## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Deze ronde gaat toch goed gelukkig.
Jij houd het allemaal prima in de gaten.

Gefeliciteerd met Oceane.
Leuke naam :D
En super mooie foto's.

Toch duim ik nu nog voor twee witte donsjes :P ;)
Geel is natuurlijk ook prachtig maar toch.

Liefs Jeanine

p.s: Is Thomas al weer een beetje opgeknapt?

Hermien

GEEL
is en blijft gewoon een hele vrolijke kleur! Dus, gewoon proberen positief te blijven. Moet ik je met de Kerstdagen nog komen helpen? Maar dan eet ik wel mee, hè?

Caroline

 ;D ;D ;D ;D ;D

Eerste of tweede kerstdag, Hermien??

Tweede kerstdag hier voor ons namelijk geen kerstkleren en een lux diner maar we gaan altijd lekker met de kids de bossen in en daarna lekker Hollandse pot .... als ik me niet vergis aten we vorig jaar ..... zuurkoolstamp!!!!  :o Heerlijk!!!  ;D ;D

Iedereen bedankt voor de felicitaties!!!!!

En .... beterschapswensen voor Thomas.  :-*

Ze hebben geholpen .... net als bij Sanne was aan het eind van de middag het ergste alweer voorbij en heeft hij een lekker bordje eigen gemaakte nasi gegeten.  :o Morgen ging hij weer naar school, zo vertelde hij en .... naar zwemles.  :D

Nu maar hopen dat de rest van het gezin dit gespaard blijft en dat niet weer iedereen omstebeurt de spuugbak mee naar bed moet.  ;D :-\ ;)

Ik ga nog even mijn Anaïsje pap geven .... ik vond haar toch te mager worden, al woog ze na de pap nog over de 90 gram .... ze eet duidelijk nog te weinig zelf, al doet ze goed haar best .... ze krijgt dus weer even, mocht het nodig zijn 2 x pap.  :)

Oeps .... ik hoor wat gekibbel om een plekje in de grote kooi in de huiskamer .... door alle drukte met Oceane en de was ophalen ben ik helemaal JOOP! & Jil vergeten terug te plaatsen naar hun slaapkooi .... ga ik gauw even doen.  ;)

Voor straks allemaal lekker slapen.  :-*

PS> morgen ben ik met Jasper naar de Early Bird, met Thomas naar zwemles en met Sanne naar streetdance, dus bijna de hele dag weg .... mocht er nieuws zijn plaats ik het even snel maar geen nieuws is .... goed nieuws.  ;)

Donsje 5 en 6 verwacht ik, donderdag en zaterdag.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Gefeliciteerd met het 4e gele donsje.
Gelukkig weer de goede beslissing gemaakt.

Volgens mij heb jij alleen iets met papa eros, want bij de foto waar ze in het blok zitten schrijf je het weer  :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Citaat van: carco op  9 december 2008, 22:55:46
Volgens mij heb jij alleen iets met papa eros, want bij de foto waar ze in het blok zitten schrijf je het weer  :P

Groetjes: Caroline.


Ik ben echt errrrug!!!!  :-\

Heb het veranderd .... bedankt!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥

GEFELICITEERD!!!!

Met Oceane!

Wat goed dat dit kleintje het ook weer gered heeft met jouw hulp!

Nog 2 eitjes te gaan toch? ik ga duimen voor een mooie witte voor Jeanine!  :-*


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Manon*

Citaat van: ♥Debby♥ op 10 december 2008, 09:00:44
GEFELICITEERD!!!!



Nog 2 eitjes te gaan toch? ik ga duimen voor een mooie witte voor Jeanine!  :-*



Twee witte donsjes dan Debby, als je toch aan het duimen bent.....  :P :P :P

Hoi Caroline,

Wat spannend is het toch elke keer weer bij jou zeg!
Heb je zelf een idee waarom de ene toch vrij gemakkelijk zelf zijn eitje uit klautert, terwijl de andere het misschien niet eens gaat redden  ::)

Ik ga heel hard duimen dat de twee donsjes die nog gaan komen ook goed hun eitje uit kunnen komen en twee mooie valkjes gaan worden... en natuurlijk hoop ik ook nog steeds op mooie witte  ;) maar een gele is ook goed  :D :D :D

♥Debby♥

oooooooooo jij wil OOK een witte??

dan zet ik nog een tandje bij..

2 witte dan nog... moet gaan lukken!!!  :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Hermien

Ik schreef kerstdágen, dus dat zijn er wel geteld twee. En dan blijf ik meteen de 27e en 28e ook. Hahahaha, ik kan mijn vliegtuig nog geen dág missen. Dan zou dit natuurlijk wel een hele goeie therapie zijn. Ik kom uit op vier hele dagen!

*~Jeanine~*

Citaat van: ♥Debby♥ op 10 december 2008, 09:00:44
GEFELICITEERD!!!!

Met Oceane!

Wat goed dat dit kleintje het ook weer gered heeft met jouw hulp!

