## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Caroline ,  ...Joop toch , wat een pech he !
Wat een leuke fotovan je de n tjes !  En wat lief zo met hun vriendinnetje Anais he ! Ja , een mooie foto hoor ! Grtjs Ann



Hermien


                                     :o   :o   ::)   ;D

Huh? Krijg je tegenwoordig al eitjes van de sokken erin te zetten? Oef, dat wordt dan extra oppassen geblazen, want ik zet zelf hier er altijd nogal de sokken in met huishouden.....

                                                   :D

♥Debby♥

Goedemorgen!  :D

Ik zit alvast weer op de tribune voor de foto's van vandaag..  :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marian

Goedemorgen Caroline,

Jippie vrijdag.......bijna weekend :D
Anaïs is snel in de veertjes gaan zitten :)...wat gaat dat hard :P
Och die JOOP!.....wat sneu steeds de pineut te zijn :-\....maar hopen dat hij er wat aan went ??? :D ;)
Hij heeft in elk geval wel geluk in de LIEFDE ;D ;D ;D

Strakjes fototijd ???:P ;)

Fijne dag, Marian

Caroline

Citaat van: Hermien op 21 november 2008, 08:18:53

                                     :o   :o   ::)   ;D

Huh? Krijg je tegenwoordig al eitjes van de sokken erin te zetten? Oef, dat wordt dan extra oppassen geblazen, want ik zet zelf hier er altijd nogal de sokken in met huishouden.....

                                                   :D


Zullen we alvast een blok voor je ophangen??  ;D ;D

Citaat van: ♥Debby♥ op 21 november 2008, 08:47:58
Goedemorgen!  :D

Ik zit alvast weer op de tribune voor de foto's van vandaag..  :D


Als mijn kamertje droog is, heb het net gedweild, ga ik foto's maken en vanavond zal ik ze plaatsen samen met de fotoreportage van gisteren.  ;D

Citaat van: Dierenfreackske op 21 november 2008, 07:04:12
Hoi Caroline ,  ...Joop toch , wat een pech he !
Wat een leuke fotovan je de n tjes !  En wat lief zo met hun vriendinnetje Anais he ! Ja , een mooie foto hoor ! Grtjs Ann


Dank je, Ann .... lief hè??  :D

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 20 november 2008, 21:33:17
Zo, nu alweer eitjes... die zetten de sokken er goed in zeg  :)


Ja, weer eitjes, Anaïs//Magic was 3 weken .... ze vinden 1 jong duidelijk niks maar .... ze voeren netjes dit Anaïs//Magic en plukken haar niet, enkel rondom de oogjes wat hele kleine veertjes door het kroelen dat hebben beide ouders ook altijd, ze kroelen te intensief.  :D ;D

Citaat van: Anke op 20 november 2008, 20:12:15
Hoi Caroline,
Aaah wat lief de kleintjes zo op een rijtje :-*
Och och die arme Joop.... hij heeft het wel te verduren :(
Groetjes Anke


Ja, altijd JOOP! .... dit komt doordat hij minder houvast heeft met zijn teentjes, die klemmen niet OM een stok maar liggen er los OP wat al resultaat heeft dat al ze ergens van schrikken, de meeste valkjes fladderen op hun plaats met hun pootjes stevig om de stok waarop ze zitten. JOOP! begint ook te fladderen, dit is een soort reflex als ze schrikken, alleen hij lazert gelijk naar beneden wat nog weer paniek veroorzaakt, zeker als hij net als gisteren verkeerd terecht komt. Hij zat echt klem met zijn vleugeltje.  :-\

Op zich was het wel fijn dat ik nu eens de paniek veroorzaakte .... ik kon nu precies zien wat er gebeurde.  :D

Hij lijkt er wel steeds minder mee te lijden .... zat hij voorheen de hele dag een beetje zielig op een stokje .... nu heeft hij zich na 5 minuten alweer hersteld.

PS> het gaat trouwens erg goed met JOOP! & Jil in de grote kooi overdag .... 's morgens laat ik ze eerst nog even lekker eten in de kweekkamer, als ik de jonkies heb verzorgt gaan JOOP! & Jil naar de grote kooi, daar vermaken ze zich prima, voor de middag dut zoeken ze elkaar op om samen op een stokje te slapen, middag eten doen ze wel in de grote kooi en 's avonds na mijn avondeten verhuizen ze weer naar de kweekkamer waar ze nog even spelen en vervolgens samen op één stokje in slaap vallen, hun koppies tegen elkaar.  :-*

Ik heb gisteren nog een filmpje gemaakt van Jil .... ben benieuwd wat jullie van haar fluitje vinden .... bij Marlies brabbelde ze al .... hier dus ook maar geen echt deuntjes .... als ik JOOP! maar ook de andere mannen moet geloven is het toch echt een popje, JOOP! heeft tot nu toe alleen maar poppetjes versiert en voor Jil viel hij binnen 1 minuut als een baksteen. Jil is dus denk ik duidelijk een fluitend popje.  :D Of .... JOOP! is eindelijk uit de kast gekomen.  :o :P ;D ;D

Ach, als ze maar gelukkig zijn saampies en dat zijn ze.  :D


Citaat van: Kimm op 20 november 2008, 19:48:27
prachtig de jonkies!!!!!
heerlijk spul hoor!

he arme joop :-\
nog even en jij kan de bloem helemaal blind pakken en erop doen!
dikke kus voor joop hoor!

liefs kim


Het scheelt inderdaad niet veel meer Kim, ik kan het echt bijna blindelings .... wat dat betreft is het ook een geluk bij een ongeluk dat JOOP! al zo'n intensieve verzorging heeft gehad toen hij ziek was met 2 weken oud .... ik kan werkelijk alles met hem doen.  :D

Citaat van: Chico op 21 november 2008, 09:02:18
Goedemorgen Caroline,

Jippie vrijdag.......bijna weekend :D
Anaïs is snel in de veertjes gaan zitten :)...wat gaat dat hard :P
Och die JOOP!.....wat sneu steeds de pineut te zijn :-\....maar hopen dat hij er wat aan went ??? :D ;)
Hij heeft in elk geval wel geluk in de LIEFDE ;D ;D ;D

Strakjes fototijd ???:P ;)

Fijne dag, Marian


Ja klopt, Marian .... ik schreef het al hierboven, hij is inderdaad helemaal gelukkig met zijn Jil.  :D

En fototijd .... niet straks  ;) ik ga ze wel nu maken en plaats ze dan samen met de foto's van gisteren en het filmpje van Jil vanavond.  :D

Volgens mij heb ik nog meer foto's die nog geplaatst moeten worden .... dus .... vanavond ---> FOTOTIJD!!  ;D

~```````````````````````````````~

Nu ga ik naar mijn jongen .... ik verwacht het vierde eitje bij Amor & Diégah en .... ik denk in eitje 2 meer te kunnen zien vandaag.  :D

Deze eitjes zijn met Sinterklaas uitgerekend .... toeval?? J'adore, het valkje van Sanne en dochter van Amor & Diégah werd vorig jaar geboren op SInterklaasavond, we zaten kadootjes open te maken. Ik zei toen dat ik haar in mijn schoen kreeg, zij kreeg toen de naam Ecco. (schoenmerk)  ;) ;D

Ik ga nu snel aan de gang ..... mijn plicht als (valkjes) mama roept. Sanne is naar school maar de boys zijn vrij vandaag.  :D

Tot latersssssssssss



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik kijk ook alweer uit naar de nieuwe foto's ! Och, arme Joop, gelukkig heeft hij een liefdevolle verpleegster die gelijk weet wat ze moet doen  :-*

En daarnaast natuurlijk weer zijn lieve popje Jil, die hem kan troosten door lekker bij hem te gaan zitten  ;)

Veel plezier vandaag met de boys  :-*

Liefs, Karin

♥Debby♥

Ik ben trouwens wel heel erg nieuwsgierig geworden hoe dat er nou uit ziet... Caroline met een handdoek op haar hoofd.. benieuwd of wij ook zo schrikken..  ;) :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerdy

ach arme JOOP..ben wel blij dat hij er toch steeds sneller van hersteld..maar blijft zo zielig..

je moet JOOP ook niet zo laten schrikken ..een handdoek over je hoofd...laat daar eens een foto van zien  ;D ;D

Dierenfreackske

Hoi Caroline , arme Joop , maar gelukkig komt ie er steeds weer goed bovenuit he ! Gelukkig maar !

Ik kijk ook al uit naar de foto's hoor ! Ik hoop dat je een fijn weekend hebt ! Ondanks het slechte weer he ... :-\ :-\
Grtjs Ann



Caroline



Citaat van: Kimm op 21 november 2008, 09:20:47
spannend!!!!!!!!!!! :D


Echt wel spannend .... vanmorgen het vierde eitje bij Amor & Diégah gevonden en .... eitje 1 + 2 zijn bevrucht .... eitje 3 kan ik denk ik morgen met zekerheid zeggen maar ik dacht het ook.  ;) :D ;D

Citaat van: Kaatje op 21 november 2008, 12:09:33
Hoi Caroline,

Ik kijk ook alweer uit naar de nieuwe foto's ! Och, arme Joop, gelukkig heeft hij een liefdevolle verpleegster die gelijk weet wat ze moet doen  :-*

En daarnaast natuurlijk weer zijn lieve popje Jil, die hem kan troosten door lekker bij hem te gaan zitten  ;)

Veel plezier vandaag met de boys  :-*

Liefs, Karin


Toevallig heb ik het fluitje van Jil op de film gezet na de paniek van JOOP! .... je ziet ze dus vanavond saampies op de stok zitten, zo lieffffffffff!!!!  :-*

En ik heb een leuke maar drukke dag gehad samen met de boys en .... Ed en Sophy .... we hebben eerst vanmorgen Sanne haar nieuwe fiets opgehaald .... ik zal vanavond even een foto plaatsen in haar eigen boekje.  ;) Na de middagboterham met Sanne, zxijn we naar de kapper geweest waar de 2 boys en ikzelf weer netjes in model geknipt zijn.  ;)


Citaat van: Gerdy op 21 november 2008, 15:07:06
ach arme JOOP..ben wel blij dat hij er toch steeds sneller van hersteld..maar blijft zo zielig..

je moet JOOP ook niet zo laten schrikken ..een handdoek over je hoofd...laat daar eens een foto van zien  ;D ;D


Citaat van: ♥Debby♥ op 21 november 2008, 12:14:07
Ik ben trouwens wel heel erg nieuwsgierig geworden hoe dat er nou uit ziet... Caroline met een handdoek op haar hoofd.. benieuwd of wij ook zo schrikken..  ;) :D


Hoe dat er uit ziet?? ???

NIET!!!!  ;D ;D ;D

Daarom laat ik het ook niet zien.  :P


Citaat van: Dierenfreackske op 21 november 2008, 15:49:42
Hoi Caroline , arme Joop , maar gelukkig komt ie er steeds weer goed bovenuit he ! Gelukkig maar !

Ik kijk ook al uit naar de foto's hoor ! Ik hoop dat je een fijn weekend hebt ! Ondanks het slechte weer he ... :-\ :-\
Grtjs Ann


Dank je, Ann, jij ook fijn weekend.

Gaat zeker lukken, alhoewel .... Ed heeft morgen ochtenddienst .... dat betekend voor deze mama om 9 uur op het voetbalveld staan met Thomas  :-[ :-\ met deze weersvoorspellingen?? Ik weet nog niet of dit zo fijn is.  ::)

Ik ga zo eerste even eten .... tot zo ... met de foto's!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien


*Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.