## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Mara

HoI Caroline

Beterschap!! Hoop dat je gauw opgeknapt bent. En fijn dat Sophy het ergste gehad heeft.

Ben benieuwd hoe het met het tikei is.

Mara

Saar

Dierenfreackske

Hoi Caroline, Gefeliciteerd met het donsje hoor! Heel veel beterschap, grtjs Ann

Caroline

:censuur :censuur :censuur

Wat kan een mens zijn eigen * piep * voelen van een griepje zeg.

Ik kan me niet herinneren ooit de griep te hebben gehad maar pffff, ik heb hem nu voor 43 jaar tegelijk, volgens mij.  :-\

Mijn kop knapt uit elkaar, ik lig met de verwarming aan, onder een dubbeldonsbekbed met een pyjama, en een fleese joggingpak en dan nog ril ik mijn bed uit .... Sanne kwam net even tegen mij aan liggen en toen werd ik heel langzaam aan een beetje warm. Mijn hele lijf doet zeer, het lijkt wel of ik elk botje gekneusd heb .... jeetje, als dit griep is wil ik een griepprik.  ::) De afgelopen week werd soms een beetje kriebelig van de kids, ze bleven huilen om niks .... soms met z'n 3-tjes tegelijk. Jasper was af en toe wel anderhalf uur aan het jengelen, zomaar omdat hij zich beroerd voelt .... nu voel ik me schuldig  :-[ dat het me zo geïrriteerd heeft .... ik kan namelijk wel de hele dag janken .... om niks.  :'( :'( :'(

Ik had eigenlijk de O-tjes op Orphan na apart gezet omdat Diégah echt op is en teveel van zich zelf gaat geven, ze is verschrikkelijk afgevallen .... en omdat ze vanaf morgen 6 weken zijn maar ik heb ze net even bij pa en ma terug gezet.  :-[ Ik had vanmiddag niet eens de kracht om ze voldoende vast te houden tijdens het pappen.  :o Ik ben de enige in huis en omgeving die ze kan pappen dus ik had nu nog de keuze om pa en ma het nog even te laten doen, nou graag.  ;)

Kleine Parel, het albinomeisje, wordt gevoerd en is een dapper meisje en doet het goed. Donsje in eitje 2 tikt als de beste en piept flink. Ik zie een donker vlekje tijdens het schouwen dus ik denk een broertje voor Parel. Morgen is het eitje 18 dagen, ik denk dus ook morgenochtend een donsje aan te treffen.  ;)

Ik ga weer offline .... meer nieuws heb ik niet.

Liefs en dank je wel voor de lieve berichtjes en een plekje waar ik mijn ei even kwijt kan.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mar

Hallo caroline
Van Harte Beterschap Ik hoop dat je snel weer beter bent

Groetjes marianne

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat sneu dat je de GRIEP hebt, naar het schijnt zit die griepvirus ook hier in Belgie, en ik heb gehoord dat het een vervelende griep is, dus meid, kruip jij maar lekker je bedje in als het even kan, en verzorg je maar lekker goed, zodat ie weer snel weg is. Je voelt je vast heel suf en ziekjes, je bent echt toppie dat je nog op het forum je dagboekje al het goede en minder goede nieuws kan brengen, wat lief van Sanne dat ze bij je komt aanliggen, sterkte en beterschap ook meid.

Mara

Hoi Caroline

He vervelend zeg, maar ik weet hoe jij je voelt, ik heb toen ook zo heftig de griep gehad. Hoop het nooit meer terug te krijgen. Echt heftig hoor! Beterschap lieverd.

Het is dat je zo ver weg woont, anders had ik je graag willen helpen met pappen hoor.

Liefs

Mara

*Manon*

Van harte beterschap!
Ik heb je ook nog een IM gestuurd.... zul jij vast heel veel zin in hebben....  :-X :P :P :P :P

Anke

Hoi  Caroline,
Gefeliciteerd met je albino meisje!!!!!!!!
Fijn dat ze het goed doet :D
Arme jij met de griep :( :( :(
Heel veel beterschap!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerdy

Hoi Caroline..

wat gaaaaaaaaf een albinomeisje..gefeliciteerd

wel fijn dat de kids alweer iets opknappen en tja mama mag niet ziek zijn hé alles gaat gewoon door..dan is het wel fijn dat Ed twee nachtdiensten heeft..

heel veel beterschap

gr gerdy

Caroline

Mag ik jullie voor stellen!!!!

* Pixel *

* Parel & Pixel *

* Parel & Pixel *

* Parel & Pixel *

* Parel *

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Kaatje

Hoi Caroline,

Allereerst wens ik je heel erg veel beterschap toe, dat je maar heel erg snel mag opknappen meid ! Het is inderdaad een heel erg vervelend virus en als je dat hebt dan valt mamma zijn niet mee  :-\

En dan nu ga ik je van harte feliciteren met de geboorte van Parel en Pixel, wat ontzettend leuk dat er een albinomeisje geboren is voor Jeanine. Jeanine ook van harte natuurlijk met je meisje  :-*

Ook hier liep ik behoorlijk achter, het gaat hier immers zo ontzettend snel, ik zal er verder niet over uitwijden maar ook hier waait het virus rond, gelukkig hebben we het ergste achter de rug  ;)

Fijn dat je zo verwend bent op je verjaardag en je toch een fijne dag hebt gehad ondanks de griep en de grieperige kindjes om je heen. Fijn dat Ed je zo ontzettend goed helpt met alles, dat is echt boffen want anders is het helemaal zo zwaar  :-\

Ik heb genoten van je foto's, je hebt prachtige valken, kleintjes en nu alweer 2 donsjes, heerlijk !!!

Liefs, Karin  :-*

Kimm

gefeliciteerd met pixel en parel :D  :D
wat een lieverds :D

ik wens jou heel veel beterschap.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

gefeliciteerd met Pixel..geweldig alweer twee donsjes.

ben je al een beetje opgeknapt?

gr Gerdy