## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Hermien

Hahaha, Chico (Marian).

Mijn antwoord op je vraag wat Indy en Binky van elkaar zijn lag al klaar: FAMILIE!   ;D
Gelukkig heeft Caroline het al uitgebreid uitgelegd, waarvoor dank.
Het is goed om te lezen dat je het erg naar je zin hebt gehad, maar ben je mijn boodschap en knuf namens mijn 'Vliegtuig' niet vergeten....?

He, geniet lekker van je aanwinst en reken maar dat ik een keertje aan kom hippen...wippen...eh....langskom.. ;D

Marian

Hihi Hermien, tuurlijk ben ik je knuffel en groetjes, van jou en je vliegtuig, niet vergeten :D
En er wordt al volop genoten van Indy, ze is erg lief en heeft 2 keer laten zien dat ze al héél goed kan vliegen......nu het landen nog op een goed plekkie ::) :P
Ze heeft alleen nog niet gegeten :-\....en ik heb haar ook nog niet zien drinken :-\......maar dat houden we goed in de gaten :D.....ze poept in elk geval wel ;D

Ik hoor je wel een keer aan komen wippen ;).....of zoiets :P ;D

Carolien, nog een knuffel van Indy......en ik heb het aandenken van Sil graag voor je gemaakt :-* :-*

Fijn weekend, Liefs Marian

Caroline

Citaat van: Chico op  6 februari 2009, 22:02:30
Hoi Caroline,

Oh ik vind het hartstikke leuk om nog eens langs te komen :D :D.....is inderdaad heel goed te combineren tijdens het paardrijden van mijn dochter. Doen we 8) 8)
Wanneer je een keer in Den Bosch bent, ben je ook uiteraard van harte welkom bij mij :D ;D

Geen dank voor de voetbalplaatjes ;)

Indy is zo'n schatje :-* :-*, ze is even uit de kooi geweest, de hele tijd op mijn vinger, wat poetsen, wat kijken. Gijsje en Guusje waren er ook uit.......en van afstand.....zeer nieuwschierig ::)......echt lache :P ;D
Ze heeft alleen nog niet gegeten en gedronken :-\
Morgen even extra op letten :)

Fijne avond, en welterusten voor straks,
Liefs Marian en kusje van Indy

Hey, Hermien, neefje en nichtje.....gaaf hè 8) 8) :D
Hey, Kimm, dank je wel :D, ik ben zo tros op Indy 8)



Hoi hoi,

Heeft Indy lekker geslapen en inmiddels de voerbakken al gevonden??

Je moet nu wel een keer een bakkie komen doen, je moet het eierdopje van Indy nog halen.  :P

Fijn dat ze al even lekker bij je heeft gezeten. Vinden de kids haar ook leuk/lief??

Het eten komt vast goed. Alleen het alleen zitten is nu al wennen. Hier heeft ze nooit alleen gezeten als jongste van het nest.  ;)

Kusje terug voor Indy.

Even een kleine correctie Binky is het neefje van tante Indy.  ;) Indy is een zus van Binky zijn moeder.  ;)

Fijn weekend, liefs Caroline

PS> ik beantwoordde je IM al.  :D

PS 2> We zaten tegelijk te typen.  ;D ;D
Ik plaats mijn berichtje toch maar.  ;)

Wat het eten betreft, alle voer - en waterbakken even naast de stok hangen waarop ze steeds zit. Keer op keer haar in de kooi op het voerbakje zetten i.p.v. op een stok. Desnoods even bij je pakken met een streng trosgierst.  ;) Of als je het vertrouwd, we hadden het er al over  ;) , Guusje of Gijsje of allebei bij haar zetten, ook alleen eten heeft ze nog nooooit gedaan.  ::)

Komt vast goed.  ;) :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: Angel_Rob op  6 februari 2009, 22:17:37
Citaat van: mariannenl op  6 februari 2009, 12:51:33
Marianne


Hey grappig, volgens mij ben jij de Marianne van dierenkletzzz?? 


Hoi Angél, volgens mij is dat inderdaad dezelfde Marianne.  ;)

Fijn weekend, kusje voor mijn kanjer.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: Kaatje op  6 februari 2009, 22:23:42
Hoi Caroline,

Bedankt voor je reactie in mijn boekje, ik denk uiteraard ook aan jou  ;)

Fijn weekend  :-*

Liefs, Karin


Graag gedaan.  :D

Ik bel je zondag nog even.  ;)

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske




Angel_Rob

Citaat van: Caroline op  7 februari 2009, 12:25:02

Hoi Angèl, volgens mij is dat inderdaad dezelfde Marianne.  ;)
Fijn weekend, kusje voor mijn kanjer.  :-*



Hihi grappig. Jullie ook een fijne weekend
en dikke  :-* terug van Damian  ;)
Liefs Angèl en Damian


Marian

Hoi Caroline,

Ja hoor....het is goed gekomen ;D Ze was net even heel onrustig, ging de hele kooi door, belande in de waterbak, vloog er weer uit, ze wist het even niet :o
Ik had echt het idee dat ze wilde eten en drinken. Had haar al een paar keer op de stok gezet, vóór de bakjes, nu weer, na haar rustig te hebben gekregen. En ja hoor, ze nam een ienieminie slokje en begon voorzichtig te eten :D :D
Nu zit ze rustig op het trappetje 8)
Ik blijf het nog goed in de gaten houden hoor ;)
Geef haar dadelijk een kusje terug van je :-*
Mijn kinderen zijn weg van haar :D :D
Dit weekend zijn ze bij hun vader, ze sms-te me al hoe het met Indy ging :D

Fijn weekend verder, liefs Marian


Dierenfreackske




Caroline

Citaat van: Gerdy op  6 februari 2009, 22:29:27
wat heerlijk dat Indy een fijn huisje heeft gevonden..

hoe gaat het nu met Pedro?

gr gerdy


Citaat van: Anke op  7 februari 2009, 11:53:25
Hoi Caroline,
Hoe is het hier met de grote en kleine valkjes?
Groetjes Anke


Citaat van: Dierenfreackske op  7 februari 2009, 13:33:02
Hoi hoi ... alles kids hier ook ? Grtjs Ann


Even een snelle update.  ;)

Met alle grote valkjes gaat alles goed. Zowel in de kooien als tijdens hun dagelijks vlieguurtje omstebeurt vermaken ze zich prima. Er wordt veel geknuffeld en ik geniet er altijd weer van om te zien hoe koppeltjes zich vormen.  :D Helaas heeft Giorgio, mijn mega grote kroelkippie besloten dat Anaïs, zijn poppetje, beter kan kroelen dan ik want sinds een week komt hij nog wel naar me toe maar mag ik hem niet meer kroelen.  :'(  ;) Jammer maar niet het einde van de wereld, ik heb nog genoeg kroelkippies over. Aangezien ze per dag veel meer tijd doorbrengen met hun partners en met elkaar zie ik het eerlijk gezegd liever dat ze met elkaar lief zijn dan voor mij.  ;) Maar het is wel even wennen.  ::) Misschien is het wel tijdelijk .... hij is dinsdag een half jaar, het kan dus ook de pubertijd zijn.  ;) Hij is nu ook flink in de rui, je ziet dagelijks zijn pareltjes minder worden en zijn koppie geler. Zijn 2 grote staartveren verloor hij als eerste, rare volgorde van ruien, maar goed, hiervoor in de plaats komen nu 2 mooie grijze i.p.v. gele. Zijn gele wangvlekken lijken oranjer te worden, vreemd natuurlijk geelwang is geelwang. Hij kan geen wildkleur zijn volgens de berekening en ook geen crossover aangezien hij 100 % getest een man is. Maar even de rui afwachten. ;) Ze zijn toch heel anders oranje dan die van de oranje-wangen. :D

Ook zijn pleegzusje, Jil, is ook zwaar in de rui. Zij heeft overal pennetjes en wordt met de dag mooier. :D Ik schreef het al, aan één kant waren haar staartveren afgebroken, deze stompjes trok ik eruit, hiervoor in de plaats komen nu hele mooi nieuwe staartveren MET visgraatmotief. Ze is dus echt een popje. Maar .... Ze gedraagt zich echt het meest mannelijk van allemaal, fluit werkelijk de hele dag en niet zomaar versiert ook echt andere popjes en speeltjes. ::) :-[ :P

Armani & Princess wipwappen veel en zijn de hele dag zo'n beetje in het blok bezig.  :D Ik verwacht daar dus over niet al te lange tijd het eerste eitje.  8)

Cartiertje heeft echt heel erg hard een man nodig. :-\ Ze zit de hele dag met haar kont in de voerbak te kirren. ;D Helaas voor haar wil ik een man die dezelfde mutaties als haar heeft, desnoods gedeeltelijk is splits. Zij is: Cinnamon opaline bronze-fallow geelwang pop split bont. :o Deze mannetjes vind je niet op elke hoek van de straat. 8)

Over mijn andere valkjes heb ik op het moment niet echt veel bijzonder te vertellen. Misschien de volgende keer. ;)

De kaboutertjes.

* Parel alias Melody --- >
Mijn mooie witte albinomeisje woog gisteravond 96 gram!!!!! :o Voor een valkje van 3 ½ week oud een heel normaal gewicht, ik verklaar haar dan ook onofficieel genezen. ;) Helaas ik vertelde het al, papa Eros blijft niet van de veertjes/pennetjes af maar verder is het een gewoon jonkie qua ontwikkeling.

* Pixel --- > Mijn allerallerstoerste kabouter woog gisterenavond 86 gram, ook helemaal super dus, ze komen nu allemaal elke dag zo'n 5-8 gram aan. Zoals ik er nu tegen aan kijk krijgt hij geen parels en wordt hij een witmasker MAN split bont  {x1 lutino} {x2 cinnamon opaline} Ook Pixel verklaar ik onofficieel genezen. ;)

* Picasso --- > Eerste even de jongste van het stel. Hij woog gisteren 61 gram, zijn 2 dagen oudere broertje Pedro heeft hij daarmee met 1 gram ingehaald. ::)  Ook Picasso is een witmasker MAN split bont  {x1 lutino} {x2 cinnamon opaline} en verklaar ik onofficieel genezen. ;) Ook qua ontwikkeling is het een normaal valkje van nog geen 3 weekjes oud. :D

* Pedro --- > Als laatste mijn zorgenkindje, Pedro. Omdat ik toch nog best veel met Pedro bezig ben, iets meer controles, zijn snaveltje wat een centenbakkie is en ook heeft Pedro een paar dagen langer Nystatine Labaz gehad, heeft hij hier in huis al een andere naam gekregen. Dit betekend niet dat hij hier blijft, ik ZOEK nog steeds een fijn adresje voor hem maar Pedro bekt gewoon niet lekker, vind ik. ::) Het past ook gewoon niet bij hem, hij moet een lekkere makkelijke naam hebben. ;) Omdat als hij hier wel mocht blijven ik niet weer zijn naam wil veranderen is het uiteraard een parfummerk/naam.

Vanaf nu heet hij:


* Tommy *


Uiteraard van Tommy Hilfiger. ;)

Tommy doet het eigenlijk sinds gisteren steeds beter. Ik krijg steeds meer het gevoel dat hij er ook wel gaat komen. :D Ik verklaar hem nog niet 100 % genezen maar ..... hij zit er niet veel vandaan. :D Uiteraard heeft hij zijn handicap maar op dit moment ondervind hij hiervan nog geen hinder. Dit zal straks komen als hij zelf moet gaan leren eten .... Het ene schepbekkie heeft het eten met zijn bekkie sneller door dan de ander. Mijn eigen Noa was, even uit mijn hoofd, een week of 10 .... tot die tijd kreeg zij pap van Mandy. ;) Als ik de komende weken bij de groothandel kom, fa. Heesakkers, ga ik mezelf even verdiepen in pellets. Tot nu was ik geen voorstander van pellets en eerlijk gezegd ben ik dat nog steeds niet (ieder zijn eigen mening natuurlijk en die respecteer ik ook) maar voor Noa en Tommy wil ik ze toch eens in huis halen. Noa kan namelijk niet alle zaden eten en voor Tommy is het misschien in het begin makkelijk om te eten en .... Ik kreeg de tip (bedankt Nellie :-* ) om ze gemallen door de pap te geven vanaf een week of 5-6. ;) Hierin zit net iets meer voedingswaarden dan in alleen maar pap. Een (mensen)baby geef je melk, eenmaal wat ouder doe je er ook Bambix doorheen, zo moet je het ook zien met valkjes, aldus Nellie. En ik kan me hier goed in vinden. :D

Jullie zijn weer helemaal op de hoogte, ik probeer het weekend even wat foto's te maken van Nick, de O-tjes en de kaboutertjes.

Mocht er iemand * Tommy * een fijn adresje durven geven, mag die me een IM of mailtje sturen maar uiteraard ook voor één van zijn broertjes, Pixel of Picasso, want ééntje gaat er bij Mara wonen, de andere zoekt ook nog een fijn adresje. :D

Fijn weekend, liefs van Caroline

PS. Fijn te lezen, Marian. :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat bij jou :)
Met jouw goede zorg gaat Pedro er vast ook helemaal bovenop komen!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

* Sanne *



Hoi mama, wat een mooie foto van mij en Damian :o!!! En wat lief dat je een foto gaat plaatsen van mijn nieuwe kapsel :-*!!!



Liefs van: Sanne. Dikke knuffel en heel erg veel  :-* :-* :-*

Peggy

Goede middag Caroline,

zo ben hier ook weer bijgelezen (  ik heb je trouwens een mail gestuurd  ;)  ).

Ben alweer blij om te lezen dat Pedro ( Tommy ) het toch ook goed maakt.
En het is natuurlijk super dat het met de anderen ook zo goed gaat  :-*

Orphy heet dus voortaan Indy (  erg lief;  genoemd naar jullie lieve Indy  :'(  )  en woont bij Marian,Guusje en Gijsje ;  gezellie  :D
Marian;gefeliciteerd met Indy hè.

Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Caroline, natuurlijk komt het helemaal goed met je kaboutertje, en leuke naam he Tommy, ik heb dat merk ook hihi! En ook Matthias !  Fijn dat het zo goed gaat met de valkjes en donsjes hoor! Ik heb zo veel bewondering voor je en al wat je al allemaal gedaan hebt! Grtjs Ann



*Yvon

Hoi hoi

Wat een goed nieuws lees ik hier !!  ;D
Helemaal super !!
Ooohw......*zucht* ik vind het heel jammer dat ik geen valkjes in huis kan hebben.  :-\
Voor tijdelijk is het wel te doen,maar niet voor altijd.
Voor Tommy zal vast wel de juiste persoon zich melden.  ;)

Groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >