## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

sabine

jeetje zeg  :'( ik ben er stil van :'( Wat een nare  :censuur dag.
Sil, zo klein in zo grote wereld, zonder eten om zich een beetje warm te houden in de kou  :'( Wat verschrikkelijk, het is te hopen dat hij een goed plekje gevonden heeft om te overleven. Anders ziet het er niet zo positief voor hem er uit  :'( Laat iemand hem vinden en liefdevol verzorgen. Zodat hij thuis kan komen.

Caroline, heel veel sterkte meid  :-*

Dierenfreackske

Hoi Caroline, ik hoop zo dat hij ergens dicht bij je is en iemand hem ziet, hoort en vind. Sterkte.......Ann :'( :'(

Dierenfreackske

Hoi Caroline, he....ik hoop dat je nieuws krijgt over Sil vandaag en dat hij nog leeft, en iemand hem bij je brengt zodat hij weer snel pap heeft................ :'( :'(... :-\..sterkte
vandaag! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik wil even laten weten dat ik ontzettend sterk aan je denk en op de momenten dat ik vannacht wakker werd, was het eerste waar ik aan dacht, jij en Sil !!

Ik hoop werkelijk met heel mijn hart dat je vandaag positief bericht krijgt, dat zal voor iedereen hier in je topic een vreselijke opluchting zijn en gaan we echt een feestje vieren !

Ik wil nog even een kleine correctie plaatsen naar aanleiding van je laatste bericht. We waren er niet voor je, we zijn en blijven er voor je !!!! Niet vergeten lieve meid  :-*  :-*

Ik hoop dat mijn gebed verhoord is vannacht, .... ik hoop het !!

Dikke, dikke troostknuffel en denk positief, ik stuur al mijn positieve energie naar je toe !

Liefs, Karin

Sharon

Hoi Caroline

elke keer als ik zie dat er een berichtje in je boekje is geplaatst, hoop ik dat het een berichtje is waarin het goede nieuws wordt meegedeeld dat Sil veilig en wel bij je is terug gekeerd. Ik blijf er echt om hopen en duimen!

Als er wonderen gebeuren, laat het dan nu gebeuren!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kimm

ik hoop ook zo dat je vandaag sil weer terug vindt :'(
het moet vandaag gewoon!
ik heb gevraagt of ze sil bij jou terug willen brengen en ik hoop dat dat gaat gebeuren.

ik denk aan je  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Rianne

Jee wat een narigheid lees ik hier... Ben al een tijdje niet geweest bij de dagboeken, gewoon geen tijd gehad. Maar wat vreslijk zeg, ben je er inmiddels al achter hoe de kooi open heeft kunnen gaan?
Ik hoop echt dat iemand je kleine lieverd gevonden heeft, als ze veel honger hebben lijkt het mij dat ze niet veel meer vliegen om energie te bewaren.... Veel sterkte ermee :'(

Caroline

Als eerste wil ik even zeggen hoe bijzonder ik het vind dat jullie allemaal met me meeleven en er zo voor me zijn, dit geeft me steun, steun die ik werkelijk even nodig heb ...

Wonder boven wonder viel ik vannacht als een blok in slaap .... het was dan ook al 1 uur eer ik in mijn bedje rolde.  ::)

Rond 5 uur werd ik wakker en kon ik niet meer slapen.

Ik blijf 1 beeld steeds zien .... zelf sta ik in de voortuin, recht voor de deur, nog 3 meter te gaan, links, Sophy in mijn armen en een gsm tussen oor en schouder geklemd, rechts een zware tas boodschappen .... terwijl ik daar sta komt met een flinke snelheid een gele valk de gang doorgevlogen, het gaat zo snel, de deur sluiten haal ik niet, het enige wat ik kan is hopen, hopen dat ie met een klap tegen de muur boven de voordeur knalt.  :o Helaas .... hij vliegt "keurig" door de wagenwijd open staande voordeur. Netter had hij het niet kunnen doen.  :-\

Dat beeld .... ik zag het al 100 x .... of vaker.  :'( :'( :'(

Vanmorgen heb ik eerst Sanne en Thomas naar school gebracht, daarna A4-tjes in de straat gehangen en bij de "buurtsuper".

Ik heb net gebeld met de dierenambulance en het dierenkliniek maar ook niks, zij hebben nu mijn nummer en bellen me als ze iets horen.

Ik ben realistisch genoeg om te weten dat ik buiten niet meer hoef te gaan zoeken .... op een ander forum schreven ze me al, een vogeltje overleeft een acuut temperatuur-verschil van 6 ° C, niet langer dan zo'n 20 minuutjes, dan overlijdt het aan gasbelletjes in de bloedbaan .... gisterenmiddag was het in de kweekkamer 19 ° C en buiten 2, dat is een verschil van 17 ° C .... met andere worden .... hij heeft de strijd waarschijnlijk binnen 10 minuten al op moeten geven.  :-\ :'(

Sanne en ik hebben samen bijna een uur buiten gelopen, alleen maar rondjes om het huis .... Ed is toen nog rond wezen fietsen .... wij wonen in een wijk met een gemiddelde leeftijd van 65 .... buiten was het stil .... op een enkele auto na zijn we niemand tegen gekomen.

Wat is dan zijn kans op overleven geweest??

Nihil.

Ik ga nu even kijken op MP en Speurders of er een valkje is gevonden.

