## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Anja


Ik zou het niet weten hoor. Ik zou gewoon veertjes trekken en opsturen dan weet je het zeker.

Liefs Anja

Karin

Anaïs klinkt als een man en dat piepkuikentje heeft hele roze pootjes toch ? Dan denk ik cinnamon, dus pop....
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Yvon

Citaat van: ♥Debby♥ op 10 november 2008, 17:05:26
Goh Yvon, waar komen jouw cinnamonpennetjes door dan?  ;)

Is alweer verleden-tijd Deb.  :P
Zo'n weekje of 6 geleden kon ik zulke foto's maken van Elza.  :D
En van een broer uit het eerste nestje van Yaron&Lizzy.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Caroline,
Het gefluit van Anaïs klinkt net zo als het gefluit van Luna hier.
Luna is 100% zeker een pop.

En Magic....
Het veertje dat er uitpiept lijkt bruin....
Dat zou op cinnamon duiden, dus een popje.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline , hoe was het in de zwemles met Thomas ?
Heeft ie lekker gezwommen ? Spannend voor Magic , Grtjs Ann



Sharon

Hoi Caroline

ik zou je echt niet kunnen zeggen welke geslachten ik denk dat Anaïs en Magic zijn. Ik zie dat kleurverschil in die pennen echt niet. Als je echt zeker wilt zijn, zou ik een DNA test doen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Dierenfreackske

Hoi Caroline ...hoe is het daar met Magic en de andere donsjes ? Hopelijk was het gezellig daar in de zwemles .
Zo , ik heb nog eens naar de foto's gekeken en het was heel gezellig ook ! Grtjs Ann



Marian

Hoi Caroline,

Zo, weer even bij moeten lezen :)
En genoten van de mooie foto's en het filmpje 8)
Tja.....met al mijn ervaring..... ??? ::) :P........zou ik zeggen dat Magic een popje is...............en Anaïs een man ;D
Dit zegt mijn gevoel ;)...........en daarbij zou het jou mooi uitkomen.........hihi :D :D (als ik het uiteindelijk allemaal goed onthouden heb natuurlijk:-\ :P)

Fijne avond, Marian


Caroline



Hoi hoi!!!

Thomas heeft heel goed zijn best gedaan op het zwembad en ligt nu lekker op bed, zelf ben ik na het eten nog even met de meiden bij mijn ouders op visite geweest en heb net even beide nestjes gecontroleerd.

Magic is weer bomvol gepropt en woog net 70 gram!!  :o Gisteren was hij/zij 2 weken dus dit is een heel mooi gewicht.  ;) Ook de kropjes van Nick, Nathan, Noodles en Neal zijn mooi gevuld en je ziet ze groeien.  :D

En tot mijn verbazing heb ik geconstateerd dat Van Gils & Oilily closer worden.  :D Er is nog geen echt lichamelijk contact tussen ze maar ze slapen inmiddels op dezelfde stok weliswaar 13 cm tussen beide maar het begin is er en .... Van Gils is al een paar keer in het blok wezen kijken.  ;D

Ze mogen tot uiterst half januari eitjes leggen omdat ik deze kooi niet meteen vanaf februari nodig heb voor de tweede "ploeg", Unique & Queenie zijn namelijk nog te jong en doen pas de tweede ronde mee in de tweede "ploeg".

=============================

Verder .... iedereen bedankt voor het meedenken en gokken.  ;D ;D Ik ga niet op iedereen apart reageren maar wel even wat in het algemeen.  ;)

Tuurlijk weet ik als ik veertjes op stuur dat ik het antwoord weet.  :D

Dit ga ik van Anaïs ook doen MITS Magic een popje is.

Over een paar dagen weet ik de kleur van Magic, cinnamon is een popje dus .... van haar hoef ik geen veertjes te sturen.

Is zij een man .... hoef ik ook geen veertjes van Anaïs te sturen .... Anaïs is vandaag 3 maanden dus tegen de tijd dat ik eventueel een ander mooi popje voor haar heb gevonden, is ze al in de rui en verdwijnen haar pareltjes weet ik ook het geslacht. En als de pareltjes blijven uiteraard ook.  :P

Spaar ik € 21,= uit, toch??

Wat betreft het veertje van Magic .... ik heb het vandaag zeker al een keer of 8 bekeken en in mijn ogen blijft het cinnamon.  8)

De roze pootjes zeggen niks, Karin, bij getekende valkjes weet ik inmiddels uit ervaring. Al mijn getekende valkjes hadden/hebben lichte pootjes.  ;)

En het fluitje van Anaïs .... mijn mannetjes hebben allemaal een volleerd en sterk fluitje, dit is niet te vergelijken met een jong mannetje wat zijn fluitje nog moet uitproberen. Door dit verschil ben ik erg onzeker over het fluitgedrag van Anaïs. Jil "fluit" ook af en toe maar dit is weer echt brabbelen dus weer heel anders.

Als ik kijk naar hoe mijn mannen reageren op Anaïs dan zeg ik, het is een man, ze moeten namelijk stuk voor stuk niks van hem/haar hebben, dit is wel erg teovallig.  ::)

Als je naar de foto kijkt die ik eerder plaatste van Anaïs zie je ook dat de nieuwe veertjes die zijn terug gekomen voor de veertjes die eerder verdwenen samen met papresten, veel geler zijn dan de rest van het koppie. Dit zou ook kunnen verklaren dat het een mannetje is.

Woensdag maak ik een beslissing wat ik ga doen .... dan denk ik voldoende veertjes van Magic te hebben gezien.  ;)

Uiteraard weet ik pas 100 % zeker of ik Magic hou, als ze volledig in de veren zit .... zoals bekend .... ik zie mijn getekende (= Primrose) valkjes graag zo perfect mogelijk.  ;)

Ik hou jullie op de hoogte.  ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Leuk he speculeren :) en dan bedenken als dit dan dat ;D
Wat leuk dat van Gils en Oilily wat closer worden.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kirsten

Hoi hoi,

Tja de donkere pennetjes zeggen voor mijn gevoel geen cinnamon, maar het pluisje is wel erg licht.
Verder klinkt het gefluit indentiek aan mijn opaline cinnamon geelwang bronze-fallow pop Sisi binnen,.
Uiteraard hoop ik enorm dat ik het mis heb!


Mijn duimen draaien!

Groetjes, Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Hoi Caroline,

Volgens mij is Anaïs een ventje. Ik hoor duidelijk geluidjes van kusjes geven, wat de ventjes hier (nou ja, Valko en destijds Peppie) doen.
Maar ja, ook poppen fluiten weleens ter uitzondering.  ???



*~Jeanine~*

Citaat van: Kirsten op 10 november 2008, 21:53:29
Hoi hoi,

Tja de donkere pennetjes zeggen voor mijn gevoel geen cinnamon, maar het pluisje is wel erg licht.
Verder klinkt het gefluit indentiek aan mijn opaline cinnamon geelwang bronze-fallow pop Sisi binnen,.
Uiteraard hoop ik enorm dat ik het mis heb!


Mijn duimen draaien!

Groetjes, Kirsten


Ik hoop dat je gelijk hebt  :P

Liefs Jeanine

Caroline



Bedaaaaaaankt weer allemaal ....

Uit ervaring met de vorige 3 nesten van Amor & Diëgah weet ik dat ik aan de pennen niet kon zien wat de daadwerkelijke kleur werd.  :-\

Daarom was ik zo blij met dit ene kleine veertje.  :-[

Ik gokte in het verleden zelfs verkeerd, enkel afgaande van de pennen .... eenmaal veertjes is het meestal wel duidelijk alhoewel .... ook Shadow van Petra hield het nog even spannend voor ons.

Over 2 daagjes heeft magic meer echt veertjes .... dan weten we meer.  ;)

Mijn mannetje wil naar zijn bedje .... ik ga mee.

Tot morgen .... trusten allemaal!!>  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sally

...Hallo Caroline,

Had ik u al een proficiat gezegt met jouw volledige nestje? Of niet? :$
Bij deze zeg ik het nogis! Proficiat. :P Ben echt blij dat dit nestje voltallig is.

En over dat wel of niet Pop of Man zijn ga ik me niet uitspreken, ben echt een leek op dit vlak. :P
Maar ik hoop voor jouw dat Anaïs een Man? Is en Magic een Pop. ;)
Zo moet het toch eh? :P


Groetjes Sally