Nog 2 eitjes te gaan toch? ik ga duimen voor een mooie witte voor Jeanine!  :-*



Wat superlief van je Debby :-*.
Mijn duimen maken overuren.
Manon wil ook heel graag een wit ventje en ik geloof dat er nog iemand anders voor mij is. Maar ik heb geduld ;D
Duim namelijk ook dat Olly, Olympia, Omega of Oceane een kereltje is dan mag hij ook naar Heerlen verhuizen. Zou super zijn als er twee tegelijk kunnen komen. Dus duim duim duim ;D

Het wordt weer spannend :)

Liefs Jeanine

Anja


Gefeliciteerd met Oceane. Fijn te horen dat Thomas weer is opgeknapt.

Liefs Anja

Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met Oceane :)
Op naar de volgende twee donsjes!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met donsje nummer 4 ! Wat fijn dat je het donsje hebt kunnen helpen, je zal best geschrokken zijn toen je zag dat het wel degelijk hulp nodig had !

Hè bah, vervelend van je wasmachine  :-\  je ziet het vaak dat dingen dan achter elkaar stuk gaan, vaak zijn ze rond dezelfde tijd aangeschaft en dan geven ze het uiteindelijk allemaal om beurten op  :-\

Maar je wasmachine is nog niet zo oud schreef je, dus ik hoop dat hij gemaakt kan worden. Nu heeft de oudheid er natuurlijk wel degelijk mee te maken maar ik denk dat je in jou geval naar het aantal wasbeurten moet kijken en dan zijn oudheid inschatten.

Jemig wat een hoop wassen 15 a 20 per week  :o  :o

Wat een gave foto's heb je geplaatst, echt dotjes en natuurlijk duim ik ook nog voor 2 witte kruimeltjes !

Succes vanavond, ik zal ook voor je meeduimen ! ( duim jij voor mij mee  :P !? )

Liefs, Karin

♪ Marlies

En Caroline, de staats gewonnen of net als ik.......helemaal niks. :-\

Heb jij een Miele ?
Van dit merk hoor je heel veel dat de klokken kapot gaan. :-\
Als ik jou was, zou ik de fabrikant gewoon een mailtje sturen.
Nee heb je, ja kun je krijgen.

Wij hebben het hier gehad met een kraan, die nu 6 jaar oud is en waarvan de keramische schijven al 2 keer vervangen moesten worden.
Op aanraden van de verkoper van die binnenwerkjes heb ik de fabrikant een mailtje gestuurd met de vraag of dat de normale levensduur was.
Na enkele vragen te hebben beantwoord, kregen we vandaag 2 binnenwerkjes afgeleverd, 1 voor de koude en 1 voor de warme kant.  Gratis en voor niks. :D

Gewoon proberen.

Groetjes Marlies ;)

Caroline



:'( :'( :'(

Helemaal niks, Marlies!!  :-\

En bedankt voor de tip. We hebben trouwens geen Miele .... een Bauknecht.  ;)

We zijn ons aan het orienteren en waarschijnlijk is een nieuwe interessanter dan repareren.  :-\ Morgen nemen we definitief een beslissing.  ;)

Verder gaat alles hier lekker. Zowel de 4 Ennetjes, als de 4 O-tjes doen het goed.  :D Ook Anaïs doen het beter op 2 papvoedingen. Ze voelt niet meer zo broodmager nu, en och .... ze blijft toch hier, dus ik heb geen haast.  ;)

Doordat ze een paar daagjes 's morgens wat honger heeft gehad om zo te leren eten, is ze wel de pap gaan waarderen .... gisteren heeft ze voor het eerst sinds ze bij papa en mama weg is, nu anderhalve week, gebedeld en spontaan pap gegeten zonder dwang van mij.  :D

Eitje nummer 5 was vanmorgen nog niet aan het piepen of tikken .... vanavond heb ik alleen even in het blok gekeken of de kropjes gevuld waren maar geen donsjes/jongen uit het blok gehad .... ik ben bezig geweest vanaf vanmorgen kwart voor 7 en haalde net een kwartiertje geleden mijn laatste wasje uit de droger .... verder heb ik de hele dag op neer gereden naar de vele verschillende afspraken en mijn ouders om mijn wasjes daar te doen.  :-\ Zelf mijn boterhammetjes heb ik gegeten tussen het verzorgen van de valkjes door, meer tijd had ik niet.  :-X

Ik ben echt helemaal kapot (ben ook nog verkouden aan het worden  :-\ ) wat een dag, pffffh  .... straks om half 11 nog even Anaïsje pappen en dan ben ik echt helemaal klaar .... hopelijk val ik voor die tijd niet in slaap.  ::) :P

Morgen probeer ik weer wat foto's te maken .... als ik nieuws heb kom ik het even tussendoor plaatsen.  ;)

Lekker slapen straks, tot morgen!!

PS> zoals Linda (Mario) gisteren als schreef mag Noodles als hij zlef kan eten bij haar en haar valkjes Mario komen wonen. Vandaag vertelde ze me in een IM de nieuwe naam van Noodles .... hij wordt ---> Migo  :D Afgeleid van Amigo, vriend, hij wordt het vriendje van Mario.  ;)

Leuk hè??



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.