ingehaald dus laat ik hen gewoon nog even wat langer bij pa en ma. (de week dat ze zo ziek waren, stond de ontwikkeling stil)  ;) Op dit moment gaan ze geweldig, ik geloof dat de jongen van Eros & Perle niet eerder zo zwaar zijn geweest als nu Melody en Pixel.  :o

Ik ga nu de kaboutertjes naar hun bedje brengen, die liggen bij me te kroelen, zo lief.  :-* Ze drukken helemaal hun koppie tegen mijn hand of gezicht aan, vooral Tommy is heel close met me.  ::) 

Daarna ga ik ook mijn bedje opzoeken .... een keertje vroeg, ben echt heel erg moe.  ;)

Voor straks welterusten.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat gaat het hard bij jou he, en wat fijn dat Pixel naar Mara gaat! Het zijn zo'n schatjes he! Grtjs Ann



☺ Pita ☺

Lief hoor van die kleintjes.
Maar afstand van ze doen lijkt me ook wel weer moeilijk :(
Tja je zal wel moeten anders heb je straks geen ruimte meer :)

Peggy

Hoi Caroline,
Ik lees alweer hele leuke berichten over je lieve kabouterkes  ;D

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!

en je mag jezelf echt wel heel dankbaar zijn,dat je de kropnaald gekocht hebt en zo heb gevochten voor dit nestje.  Super super super super  :-*

Beterschap voor Thomas,  arm manneke, nu hij weer zo ziekjes.

Fijne dag

Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline



* Melody * Pixel * Tommy * Picasso *

Vanmorgen, 12 februari 2009.



Melody


Melody


Melody, had net eten gehad.  :P


Pixel


Pixel


Pixel


Tommy


Tommy


Tommy


Picasso


Picasso


Picasso krijgt een aai van Sophy.  ;D ;D


Picasso







Ik kreeg een tijdje geleden ook nog een paar lieve foto's van Jurriaan van de grote broertjes van de kaboutertjes, Nathan en Neal, zij gaan als Snoefel en Gaffel door het leven.  :D Nestbroertjes van Nick, inmiddels alweer 3 maandjes oud. Pixel, Tommy en Picasso zien er met 3 maanden dus ook zo uit .... uiteraard krijgen zij na de eerste rui een mooie witte kop.  ;)


* Nathan & Neal *

alias

* Snoefel & Gaffel *









Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

Hoi Caroline...wat gaat dat allemaal snel..worden al weer echte vogies nu..
maar zie ik het nu goed bij Melody? dat ze één cinamon veertje heeft? of is dit de licht inval

gr gerdy

Kimm

gave foto's! en wat worden ze allemaal mooi zeg :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Hoi Caroline,

Mooi hoor, de kaboutertjes komen steeds beter in het pak te zitten :D Het zijn echt droppies om te zien ;D
Ach en ook Tommy (super naam), is zo'n schatje :-*
Ook wel fijn, denk ik, dat het na zaterdag een beetje rustiger bij je wordt, qua vogeltjes. Moet natuurlijk niet iedereen weer om de beurt ziek gaan worden ;)
Beterschap met Thomas :)

Met Indy gaat het erg goed :D :D, je zag de blijdschap toen ze bij Gijsje en Guusje in de grote kooi kwam :-*
Inmiddels hebben ze alle drie hun plekje weer gevonden :P
En Indy knuffelt en kroelt op z'n tijd met Guusje, héél lief om te zien (hhmmm als ze het niet te hard doet en soms teveel dwingt >:()
Gijsje is nog wat meer op een afstand van Indy, en is moeiijker contact maken omdat jaloerse Guusje er dan tussenkomt ::) ::) Het is soms net een soap waar je naar zit te kijken ;D ;D Echt geweldig!

En hoe heb je de eerste week zo ervaren met de vaste werktijden van Ed?

Liefs, Marian

Caroline



Dank je wel, Gerdy, het cinnamon veertje is waarschijnlijk vuil.  ::)

Ik had gisteren zo'n gekke druk dag dat ik het blok niet verschoond had (doe ik elke dag helemaal) en .... pa en ma zijn nogal kliederaars met eten, op zo'n wit valkje zie je dat gelijk.  :-\

Kim, jij ook bedankt.  :D

Hey Marian, fijn te lezen dat het helemaal goed gaat met Indy.  :D

Mijn eerste week met Ed in dagdienst viel tegen .... sowieso is hij natuurlijk veel minder thuis maar ook was hij door vergaderingen en meetings al div. keren niet op de afgesproken tijd thuis wat betekende dat ik bijv. met 4 kinderen waarvan er 2 steeds weglopen naar zwemles moest met Thomas, een beetje te laat was op het gesprek met Jasper zijn juf, individueel begeleider, intern begeleider en ambulante begeleider.  :-\ En eenmaal thuis is het eten, de kids in bad en naar bed, gaat op dinsdag zijn conditietraining die hij lesgeeft gewoon door en wil hij zelf ook nog een paar keer per week hardlopen, sporten en voetballen.  ::)

Gisteren Thomas ziek uit school gekomen .... vanmorgen kreeg ik telefoon, Sanne was aan het huilen van de hoofdpijn of ik haar wilde komen halen.  :-\ Nou als die huilt is het echt hoor.  :-\

Dus hoe was mijn eerste week?? Nou gewoon  :censuur :-[

Eigenlijk zou op dit moment de badkamer een grote beurt krijgen maar ik heb er echt geen zin in .... Sanne en Sophy liggen beide boven te slapen, Jasper rust even uit terwijl hij Dora kijkt en Thomas ligt op de bank met zijn Nintendo.  ::)

Ik heb mezelf ook even een uurtje rust gegeven.  ;)

Dank je ook Peggy, Petra, Ann en alle andere.  :-*

En ja, Petra, afscheid nemen wordt inderdaad moeilijk van dit nest. Normaliter hou je toch een bepaalde afstand bij de jongen die weg gaan maar deze heb ik zo intens verzorgd .... daar heb je automatisch een band mee.  :D

Gelukkig kan ik 3 in ieder geval op het forum volgen.  ;)

Tot later!!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

☺ Pita ☺

Ooow da's wel leuk dat je er zowiezo 3 kunt blijven volgen  :D
Enne ja als mams blijf je rennen he?
Ik ken het , mijn mannetje was altijd varen moest ik ook alles alleen doen.
Maar je word er wel handig in , alleen wij kunnen nooit ziek zijn :P
Want ze kunnen ons niet missen :) Maar jha we gaan gewoon door he meis  ;)
Volgende week gaat het mss allemaal weer wat soepeler voor je.
Ik zal voor je duimen oke?  :D ;) enne gewoon af en toe wat tijd voor jezelf eisen mag ook hoor  :D