## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje  :o .......was je er weer optijd bij zeg !!
Je hebt anders ook wel wat geluk gehad met de donsjes.
2 donsjes optijd geholpen met uit het eitje helpen en tot 2x toe een jong op kunnen warmen zodat ze aan de dood konden ontsnappen.
Hopelijk gaat het vanaf nu allemaal goed.

En nu Ed en jij kneusjes. 
Kneuzingen zijn ook vervelende blessures. :-\

Prettig weekend !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Kim ,

Je haalt me de woorden uit mijn mond ;D

Beterschap met je vinger en Ed met zijn ribben.
Lijkt me voor beide zeer pijnlijk :-\

Fijn weekend :-*
En weltrusten ;)

Liefs Jeanine

* Sanne *

Goedemorgen mama, ik hoop ook dat jij een hele fijne kerst en een hele fijne 2009 krijgt!!! Liefs van *Sanne*. een hele dikke knuffel en heel erg veel  :-* :-* :-*


Caroline



Sorry sorry sorry, ik ben heel erg weinig hier geweest en ben zelfs mijn belofte, het plaatsen van foto's, al 2 x niet nagekomen maar het is best even een gekkenhuis geweest. Veel kerstvierigen van de kids waar het nodige voor geregeld en gehaald moest.

Maar .... nu hebben de kids dus ik niet  ;D vakantie en heb ik een beetje meer tijd alhoewel  ::) ik moet nog steeds de kaarten schrijven en een kerstboom halen.  :-[ (moet echt dit weekend)  :-\

Mijn vingertje is alleen nog stijf en gevoelig buiten in de kou of in koud water, verder heb ik er geen last meer van, Ed nog wel van zijn ribbetjes, hij is nog verkouden en met name niezen en hoesten is erg pijnlijk.  :P Het zou ook een week of 4 duren.

De valkjes .....

Van Gils & Oilily zitten nu een dag of 5 in de grote kooi in de huiskamer, was tuurlijk even spannend. Van Gils, als echt mensenvalkje in een kooi bij anderen maar hij doet het goed, vind het er erg gezellig, fluit regelmatig een deuntje voor ons en heel erg grappig, hij en Oilily zijn helemaal geen koppeltje en maanden samen in een kweekkooi hebben gezeten MET blok zonder ook maar iets te doen saampies. Nu samen in een kooi met 2 andere koppeltjes, zoeken ze elkaar toch op en slapen naast elkaar op een stok of in de ring.  :D

Unique & Queenie die nu weer samen in een kweekkooi zitten ZONDER blok trekken weer steeds meer met elkaar op. Unique was verliefd op Coco, het poppetje van Pablo, vandaar de verhuizing naar de kweekkamer.  ;) Nu Coco niet meer in beeld is voor hem, lijkt hij te beseffen dat Queenie (die wel oog heeft voor Unique) toch wel een lekker ding is.  :P

Kouros & Lou Lou --> doordat Queenie niet meer in het zicht van Kouros is, lijkt ook hij steeds meer gevoelens te krijgen voor zijn eigen Lou Loutje. Ze zijn meer bij elkaar in de buurt te vinden en kroelen dagelijks wel een paar keer.  :-*

JOOP! & Jil doen het ook nog steeds goed in de andere grote kooi in de huiskamer. Ze gaan nog steeds elke avond terug naar een kleinere kooi in de kweekkamer en ook dit gaat prima. Beide zijn in de rui dus wel ietsje rustiger als normaal. Verliefd zjn  we ook nog steeds, ben nog steeds erg benieuwd wat Jil nu voor geslacht is, ze kan in ieder geval fluiten als een vent.  :o

Anaïs, Nick en Nathan zijn volledig zelfstandig en doen het zonder pap. Anaïs blijft tuurlijk hier bij mij, Nick blijft nog even logeren en gaat verhuizen samen met één van de O-tjes, mits er een mannetje naar wens bij zit voor Jeanine.  ;) Nathan heeft helaas nog geen nieuw adresje.  :-\ Hopelijk vindt ook hij snel een fijn plekje was hij gelukkig leventje kan leiden.  :D

Miko en Neal gaan ook steeds beter eten en weigeren zelfs regelmatig de pap.  ::) Gisterenochtend heb ik de ochtendpap overgeslagen en gisterenavond waren ze nog hetzelfde gewicht .... ook wilde ze maar een paar ml. pap.  :D  Gaat super dus. Miko kan dus zeker na de kerstdagen verhuizen, heel misschien zelfs al voor de kerst. Even afwachten nog.  ;) En ook voor Neal zoek ik nog een fijn adresje.  ::)

Hopelijk vind ik dit snel voor beide lieve kereltjes, ze echt heel erg lief en aanhankelijk en beginnen al goed te vliegen en ook hun veertjes komen langzaam maar zeker weer terug.  :D

Giorgio het opaline geelwang mannetje begint nu steeds meer geel in zijn koppie te krijgen en fluit alle deuntjes van de mannetje mee. Het is nog steeds een grote knuffelkont en heel erg aanhankelijk naar Sanne en mij. Als Migo, Nathan en Neal zijn verhuisd mag hij bij Anaïs en Nick in de kooi.  :D

De O-tjes doen het goed.  :D Komen lekker in de pennetjes en groeien goed.

--> Olly is geringd en lijkt een Clearpead te worden, die heeft tot nu toe helemaal GEEN grijs. Een Clearpead is een bonte waarin alle grijs uit is gekweekt .... ook wel een gele zwartoog genoemd. Geslacht nog onbekend. ???

--> Omega heeft op beide vleugels grijs en het lijkt heel erg donker (misschien een ventje) te worden maar .... zolang er geen veertjes zijn durf ik nog niks met zekerheid te zeggen.  ;)

--> Olympia lijkt veel geluk te hebben gehad, hij/zij groeit goed en ik merk verder niks meer aan hem/haar alleen .... het bekkie blijft scheef staan.  :-\ Ik ben nu aan het masseren, enkele malen per dag en hoop het zo goed te krijgen, zo niet, zoek ik een fijn adresje bij iemand die het niet erg vind dat Olympia niet een schoonheidswedstrijd zal winnen.  ;)
Vanavond zal ik er even wat foto's van plaatsen.

Oh ja, Olympia lijkt alleen op 1 schouder een paar grijze veertjes te krijgen.  :o Gisteren heeft ook hij/zij ook een ringetje gekregen.  :D

--> Oceane en Orphan doen het ook erg goed, beide benjaminnetjes beginnen een kuifje te krijgen, hebben nog niet echt pennetjes en zijn ook nog niet geringd maar .... groeien goed.  :D

=====================

Gisterenavond was ik even een bakkie doen bij mijn schoonzusje en toen ik rond 11 uur thuis kwam vond ik een heel lief immetje van Monique (monky).  :D

Ze had 2 handtekeningen voor de kerst voor me gemaakt, met daarin mijn Pablo & Coco verwerkt, de ouders van haar Zowie. Lief hè??

Dank je wel, Monique.  :-*


Voor op dit forum, ik ga hem zo plaatsen.  :D


Voor op het andere forum, waar andere maten verplicht zijn.  ;)

Jullie zijn weer helemaal bij .... ik ga snel wat doen.  ;) Foto's heb ik van de week wel gemaakt .... ik zal ze, echt gelooft  ;) , vanavond plaatsen.  :D

Een heel fijn weekend allemaal!!!!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

ik ben erg benieuwd naar de kleintjes! fijn dat het goed gaat.

en jouw handtekening is geweldig! dat heeft marlies erg mooi gedaan, erg lief van haar.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Wazig .... net als andere hier op het forum werkt sinds enige weken van het ene op het andere moment Photobucket net even anders dan voorheen.  :-\

Klikte je voorheen op de IMG-link, werd deze automatisch gekopïeerd wat erg prettig werkte met name als je een berg foto's moet plaatsen.  ;) Nu moest dit weer op de ouderwetse manier, Ctrl C, Ctrl V.  :-\

Overal heb ik zitten neuzen maar heb niet kunnen ontdekken hoe ik dit weer automatisch kon laten gebeuren.  :-\

Mijn verbazing was dan ook groot .... ik was net even op de laptop van de kids, Sanne wilde ook een kerstfoto in haar handtekening en om deze te uploaden was ik in Photobucket in Sanne's eigen account .... bj haar werkt het automatisch kopïeren nog steeds!!!!  :o

Grrrr, waarom bij mij niet??

Wie kan me helpen??



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

aad

hoi Caroline

Kijk eens bij account options ..
dan bij album settings...
klik op link options ..
daar moeten vinkjes staan.. is dat niet zo.. even aanvinken ..
de bovenste 3 en dan de vijfde .

misschien is het dit.. anders heb ik geen idee :)


Groetjes aad

Anke

Hoi Caroline,
Ik liep weer wat achter hier....
Wat vervelend dat je een gekneusde vinger hebt en Ed gekneusde ribben.... het zit jullie niet mee he :-\

Leuk om te lezen hoe het met al je koppeltjes en met de kleintjes gaat.

Ik verheug me al op de foto's ;D
Prettig weekend!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline ,  heel veel beterschap met je vinger en je man met zijn  gekneusde rib hoor ! Pijn lijk waarschijnlijk he .

Ik verheug me ook al zo op de foto's , grtjs Ann



Mario

Owww! Wat onwijs leuk te lezen dat Migo en zn broers nu echt groot worden!!
Ben helemaal blij te lezen dat Migo voor of na de kerst gehaald mag worden!! ;D ;D

Gerda

Hoi Caroline,

Mooie handtekening!

Sterkte met vinger! Ik ben blij dat het verder (afgezien van wat ribbetjes bij Ed) allemaal goed gaat!

Liefs, Gerda

Caroline

Citaat van: aad op 20 december 2008, 12:13:32
hoi Caroline

Kijk eens bij account options ..
dan bij album settings...
klik op link options ..
daar moeten vinkjes staan.. is dat niet zo.. even aanvinken ..
de bovenste 3 en dan de vijfde .

misschien is het dit.. anders heb ik geen idee :)


Groetjes aad



Dank je voor de tip, Aad, ik heb even gekeken maar nee .... daarmee verander in niet wat ik wil.  :-\

Groetjessssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Ik moet nu bij photobucket eerst op de foto gaan staan met de muis en dan komen de kopier mogelijkheden er te staan.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes