## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



Klopt, Manon, alleen dit is het laatste veertje daaronder zit geel daardoor lijkt het lichter dan de andere veertjes waaronder donkere veertjes zitten. Live zie je dit beter.  ;)

Maar inderdaad .... 1 veertje maakt het niet makkelijk.  ::)

Ik zal kijken of ik morgen met behulp van Sanne wat foto's kan maken van het ene veertje en wat cinnamonveertjes van een zusje en ook met Mushu er naast.

Alleen lukt me dit niet.  :-\

Hopelijk zien we dan meer, meer verschil en meer van het ene veertje.  ;)

Ik duim voor je.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Nou laat je ons meekijken naar iets wat haast niet tezien is.  ::) :P  ;D
Zelfs naar de uitgesneden foto moest ik goed kijken.  :-[
Het zal vast wel duidelijker worden als het veertje een echt veertje is.  :D

Jaja,kleintjes worden groot en blijven ze niet meer lang alleen in het blok zitten.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline



Kan ik er wat aan doen dat Olly uitgerekend op die plek een grijs veertje heeft?? ???

Als ik "hem" niet zo goed had geïnspecteerd onder zijn vleugeltje i.v.m. de Stafylokok had ik waarschijnlijk nooit dat ene veertje gevonden.  ::) ;D ;D ;D

Net wat jij schrijft schreef ik Manon ook al, ik denk ook dat de kleur ietsje beter te zien zal zijn als het een heel veertje is, al is het maar 5-6 mm .... veel langer zal het veertje niet worden.  :P

Nog even geduld ......



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

wat een scheetje is Olly..tja ik kan je ook niet helpen om te zien welke kleur het is..heb mijn vergrootglas  ;D erbij gehouden maar..ahum ik zie het niet.

wat is Floortje dapper..heerlijk om dat kleine grut te zien als ze net zijn uitgevlogen.

gr Gerdy

Dierenfreackske

Hoi Caroline , Ooooch wat een schatje ook is Floortje, en gelukkig gaat ze ook een heel goed huisje krijgen,wat is ze dapper ook.  Mushu en de andere O-tjes zijn ook zoooooo lief he, wat hebben ze ook
zo'n lieve koppies allemaal, grtjs Ann



Kimm

hoi caroline,

ach dat veertje is in no time al een stuk langer. dat gaat zo snel. ik ben wel erg benieuwd hoor! en ik vind olly echt een schatje.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien


Wilma1

Citaat van: Caroline op  8 januari 2009, 20:30:49


Kijk eens wie ik vanavond bij haar grote broer uit het blok vond ....



Kleine dappere Floortje!!!!  :-*






;D Nananananááááá  :P Lief zo lekker tegen elkaar aan zitten!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Caroline

Floortje is wel ondernemend zeg. Lieve foto!!!

Mara

Dierenfreackske

Hoi hoi, ik denk ook dat het best niet simpel is om sommige jonkies of valkjes uit elkaar te houden ald ze maar met ietsiepietsie een veertje of wat dan ook verschillen he!
Gelukkig zie jij dat wel he! Ik ben daar al bang voor,
Grtjs Ann



Kaatje

Wat een heerlijke snuitjes hebben ze toch ! Echt weer genieten hier met al die lieve en leuke foto's  :D

Fijn weekend gewenst  :-*

*Manon*

En....en....en.... en.... en.... en....    :-X
Ben helemaal niet ongeduldig hoor, maar wel super benieuwd   ;) ;) ;)

Caroline



Hey Manon ..... ik heb vanmorgen het blok uitgebreid schoon gemaakt en had daardoor weer even tijd langer voor de O-tjes.  ;)

Ik haal elke dag de poep eruit, soms zelfs 2 x per dag. Om de paar dagen als ik denk, nu ga ik het blok bijna ruiken  ;) haal ik alles eruit en ontsmet het blok even met Dettol waarna ik het uitspoel. Het moet dan zeker een half uur, 3 kwartier op de verwarming drogen. In die tijd zijn de jongen dus langer uit het blok dan de dagelijkse, een paar keer 10 minuutjes.  ;)

Maar goed, Olly. Het is een sloom veertje want het is nog steeds voor de helft een pennetje. Foto's maken waarop Olly en een zusje samen staan, is me ook nog niet gelukt. Wel heb ik Ed even mee laten kijken en vergelijken met Oceane, die op dezelfde plek ook wat veertjes had zitten. We zien in ieder geval geen cinnamon .... het veertje is duidelijk een stuk donker dan die van Oceane (= is nu trouwens Winky). Ook de 2 superdunne kuifveertjes zijn donker.

Vanuit mijn ervaring zeg is nu wildkleur, hier ben ik 85 % zeker van ..... of ik het ooit met 100 % zekerheid kan zeggen.  ??? Ik weet het niet.  ;)

Aan jou de keuze .... denk er even over na of je wilt dat ik veertjes opstuur.  ;) ;) ;)

Uiteraard wachten we nog even af tot het grijze pennetjem een heel veertje is.

Groetjesssss

PS> ik probeer vanavond foto's te plaatsen maar zit op het moment met 2 zieke kindertjes (zie mijn dagboekje bij Buurthuis) dus het ligt ook een beetje aan hen of het me gaat lukken.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Ik verheug me al op de foto's!
Beterschap voor de kinders!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Citaat van: Caroline op 10 januari 2009, 14:02:25




Maar goed, Olly. Het is een sloom veertje want het is nog steeds voor de helft een pennetje. Foto's maken waarop Olly en een zusje samen staan, is me ook nog niet gelukt. Wel heb ik Ed even mee laten kijken en vergelijken met Oceane, die op dezelfde plek ook wat veertjes had zitten. We zien in ieder geval geen cinnamon .... het veertje is duidelijk een stuk donker dan die van Oceane (= is nu trouwens Winky). Ook de 2 superdunne kuifveertjes zijn donker.

Vanuit mijn ervaring zeg is nu wildkleur, hier ben ik 85 % zeker van ..... of ik het ooit met 100 % zekerheid kan zeggen.  ??? Ik weet het niet.  ;)

Aan jou de keuze .... denk er even over na of je wilt dat ik veertjes opstuur.  ;) ;) ;)

Uiteraard wachten we nog even af tot het grijze pennetjem een heel veertje is.

Groetjesssss

PS> ik probeer vanavond foto's te plaatsen maar zit op het moment met 2 zieke kindertjes (zie mijn dagboekje bij Buurthuis) dus het ligt ook een beetje aan hen of het me gaat lukken.  ;)






Hoi Caroline,
Je maakt me elke dag blijer....  ;D
Ik ben heel blij dat de veertjes donker zijn.
Maar waarom kun je niet 100% zeggen of het een man is?
Komt dat door de weinige veertjes, of komt dat doordat je dat bij een man eigenlijk nooit 100% zeker kunt zeggen?

Liefs Manon