Daarna de O-tjes pappen .... dit blijft me zwaar vallen .... Mushu eet bijna zelfstandig, Floortje en Winky .... zitten nu op de voerbak te eten .... Orphy is het trosgierst aan het uitproberen, zij is gisteren verhuisd. Ze zat nog steeds in het blok bij pa en ma. SInds gisteren zit ze bij de rest en krijgt ze pap.  ;)

Het blok is weg bij Amor & Diégah .... volgende week gaan ze ruilen met Armani & Princess.  ;)

De P-tjes doen het goed, donsje 5 had gisteren een open barstje in het eierdopje maar kwam er maar niet uit .... dit was ook de reden dat ik zeker wist dat de kooi van Sil dicht zat want ik ben zeker 10-12 x die middag bij het eitjes wezen kijken.

Toen ik terug binnen kwam van het zoeken naar Sil, was het donsje er nog niet uit en zag ik het stiller worden .... ik heb het geholpen en net op tijd, het vlies zat opgedroogd aan hem vast geplakt, hij had er niet zelf uit kunnen komen, ik kreeg het amper van hem af gepulkt.  :-\

Leven en dood, blijdschap en verdriet, zo dicht bij elkaar.

Terwijl Sil alias Olly vocht voor zijn leventje, werd er hier een donsje geboren .... daarom vernoem ik het naar Olly ....

Donsje nummer 5, weer een mannetje ....

* Polly *

Ik vind het niet passend om nu na het verlies van Charlie, Loena en Sil met een hoop enthousiasme zijn geboorte bekend te maken .... uiteraard ben ik net zo blij met hem als met zijn broertjes en zusje.

Bedankt dat jullie er voor me zijn.  :-*

Zodra ik meer hoor, kom ik het vertellen.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Romy

Hoi Caroline

Ik hoop uit de grond van m'n hart dat je Sil nog terugvindt, levend...
En als dat niet mag zijn, dat ie er niets van geweten heeft en pijnloos naar de valkjeshemel is... Wat heel waarschijnlijk klinkt als ik lees wat zo'n groot temperatuursverschil met een valkje doet.

Heel veel sterkte  :-*
Groetjes
Romy

Agnes

OOOOOHHHHH Caroline,

Ik lees de narigheid nu pas, en ik zit met tranen in de ogen.
Wat moet jij je kl* voelen.
Maar alles is al gezegd, en dit heb je niet kunnen voorzien.

Toen Peppie van mij wegvloog, ging ze ook rechtstreeks naar buiten, keurig langs alle obstakels, terwijl het helemaal nog niet zo'n geoefende vlieger was :-\

De pijn komt dubbel hard aan omdat je van jezelf weet dat je er alles aan doet om zo'n situatie te voorkomen.
Tegen beter weten in hoop ik toch op een goede afloop.
Veel sterkte!

En natuurlijk gefeliciteerd met Polly!
Als jij er niet op tijd bij was geweest, was het met hem waarschijnlijk minder goed afgelopen.

:-* :-* :-*

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian

Dierenfreackske

Hoi Caroline, de kans wordt seeds kleiner dat je hem nog levend terug vind he, dat besef je ook wel he, maar toch mag je jezelf zeker niet de schuld geven , dat kon je echt niet voorzien hoor, je hebt er alles maar ook alles om gedaan wat je kon, ik zou ook dat beeld zien , ik zie het ook nog altijd van toen Tweety plots de voiliere deur uitvloog recht naar buiten, hup en nooit meer terug gezien, dat beeld zie ik nog als ik er aan denk meiss, maar het slijt wel, en je moet een ding weten, Olly heeft een goed leventje gehad, heel heel kort, maar toch OOOO zo goed en zo in de watten gelegd hoor!
Hij heeft misschien hoogstens 20 min. buiten afgezien in zijn hele leventje, niemand anders kon het beter doen hoor! Kop op meid, en Gefeliciteerd met Polly, nu moet je terug verder hoor, want zonder jouw hulp had Polly het niet gehaald hoor! Dankzij jou is ie er en hoe he......weer een pracht van een donsje, waar je veel aan zal hebben. De valkjes hebben je nodig nu, en ik weet dat je er weer alles aan zal doen opdat ze een goede babytijd gaan hebben, en ze groot kunnen worden, om dat bij een supegoed baasje te belanden waar ze een heel goed levenyje gaan hebben.Dat mocht ik even zeggen toch. Ik heb enorm veel bewondering voor wat jij allemaal det hoor,amai zeg...niemand anders kan het beter vind ik, wel evengoed misschien, maar zeker niet beter, je bent en blijft gewoon toppie, grtjs en knuffie Ann

Kimm

hoi hoi,

gefeliciteerd met Polly!
het is een schatje :-*

dikke knuffel van mij :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Hoi Caroline,

Hoe gaat het met je? :)
Als je dan niets meer mag vernemen van Sil, hoop ik in elk geval dat hij een zachte, snelle dood is gestorven :'(

Dood en leven, inderdaad, dat ligt zo dicht bij elkaar. En niet alleen bij onze lieve vogelvriendjes.
Gefeliciteerd met Polly :)....een mooie gedachte hem naar Olly te vernoemen :-*

Groetjes, Marian

lynette

Ohh Caroline wat een vreselijk nieuws  :'( :'( :'(

Ik heb er geen woorden voor. Ook voor manon  :'( Sterkte en hopend op een wonder Ik zet de foto van sil op de front van mijn website  met de vermelding vemist in Veghel.

Hou je taai  :-* :-* :-*

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen