## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat jammer  :'( :'( nog steeds geen nieuws van Sil(Olly) ik heb ook de hele dag aan je zitten denken dat je hem terug zou vinden of nieuws zou hebben ,Och ik hoopte het zo dat hij terug bij jou en zijn broertjes en zusjes was :'( :'(  ik hoop dat je toch een beetje hebt kunnen normaal functioneren he, en lieverd, het heeft nu allicht geen zin meer om buiten te zoeken, of iemmand heeft hem binnen gehaald hopelijk,maar dan nog zouden ze jou moeten hebben verwittigen ,of hij is al van gisteren dood ergens in een tuin of straat, ja, het is gewoon de realiteit meis,,hoe hard het ook is, je moet nu alleen nog maar hopen en denken dat hij ergens verzorgd of gevoed wordt bij iemand die heel lief zal zijn voor hem. Ik weet dat het moeilijk is en dat je mopeilijk hebt maar nu kan je hem toch niet buiten meer vinden he, ik hoop dat je toch nog nieuws krijgt he, dan kan je tenminste gerust zijn , dat je weet of hij nog leeft of niet he.Ik heb het dagen gehad, dat ik liep te zoeken en zoeken achter mijn Tweetje, en het was ook net of ik hoorde ze, maar toch was het niks, ik heb gehoopt en gehoop om nieuws te krijgen ook maar niks, op den duur moest ik mijn verstand op nul zetten en me er gewoon bij neerleggen, ik hoop alleen als iemand hem vond hij niet in een kooitje opgesloten zit :'( :'( :'( heb het weer moeilijk ook ) en niet alleen dan maar eerlijk , ik denk dat hij geen uren heeft overleefd hoor. Je bent er kapot van he, maar je hebt ook gezorgd dat er geen andere valkjes ontsnapt warenn dus je bent toppie want je hebt al de andere gered eigenlijk he! Knuffie, en ik denk aan je hoor.Sterkte en zorg maar goed voor jezelf dat je ook niet ziek wordt he,grtjs.



Dierenfreackske




Caroline



Helaas .... vanavond een hoop mailtjes te verwerken gehad maar de gouden tip zat er helaas niet tussen.  :-\

Vooral op de advertentie op Marktplaats komen heel erg veel reacties binnen .... de meeste allemaal lieve berichtjes, mensen die me allerlei verschillende tips geven, variërend van hoe ik een valkje naar me toe moet lokken tot tips dat ik vooral goed op de grond moet kijken .... schuilplaatsjes af moet zoeken want eksters en kraaien zullen hem willen pakken en hij zou zich verstopt hebben, zo lief, mensen staan er helemaal niet bij stil dat als hij nu nog buiten is hij helemaal niet meer kan leven met deze kou en zonder eten .... ook lieve reacties en PB's van mensen die hem op hun site hebben gezet en ik krijg linken toegestuurd van sites waar ik hem gratis op mag plaatsen.

Helaas ook minder leuke reacties .... de meeste vervelende vond ik deze:

""Hoe is het mogelijk dat iemand niet beter op zo'n jonge valkparkietjes kan passen?? Ik denk dat hij nu zeker beter af is en in ieder geval in goeie handen verkeerd  .... ""

Dat is natuurlijk helemaal niet leuk om te lezen .... zeker als je jezelf al zoveel verwijten maakt.  :-\

Ik heb alle mailtjes, immetjes en PB-tjes allemaal persoon beantwoord, ook de vervelende .... hier in mijn dagboekje bedankt ik iedereen even allemaal tegelijk.  ::)

Uiteraard ook alle lieve mensen hier bedankt die Sil op forums, sites en hyvesaccount hebben geplaatst.

Echt iedereen enorm bedankt!!!!  :-* :-* :-*



Lieve Sil .... please, bij wie je ook bent .... eet wat ze je aanbieden, laat zien dat je een grote jongen bent.

Ik ben trots op je.  :-*


Mijn mooie gele kuikentje.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, ik wordt hier echt stil van , lieve meid, grtjs Ann

kop op meiss...let niet op die negatieve berichtjes, dat zijn toch maar mensen die zelf geen dieren hebben of ze niet belangrijk vinden, sterkte hoor! Lieve Sil, waar je ook bent, ik denk aan je!
Grtjs Ann



*Manon*

Dat laatste zinnetje..... ik hou het even niet meer droog  :'(

Vervelende mailtjes.... het is zo makkelijk te oordelen... een ongeluk zit in een klein hoekje en we kunnen dit allemaal mee maken.... thuiskomend in de wetenheid dat je valkjes in de kooi zitten... ja als dat niet zo is, krijg je deze taferelen...

wie bedenkt dat nu???

Dank je wel voor je lieve berichtje in mijn dagboekje.  :-*
We hadden allebei een zwak voor Sil... dat maakt hem zo bijzonder!

Gerdy

Ik heb gisteravond eventjes snel gelezen..maar meissie..wat is dit  :censuur voor je..
juist jij die alles zo goed onder controle heeft..zo met haar dierenspul verbonden is..

ik kan me zo goed voorstellen hoe jij je voelt en dat je het beeld steeds weer terug ziet..maar....één ding..geef jezelf niet de schuld..het was onmogelijk voor je om in te grijpen..
je verwacht het ook helemaal niet,dat de kleintjes los zouden zijn..

als het inderdaad allemaal ouderen zijn die rondom je wonen dan zien die niets op internet..hebben ze vaak niet..heb je al flayers in de straat met foto op bomen en palen gehangen?

ik hoop zo graag voor je dat je nog iets van  Sil  [Olly] hoord..

heel heel veel sterkte..

liefs Gerdy

Caroline

Ik krijg net een mailtje: Van Mail Delivery Subsystem Undelivered mail: User unknown   

Ik kreeg dus mijn mailtje aan de vervelende schrijver retour.
De held had mij die gestuurd via Marktplaats maar zelfs een niet bestaand email-adres door gegeven.  >:(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Aaaaaaarch , vervelende kwiet zeg  : :o :o  eikel ! Knuff. Ann



Valerie

Citaat van: Caroline op 21 januari 2009, 21:59:04
Ik krijg net een mailtje: Van Mail Delivery Subsystem Undelivered mail: User unknown   

Ik kreeg dus mijn mailtje aan de vervelende schrijver retour.
De held had mij die gestuurd via Marktplaats maar zelfs een niet bestaand email-adres door gegeven.  >:(

Ach, die held is het niet waard Caroline. Er lopen zoveel hartlozen rond op marktplaats. Schandalig!
Hij heeft niet eens het lef om een mailadres achter te laten.  ::)




Caroline

Citaat van: Gerdy op 21 januari 2009, 21:58:00
als het inderdaad allemaal ouderen zijn die rondom je wonen dan zien die niets op internet..hebben ze vaak niet..heb je al flayers in de straat met foto op bomen en palen gehangen?

liefs Gerdy


Dank je ....

was ik dus helemaal vergeten te schrijven in mijn voorgaande berichtje.  :-[

Ik had vanmorgen al flyers opgehangen .... vanavond waren ze allemaal weg.  >:( :o

Ik denk de lieve jeugd.  :-\

Wij wonen in een straat met veel oude mensen maar .... 2 straten achter ons staat een middelbare school, tegenwoordig noemen ze dit helemaal anders maar het is de vroegere LTS. Die schatjes fietsen door onze straat naar huis of naar het centrum .... hun allergrootste hobby .... spiegels van auto's eraf trappen, de opgestapelde bozen met oud papier omver schoppen, van die ijzeren manden in het najaar vol met bladeren omtrappen en natuurlijk elke week de kliko's.  >:( >:(

Het zou me dus niks verbazen als ze mijn A4-tjes eraf hebben getrokken.  :-\

Morgen maar weer nieuwe ophangen.

Ik moest namelijk gelijk aan Van Gils denken, het wildkleurtje wat van de zomer op mijn hoofd landde buiten in de tuin .... hij fluit ouderwetse deuntjes en werkelijk niks in zijn karaktertje wijst erop dat zijn baasjes hem niet willen, hij is super tam, super lief, fluit heel erg zacht en weinig en schreeuwen of gillen heb ik hem nog nooit horen doen. Hij komt ook duidelijk van ouwe mensen vandaan .... nieuwerwetse mensen hadden al lang het net over gesurft zijn.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian

Hoi Caroline,

Laat die vervelende mensen maar kletsen hoor! >:(...ze weten helemaal niet waar ze over praten >:( >:(
Hartstikke goed dat je ook op die reacties hebt gereageerd....zo laat je zien er mooi boven te staan :)
Ik krijg ook steeds tranen in mijn ogen, bij de foto's en bij je tekst :'(.....heb zelfs een keer in mijn tuin gekeken of ik een geel vakje zou zien....alsof hij van Veghel naar Den Bosch zou kunnen vliegen.....tuurlijk niet!!
Het moeilijkste is om niet te weten wat er met Sil is gebeurd.
De tijd zal het gevoel slijten.
Verwijt jezelf maar niks.... :-*

Groetjes, Marian

sabine

Hoi Caroline,

Trek je niks aan van de vervelende berichten. Je bent super goed voor je valkjes. Al let je nog zo goed op je valkjes, zo iets kan helaas gebeuren  :( Je heb er echt geen schuld aan dus geef je zelf niet de schuld.
Een keer kwam ik thuis en toen was ik mijn Binky kwijt zijn kooitje was leeg en ik kon hem nergens vinden. O wat was ik bang dat hij uit huis was ontsnapt. Gelukkig zat hij boven op een keukenkasje in een hoekje te slapen. Sinds dien heeft hij een extra slot op zijn kooi. Tja het had bij mij ook kunnen gebeuren dat hij vermist was gelukkig waren de ramen dicht.
Zo zie je maar het kan ieder over komen dat een valje uit de kooi ontsnap helaas dat Sil gelijk naar buiten vloog.  :'(

Het is te hopen dat Sil nog leef.
Sterkte en een dikke knuffel van mijn Binky en mij
Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Caroline, helemaal eens met Marian en Sabine,  ;) ;)Ann
Dikke knuff.



Monky

Hi meis,
Ik heb de hele dag aan jou en kleine Sil moeten denken  :-\



Liefs,
Monique

Sjet

jeetje wat een lafaard zeg  wel  een  negatieve reactie leveren maar geen geldig email durven geven  bahhhhhhhhhhhhh  gelijk naast je neerleggen  zo'n reactie Caroline ,  aan zulke lui  daar hebje  geen barst aan .
en tja  die schoolkinderen  de jeugd  is  ook knettertje hard  tegenwoordig  tenminste  sommigen dan hè  ,,, wil niet iedereen over èèn kam scheren natuurlijk  .
meis  voel je niet schuldig  hoor  dat hoeft helemaal niet .

sterkte  Caroline en Manon 

Liefs  Georgette  .