## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

* Sanne *

Goedemorgen mama, Graaggedaan!!! Nu zijn de valkjes, de waterbakken en de voerbakken van de valkjes weer helemaal schoon!!! Liefs van Sanne. Dikke knuffel en heel erg veel  :-* :-* :-*

* Sanne *

Hoi mama, Gefeliciteerd met Thomas voor morgen!!! En wat heeft Thomas een mooie fiets gekregen! Ik vind hem heel erg mooi. En we hebben een hele lekkere taart!!!

Liefs  van Sanne. Dikke knuffel en heel erg veel  :-* :-* :-*

Marian

Hoi Caroline,

Fijn verjaardagsfeest vandaag voor Thomas :D
De tijd gaat hard he....zodra je kinderen hebt :D :D
HHMMMM wat voor taart heb je? ;D

Groetjes, Marian

Caroline

Bedankt!!!!

Thomas en ik (want ik vierde hem vandaag ook  ;) ) hebben een hele leuke verjaardag gehad. We zijn flink verwend en uiteraard heeft Thomas trots zijn fiets geshowd.

Alles is alweer netjes opgeruimd, de kindjes liggen op bed .... mijn beentjes omhoog .... ik ben helemaal op.  ;)

Thomas had tevens dit weekend, Boris, de logeerbeer, van school mee genomen. Een beer die elk weekend met een kindje mee mag en uiteraard van alles meebeleefd in zo'n weekend. Na afloop moet dan nog even het dagboek van Boris bijgeschreven worden, inclusief foto's.  :P

Dat ga ik nu even doen .... pfffffh, heb ik echt zin in. NOT!!  :-[

Morgen is onze Thomas echt jarig, dus weer een leuke dag voor hem.  ;) Tegelijk met Monique (Monky) als ik het goed had onthouden.  ;)

Ook nog slecht nieuws gehad vandaag .... vanmiddag rond 12 uur is mijn tante overleden.  :'( :'( Ze heeft er geen weet meer van gehad, ze was zwaar dement. Uiteraard had ze wel veel pijn, al jaren door een gekneusde enkel het posttraumatisch pijnsyndroom in heel haar lichaam, heel erg pijnlijk en daarnaast nu waarschijnlijk kanker in haar blaas en nieren. Haar leventje was eigenlijk een lijdensweg.

Uiteraard ga ik van de week naar de uitvaart, de dag is nog niet bekend.

Ik ga even een verhaaltjes schrijven in het boek van Boris.  ;)

Oh ja .... nog eventjes ontopic.  ;D ;D ;D

Parel en Pixel zijn beide geringd, met een mooi paarse ring, staat wel leuk.  :D

Voor straks allemaal welterusten.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad :)
Mooi he die paarse ringen ;D

Gecondoleerd met het verlies van je tante!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Gecondoleerd met je tante:toch nog snel gegaan allemaal.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik kom je op de valreep nog even snel van harte feliciteren met je grote bink Thomas, alweer 6 jaar, jeetje wat gaat het toch enorm snel !

Fijn dat jullie samen een hele leuke dag gevierd hebben  :D

Het is ongetwijfeld een hele vreemde dag vandaag geweest, vreugde, gezelschap en verdriet, weer zo heel dicht bij elkaar  :(

Heel veel sterkte met het verlies van je tante !

Liefs, Karin

Caroline

Dank je wel, Anke, Caroline en Karin.

Hier nog een paar foto's van Thomas en Sophy, die sinds een paar weken los loopt.  :D

Blij met zijn nieuwe fiets. Boris de logeerbeer achterop, deze foto is voor in het dagboek van Boris.  ;)

:D

Zijn eigen uitgekozen taart.  :P

Stap stap stap ....

Stil staan, onze lachebekkie.

Kletsen tegen de vvvoogel , zoals ze de valkjes noemt.  :-*

Het is zo'n ontzettend vrolijk, lief en makkelijk kind, vandaag ook, ze heeft gewoon de hele dag losgelopen tussen het bezoek en komt werkelijk nergens aan en pakt niks van de gevulde tafels, erg bijzonder. Een heel verschil met Jasper.  ::) :-[ ;)

Groetjesssssssss

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, Sorry , ik was de verjaardag vergeten van Thomas, hopelijk ben ik nog niet te laat met felicitaties, dus
GEFELICITEERD MET JE 6 DE VERJAARDAG ! Wat een mooie fiets Hij zit er lekker fier op he, jaja, hij wordt een grote stoere bink hoor! ;D ;D ;D  en Sophy is al een flinke meid hoor, hoe ze daar stapt, lekker trots op haar broer he!
Grtjs Ann

Caroline

Dank je wel, dames!!

Maar .... jullie zijn niet te laat hoor, jullie zijn allemaal te vroeg.  ;)

Thomas vierde vandaag zijn verjaardag voor de familie maar ..... hij is pas morgen, maandag 26 januari, echt jarig!!!!!  ;) :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Ach Sophie, wat ziet ze er schattig uit. Hahaha, praten tegen de vogels. De vraag is dan wie hier van wie het praten leert. Typisch dagje, denk ik. Zo met plezier en verdriet tesamen. Sterkte met het verlies van je tante.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat fijn dat Thomas morgen jarig is, wat dom van me; ik had het nogthans nog gelezen he! Een hele leuke verjaardag voor Thomas morgen. Ik hoop dat hij een heel leuk feestje had vandaag. :D :D :D

Wat een mooie foto's heb je weer geplaatst , ik geniet er echt van om die mooie valkjes van jou he! Wat een heerlijke donsjesfoto's ook! Ik smelt altijd van je foto's. Liefs Ann

Kimm

hoi caroline,

fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. en leuke foto's hoor!

gecondoleerd met je tante, dat zijn de mindere dingen.

slaap lekker, liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Monky

Citaat van: Caroline op 25 januari 2009, 20:25:08

Morgen is onze Thomas echt jarig, dus weer een leuke dag voor hem.  ;) Tegelijk met Monique (Monky) als ik het goed had onthouden.  ;)

Dat klopt helemaal Caroline  :) Je hebt het goed onthouden. Tja... weer een jaartje ouder  :P Als je 6 wordt is dat nog leuk... als je 35 wordt, begint het al iets minder te worden hahaha. Nee hoor, ik geniet nog vol op van het leven  :D

Gecondoleerd met je tante. Dat zijn altijd nare dingen, maar het hoort bij het leven  :(

Je hebt hele leuke foto's gemaakt van je kids! Wat een blije koppies allemaal. Leuk om ook Jasper op de foto's te zien. Meestal is het een van de andere drie kinderen  :)
Feliciteer hem maar alvast van mij voor morgen.

Groetjes,
Monky

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Gecondoleerd met je tante. Sterkte voor jou en je familie hiermee.

Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van Thomas :-* :-* :-*. Hij ziet er stoer uit op de nieuwe fiets.
En wat een schitterende foto's van Sophy. Het is echt een lachebekkie ;D

Hoe gaat het nu met Jasper? Hoop dat hij eindelijk van de koorts af is. :-\

Wauw Melody alias Parel met een paarse ring. Dat vraagt om foto's :P ;D

Liefs Jeanine :-*