## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

:o :o :o Ik maak morgen maar even het blok in orde voor Armani & Princess .... ze hebben duidelijk in de gaten dat ze in de kweekkooi zitten .... ik heb ze de hele rustperiode in de huiskamer niet zien wipwappen, vanavond, net twee dagen in de kweekkooi betrapte ik ze 2 x.  :o :o :o

Ze hebben er duidelijk zin in .  ;D ;D ;D

Amor & Princess vermaken zich ook prima in de huiskamer, afgelopen nacht hebben zij de hoogste stok weer in beslag genomen, deze is voor de hoogste leider in de "roedel" in de kooi.  ;) Als Amor & Diégah in de kooi zitten, is de stok voor hen. Anders hebben de zusjes, Chica en Noa de eer.  :D

In de andere kooi hebben Kouros & Lou Lou er patent op genomen maar ze moeten hem af en toe af staan aan Giorgio & Anaïs.  :P

Kouros & Lou Lou worden sowieso steeds closer, leuk om te zien, ook Giorgio & Anaïs zijn de hele dag saampies.

In de kweekkooi achter zijn Unique & Queenie nu echt verliefd, ze kroelen de hele dag, Unique loopt de hele  dag super gestoord te doen, hij weet echt van gekkigheid niet wat hij moet doen.  ;D ;D ;D Heel voorzichtig probeert hij bij Queenie op de stappen maar dit vind ze nog te vroeg en dit wordt gelukkig gerespecteerd door Unique. Komt vast goed met die twee in april als ze een blok krijgen.  ;)

Parel, Pixel, Pedro en Picasso, alias de dappere kaboutertjes maken het meer dan goed.  :D Eerlijk gezegd zie ik geen verschil meer met gewone donsjes, ik moet alleen een weekje van hun leeftijd af trekken, ze zien er uit als donsjes van een weekje jonger maar deze achterstand halen ze vast snel weer in.  ;) Ze hebben nu in ieder geval hun gewichtje al verdubbeld, dit is prima toch??

Ik moest wel lachen .... ik was vanavond even met Sanne in de kweekkamer en ze vroeg hoe het met de kleintjes was en ik vertelde over Pedro zijn schepbekkie, dat hij misschien net zo wordt als Noa. Waarop ze antwoordde: "Oh, mam geef hem maar aan mij. Ik vind het niet erg hoe hij eruit ziet, of hij een lelijk snaveltje heeft en welke kleur hij krijgt, als hij maar lief is.  :-* En trouwens .... ik vind Noa ook heel mooi, ook met haar lelijke bekkie."

Wat een scheet hè?? Ik heb geantwoord dat we eerst gaan kijken hoe het snaveltje van Perdo wordt, dat we daarna gaan zoeken voor een fijn adresje voor Pedro maar dat als helemaal niemand hem wil hebben, dat zij hem van me krijgt.  ;)

Verder weinig nieuws hier .... alleen dat Ed vanaf volgende week maandag al gaat starten aan zijn nieuwe job.  :D Ben benieuwd of ik een beetje kan wennen aan zijn dagdiensten .... zolang we samen zijn werkt hij in ploegen.  ::)

Ik ga zo even lekker badderen. Ben der moe van.  ;)

Trusten voor straks allemaal.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Fijn dat het zo lekker gaat allemaal weer.... na heel wat bloed zweet en tranen, heb jij je rust nu ook wel lekker verdiend.

heb je al mensen op de wachtlijst voor Armani en Princess?
Want als ik nu goed geluisterd heb naar je, dan komen daar hoogstwaarschijnlijk ook primroosjes uit?

Badderse meid en wat heb je toch een heerlijke dochter!
Ik hoop voor haar dat pedro mag blijven  ;)

Liefs Manon

Caroline

Klopt helemaal Manon .... ik heb een heerlijke dochter  ;) en .... uit Armani & Princess verwacht ik allemaal Primroosjes.  :D

Binky van Hermien is een zoon van hen .... mijn Lou Lou een een dochter.  ;)

Links is Lou Lou.

Binky bij Hermien

Ze hadden nog een broertje, Rexy, die woont bij Mieke de moeder van Jeanine.

Binky en Lou Lou nog saampies bij mij ....

Broertje Rexy nog bij mij.  ;)

Alle 3 dus bont oftewel getekend, geen lutinootjes.  ;)

Er staat iemand uit Denekamp heel erg hoog op de wachtlijst voor een Primroosje, volgens mij helemaal bovenaan.  ;)

Nu ga ik echt in bad.  ::)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Hoi Caroline,

Fijn dat alles goed gaat met de kaboutertjes. Mooie foto's ook! Ze zien er goed uit.
Heb je weer goed gedaan ;).
Geeft je toch veel voldoening he, als je kaboutertjes er zo goed doorkomen en je ze met de dag beter ziet worden.

Nuja, jij had ook geantwoord bij kweken in mijn berichtje.
Heb er terug een berichtje gelaten, dus nu wou ik even vragen. Moest je tijd hebben, om even te gaan kijken.
Alvast bedankt.

Groetjes Sally

Marian

Hoi Caroline,
Ik heb je een immetje gestuurd :D

*~Jeanine~*

Hoi Super valkjesmama,

Wat zien ze er toch geweldig uit.
Je weet het natuurlijk nooit maar ben er nu bijna zeker van dat Amir eindelijk een albinomeisje krijgt. Dat is dan een van zijn verjaardagscadeautjes ;)

Wat goed dat bij Winky eindelijk de knop om is dat ze echt wel zaadjes kan eten. Was echt een beetje bang dat Winky een twee Harrie/Hagrid zou worden ::) Gelukkig is dat niet het geval.

Kijk er nu al naar uit wanneer we de schatjes mogen komen halen.

Liefs Jeanine :-*

Dierenfreackske

Hey Caroline, wat een lieve en hele mooie foto's waren dat weer , en ik heb weer kunnen genieten van die prachtige valkjes en donsjes bij je! Wat fantastisch hoe je het allemaal voor elkaar speelt hoor! Whaaaaaauuuuuuuw, wat fijn dat Jeannine eindelijk haar albinomeissie gaat hebben bij je! Wat zal Amir blij zijn met zijn lieve Albinootje! Fijn dat Anke Floortje kan ophalen ook! Ik wil ooit ook nog een popje van bij jou, maar het is nu even wachten hoor, hihi! Op dit moment zijn er genoeg , want de valkjes van bij Yvon en Anke komen ook nog he. :D ;D ;D ;D  Grtjs Ann

Caroline

:censuur :censuur :censuur

Heb ik hier een mega bericht getypt, ondertussen foto's aan het uploaden bij Photobucket, loopt die vast, worden alle vensters van Windows Internet Explorer gesloten.  >:( >:(

Weg heel mijn update.  :'( :'( :'( Maar goed, even weer op nieuw.  ;)

=================================

Goeiemorgen!!!

Vanmorgen ben ik al vroeg begonnen in mijn kweekkamertje. Eerst voerbakken en waterflessen verschoond en gevuld en daarna was het fototijd.  :D

Terwijl ik bezig was hebben Eros & Perle, JOOP! & Jil, Unique & Queenie, Nick en de O-tjes lekker hun vleugeltjes gestrekt.

Ik zal zo alvast een serie foto's plaatsen van de stoere kaboutertjes. Ze doen het nog steeds super, Parel de oudste woog gisterenavond 73 gram.

Tevens een special van JOOP! Hij is vandaag jarig, 1 jaar geworden. Normaal "vier" ik de verjaardagen van de valkjes niet, met 23 valkjes heb je elke 2 weken feest maar voor JOOP! maak ik uiteraard een uitzondering.

Voor de nieuwe baasjes van Nick, Mushu, Floortje en Winky heb ik ook een leuke serie foto's gemaakt, deze plaatst ik vanavond. Winky had er gisteren zelf 10 gram aangegeten. Ze heeft dan ook geen pap gehad, vanmorgen heb ik alle papspullen opgeruimd, heerlijk een tijdje geen papkinders.
Ondanks dat ze de afgelopen week eigenlijk een beetje aandacht tekort kregen, zijn ze nog net zo aanhankelijk, stappen nog netjes op(zie straks de foto's) en ik kan ze makkelijk met de volle hand pakken.
Anke, Mieke en Jeanine, we kunnen wat mij betreft een datum gaan prikken, ik geef ze groen licht.

Van Orphy heb ik een uitgebreidere serie foto's gemaakt, er zijn div. mensen die een optie hebben op haar maar zij heeft nog geen definitieve baasjes. Hopelijk kunnen ze snel een keuze maken. Nu besmettingsgevaar hier geweken is mag ze zelf meteen mee naar huis. :D

En omdat Unique & Queenie ook los waren, ook van hen een leuke serie. Maar ook die komen vanavond want mijn koffiepauze is ruimschoots voorbij. ;)

Oh en het blok voor Armani & Princess heb ik net buiten met pure Dettol geschrobd en met kokend water gespoeld. Dit staat nu op de verwarming te drogen. Straks zaagsel erin en dan krijgen ze hem. :D

Ik ben blij dat ik nu mijn berichtje in WORD getypt heb, Photobucket zit weer vast. >:( :censuur

Vandaag een keer foto's van de kaboutertjes met nog een leeg kropje, inmiddels zijn ze alle vier keurig gevuld. :D

Parel & Pixel, de 2 oudste.

Pedro & Picasso, de kleintjes.
Ik denk overigens niet dat ik het snaveltje van Pedro goed ga krijgen dus mocht er iemand zijn die een mannetje met een schepbekkie een fijn adresje wil geven, stuur me een IM of mailtje. Binnen in huis en uiteraard met één of meerdere vriendjes heeft de voorkeur. ;)

Voor de laatste keer alle vier op mijn hand, het ging eigenlijk niet meer. :D

Alvast 1 foto van JOOP! de rest volgt later. ;)

JOOP!

Proficiat!!!  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van JOOP!

Stuur je later nog een IM voor een datum te prikken ;)

Liefs Jeanine :-*

Dierenfreackske

Hoi hoi, GEFELICITEERD met Joop, en wat een lieve en mooi heerlijke foto's van je kaboutertjes op de hand, wat lief !
Grtjs Ann ;) ;) :) :) :) :D :D :D

Gerdy

GEFELICITEERD  met JOOP..wat os het toch een super mannetje..

je kaboutertjes zien er super uit..heerlijk even geen papjonkies meer.

gr gerdy

*Manon*

Citaat van: Caroline op  2 februari 2009, 22:14:02

Alle 3 dus bont oftewel getekend, geen lutinootjes.  ;)

Er staat iemand uit Denekamp heel erg hoog op de wachtlijst voor een Primroosje, volgens mij helemaal bovenaan.  ;)

Hopelijk komt er weer zo'n mooie gele man tervoorschijn  ;D

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van JOOP!!

Liefs manon

Anke

Hoi Caroline,
Fijn dat het allemaal zo goed gaat bij jou :)
Gefeliciteerd met de verjaardag van JOOP!
Ik heb genoten van de foto's die je hebt geplaatst :)
Hoera groen licht voor Floor ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

* Jarige JOOP! *

Uiteraard kon zijn meisje niet op zijn feestje ontbreken .  8)

Aan de rechterkant van Jil de nieuwe staartveren MET visgraatmotief, het bewijs dat ze ondanks haar gedrag een meisje is.  ;) Als je haar hoort fluiten!!  :o Ze fluit alle kerels er hier uit.  ::) :P

Voor JOOP! geen nieuws, hij wist allang dat het een popje was.  ;)

Ze zijn zo lief saampies.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.