## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Dierenfreackske

Hoi Caroline , ook benieuwd hoor ! En het vijfde eitje Amor en Diégah ? Ik hoop zo voor je dat je veel geluk hebt met het volgende nestjke en dat het ene donsje van hen ook heel goed opgroeid , en ook het vijfde eitje ? Is er nog een sprankje hoop ? Ik duim gewoon verder tot ik niet meer kan , grtjs Ann



*~Jeanine~*

Carolineeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
wakkkkkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr worden!!!!!!!!!!!!!!


Zo als ze dat niet heeft gehoord. :-\

Is er al een donsje bij Eros en Perle?
En kan je al zien of het een rood of zwart vliesje heeft?

Hoezo ? Wat zeg je? Ik ??? Ongeduldig???
Hoe kom je erbij  :P :P :P

Fijne dag vandaag.

Liefs Jeanine

Anja

Hoi Caroline,

Nee niet weer een donsje overleden. Wat vreselijk k*t zeg. Laat je pa en ma hierna nog een ronde doen of is voor hun de kweek over?

En hoe gaat het met de rest? Is er al iets te zien?

Liefs Anja

Sharon

Hoi Caroline

en, en, en??? Je laat ons wel in spanning zitten zeg  ::)

Ik hoop echt dat je deze ochtend begroet werd door een nieuw donsje.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Caroline



Goeiemorgen!!!!

Het donsje in het eerste eitje van Eros & Perle piept en tikt er luid en duidelijk op los .... uiteraard hou ik het goed in de gaten maar meer doen dan duimen doe ik niet meer. Ik heb de jongen  van Amor & Diégah geholpen door een barstje te maken en dit heeft ze ook niet geholpen, waarschijnlijk omdat dan toch het vliesje in droogt .... bij dit nestje moet de natuur zijn werk doen.  ;)

Morgen is dag 20, de dag dat de donsjes van de vorige 2 nestjes uit hun eitjes kwamen.

Ann, het donsje in eitje 5 van Amor & Diégah heb ik gisteren al dood in het eitje gevonden, Magnum. Heb je denk ik gemist, geeft niks hoor, je kunt het ook niet allemaal bij houden, het gaat zo snel hier.  ;)

Ik hou jullie op de hoogte .... nu eerst met Sophy naar het consultatiebureau, prikjes halen.  :-\

Tot later.

PS. Jeanine .... ik ben al 2 uurtjes wakker hoor.  ;D

Maar .... nog even spannend hier.

Anja, ik principe mogen alle koppeltjes 2 nestjes per jaar maar wel binnen hun periode. Ik heb 2 groepen, groep 1 van september t/m januari, groep 2 van februari t/m/ juni .... Amor & Diégah waren met dit nest ruim of tijd .... als Magic groot is, is ook de Calcitat uit hun lijfje en zullen ze zeker nog een nestje gaan beginnen en ook mogen.  ;) Uiteraard kijk ik niet op een weekje maar uiterst de eerst week van februari moeten Amor & Diégah naar de huiskamer kooi en maken ze plaats in de kweekkooi voor Armani & Princess.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Dus het kan makkelijk tot morgen duren eer het eerste donsje bij Eros en Perle komt :-[
Dat wordt weer afwachten en koffie drinken ::)

Ik ga maar eens aan de slag. Gaat de tijd sneller ;D
Tot laterrrrrrrrrrrrrr

O,ja en veel sterkte met je meissie op het consulatiebureau.
Prikjes nooit leuk :(

Liefs Jeanine

Sharon

Hoi Caroline

aha, dus ze houden het nog even lekker spannend hè  :P Misschien doen ze dat wel een beetje expres voor Jeanine  ;D ;D :P

Ik ga geduldig afwachten wanneer er weer een donsje bij is!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Kaatje

Hoi Caroline,

Fijn om te lezen dat het eitje van Eros en Pearl hard zijn best aan het doen is en al lekker piept !! Ontzettend spannend hoor ! Morgen 20 dagen bebroed, ik blijf meeduimen !!

Gerdy

jeee wat spannend weer..het kleintje van Eros en pearl is druk bezig om zich een weg te banen naar de weide wereld...ik zal zeker weer blijven duimen..

wie weet is het er  vanmiddag al

gr gerdy

*~Jeanine~*

Citaat van: Sharon op  4 november 2008, 09:19:32
Hoi Caroline

aha, dus ze houden het nog even lekker spannend hè  :P Misschien doen ze dat wel een beetje expres voor Jeanine  ;D ;D :P

Ik ga geduldig afwachten wanneer er weer een donsje bij is!

Liefs
Sharon


:o :o :o
Wat zou Caroline dan hebben gezegd tegen de donsjes :-\
Dat hier te weinig mannen zijn 8)
Dat zou natuurlijk kunnen.
Gelukkig krijgen ze op den duur toch te warm of wordt het te krap in zo'n eitje en komen ze er wel uit. 4 keer kans op een prachtig wit meisje. Komt vast helemaal goed :D

Wil alleen dat het morgen is  :P ;D

p.s: Caroline hoe is het gegaan met Sophy?

Liefs Jeanine

Sharon

Hoi Jeanine

wie weet wat Caroline allemaal tegen de donsjes in de eitjes zegt  ;D ;D Misschien willen ze er idd daarom nog niet uitkomen  :P  ;)

Ik hoop voor je dat er een prachtig, gezond albinomeisje nwordt geboren hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

 ;D ;D ;D

Ik hoop het ook.
Zij wordt dan het echte valkje van Amir.
En hij wacht al zolang op een mooi wit meisje met rode oogjes. Echt aandoenelijk.
Hij vroeg zelfs of Caroline het nog niet door de eitjes kon zien (als ze eitjes zouden hebben)
Ik zeg namelijk nog niks tegen Amir om teleurstelling te voorkomen.

Vorig nestje van Eros en Perle waren 2 albinomeisjes uit een nest van 5 eitjes maar het kunnen net zo goed 4 mannetjes zijn. Al hoop en denk ik van niet :)

OOOOOOOOOO Caroline zit ik hier wat te tetteren in jou boekje. SORRY :-X :-[

Liefs Jeanine :-*

Caroline



Geef niks hoor, jullie tetteren maar lekker .... is goed voor de kijkcijfers.  :P ;D

Sophy was goed gegaan .... uiteraard een paar traantjes tijdens de beide prikjes (BMR en meningokokken) maar verder was ze op het loslopen na  ;D ver voor.  ;)

Ze is nu 14 maanden en was 75 cm en 9500 gr. wat ook meer dan netjes is dus niks te klagen.  :D

Ze ligt nu lekker te slapen na een boterhammetje, een banaan en een beker drinken .... je krijgt er wel honger van schijnbaar.  ::)

Het kleine donsje is hard aan het werk en ik hoor het nu al piepen en tikken zonder dat ik het in mijn oor stop.  :P

Ik hou jullie op de hoogte.  ;)

PS. tot nu toe hebben er altijd wel 2 albinomeisje per 4-5 eitjes gezeten in de nesten van Eros dus ook nu verwacht ik er minimaal wel eentje.  ;) Maar .... ondanks alles .... het blijft spannend.  ::)

DOei doei!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon


Woooowwwwww  :o :o .....Ze is nu 14 maanden en was 75 cm en 9500 kg. ??
Hort er niet ergen een puntje tussen ?  ::)

Paar traantjes mag ze best laten vallen als ze 2 vervelende prikjes krijgt.  ;)

Donsjes krijgen is en blijft een spannend iets.  :)

Duim duim duim duim !!!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >