## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

*Manon*

Mooi zeg.... twee donsjes nu alweer!
Gefeliciteerd Caroline  ;D ;D ;D

Ik hoop dat je snel opknapt van die akelige griep!

Hermien

Uit hoeveel Pixels is een Parel opgebouwd? Geintje! Ze zijn leuk, maar eigenlijk gewoon ook hetzelfde als alle eerdere donsjes. Persoonlijk vind ik het leuker worden als ze er beter gaan uitzien. Na een weekje ofzo.

Maar nog wel van harte gefeliciteerd. Jeanine ook. Nu maar hopen dat het albinomeiske het verder ook goed blijft doen, hè? In ieder geval ga ik het wel volgen, hier.

Mara


Dierenfreackske

HoiCaroline, gefeliciteerd met het tweede donsje van Eros en Pearle, grtjs Ann



carco

Klik op het plaatje voor onze site!




lynette

Joepie weer een donsje  ;D
gefeliciteerd  ;D :-*

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Peggy

Ach meisje toch,  je hebt het dus goed te pakken en een mama kan eigenlijk helemaal niet ziek zijn...en ondanks dat je je zo ellendig voelt,plaats je toch nog een update 8) petje af hoor!
Hoop dat je je alweer ietsje beter voelt en dat je kindertjes zich ook weer wat beter voelen;  beterschap voor jullie allemaal  :-*

en natuurlijk gefeliciteerd met Parel&Pixel;  leuke namen weer Caroline  :D

liefss Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Gefeliciteerd met Pixel.
Zien er lief uit zo saampjes.

Nu weer op naar een meisje :P ;D

Nogmaals beterschap :-* :-* :-*.

Liefs Jeanine

Caroline



Leuk nieuwtje!!!!

Manon en ik hebben de knoop doorgehakt ....

de 3 iniminie veertjes zijn echt grijs ....

Olly gaat bij Manon wonen.  :D



Zijn nieuwe naam is:


*  Sil  *



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Dank je wel voor de lieve berichtjes.  :-*

De situatie is hier onveranderd maar gelukkig heeft Ed afgelopen nacht en aankomende nacht vrij kunnen nemen, aansluitend heeft hij weekend, wat betekend 4 dagen vrij, dit geeft mij de kans om een beetje uit te zieken. Hij verzorgd nu de kinderen en het huishouden, waardoor ik alleen mijn vogeltjes en de was hoef te verzorgen en de kleren klaar hoef te leggen en hier en daar wat aanwijzingen hoef te geven.  ;)
Dit is wel een luxe en even fijn alhoewel ik het liever allemaal zelf doen zou.  ::)

Vanmorgen heb ik definief * Sil (Olly) * Mushu (Omega) * Floortje (Olympia) * Winky (Winky) * bij Nick in de kooi gezet. Ze hebben al 2 x pap gehad vandaag wat redelijk ging.  :P

Diégah weegt op het moment 108 gram .... mooi gewicht zou je zeggen, klopt alleen 25 september, toen zij apart ging in de kweekkooi woog zij 142 gram.  :o Dit betekend dat ze 34 gram is afgevallen door 2 nesten groot te brengen. Even ter vergelijking, Amor woog 25 sept. 92 gram en nu 82 gram. Diégah blijft zich volledig geven. Ik wil niet dat ze nog meer gaat afvallen vandaar mijn keuze om de jongen, Sil, de oudste, is vandaag 6 weken, nog een weekje, anderhalve weeg pap bij te geven en ze zo te leren zelfstandig te worden.

Aangezien Orphan een achterstand heeft en nog niet is uitgevlogen zit zij nog lekker bij pa en ma, hebben ze toch nog iets om te vertroetelen. Orphan krijgt overigens wel per papvoeding een half kropje pap, zodat zij niet de hele dag bedelt.  ;)

Even mijn berichtje opslaan mijn laptop is zo heet, ik ben  bang dat hij straks uitspringt en mijn berichtje kwijt is.

Tot zo.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Caroline,

heel erg bedankt voor het bekendmaken in mijn boekje.
Juist ook nog omdat je zo ziek bent. Ik waardeer het enorm   :-* :-* :-*

Ik ben zo blij met je berichtje vanmorgen toen je zei dat de veertjes toch echt grijs zijn!
Ik had direct een heel goed gevoel bij hem en vond het ook steeds spannender worden toen zijn veertjes begonnen te groeien... toen je zei dat er geen grijze veertjes kwamen, dat ie helemaal geel bleef, had ik zoiets van: ik hoop dat ik m mag testen.... maar dat hoeft nu dus niet meer en komt hij hier wonen... Ik ben zo blij   
Gek toch eigenlijk dat je direct, als er nog weinig te zien is aan een donsje al zo'n gevoel erbij hebt... en dat het nu ook nog allemaal zo uitkomt.
Ik vind 'm een schatje     ;D ;D ;D

Caroline



Ben ik weer, hihihi!!!!

Graag gedaan, Manon.

Zo af en toe doet mijn laptop raar, dan blijft de ven loeien en hij wordt errrrug heet. Meestal is het dan ineens over of .... pats, ineens zwart en stopt hij ermee.  :o

Maar goed, hij doet het nu nog .... nog even de laatste berichten uit het blok bij Eros & Perle .... Parel & Pixel maken het goed en worden goed gevoerd. Hopelijk laat Eros dit nest weer een keer de veertjes erop zitten.  ;) Tot nu toe doet hij het dit nestje geweldig, keurig meebroeden, netjes meevoeren en nog geen kleine wondjes bij de jongen, net als voorgaande jongen. Die hapte hij altijd om ze te pushen te gaan bedelen.  :-X

Donsje in eitje 3 tikt en piept er al flink op los .... volgens mij ook weer een witmasker mannetje  8) Ik ben benieuwd wanneer het komt want dit eitjes is morgen pas 17 dagen oud maar .... het kan natuurlijk wel.  ;)

Eitje 4 en 5 ontwikkelen ook goed.

Ik hou jullie op de hoogte.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Citaat van: Caroline op 16 januari 2009, 17:48:14



Zo af en toe doet mijn laptop raar, dan blijft de ven loeien en hij wordt errrrug heet. Meestal is het dan ineens over of .... pats, ineens zwart en stopt hij ermee.  :o







Zit je er niet te lang achter Caroline  :P Heb je de laptop op schoot op staat hij op een tafeltje !? Op je schoot word hij uiteraard warmer, maar dat had je vast al begrepen !

Wat je zou kunnen doen is hem in een houder hangen zodat hij goed lucht kan zuigen, je hebt ze met een extra fan erin !

Inderdaad een luxe dat Ed fijn vrij heeft genomen en het huishouden en de kinderen voor zijn rekening neemt, fijn dat je de kleintjes ook hebt kunnen pappen, dan gaat het gelukkig beter dan gisteren  ;)

:-*  :-*

Marian

Hoi Caroline,

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag :P...hihi...beter laat dan nooit ;D :D
Even niet op het forum geweest....druk druk druk en ......geveld door de griep :o :(
Mijn bed 3 dagen niet uit geweest :'( :'(.....pfff en nu nog zo slap als een dweil ::) ::). En jij ook de griep....
Dus hierbij ook nog beterschap voor jou ;)
Bedankt voor al je foto's en mooie verhalen en gefeliciteerd met de donsjes :D :D...jippie een albino meisje :-* :-*

Groetjes, Marian

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met de 2 donsjes !!  :D

En ga jijzelf maar even goed uitzieken.
Beterschap !!

We wisten het wel dat Olly/Sil een man is.  :P ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >