## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Hermien


"TIS EEN DONSJE ZEKER, VAN EEN VALKJE ZEKER? EN DAT MAAKT MIJN HARTJE SUPERBL EI....."




                    ;D   ;D   ;D   ;D

Kirsten

Oh superspannend!
Hoop dat je een leuke avond hebt gehad met Sanne,

en Marian het is een soort zacht krakend geluidje wat je goed hoort als je je oor tegen het eitje houdt. Beetje zacht geknisper zeg maar,. tja hoe leg je dat eigenlijk uit haha,.

Haha Hermien, je bent lekker bezig., energie over  ;D :P


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

christa

ha carolien
wat leuk zulke eieren het is dus een soort van concert bij jou in dat blok.
maar ik hoop dat je je gauw wat beter begint te voelen.
groeten christa

Anja


*Manon*

effe gluren..... om te horen..... en misschien wel om te zien.... of er al een klein vogeltje geboren is....... spannend.....  ;D ;D ;D

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

tis hier weer spannend zo te lezen...
tikt ie nog, of is ie er ondertussen al uit? :P

Groetjes Sally

♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline



Goeiemorgen!!!!

Het tikt .... het piept (sinds vandaag) .... het heeft al een barstje gemaakt van een 8 mm maar .... het zit nog lekker warm in zijn eierdopje .... het is hard aan het werken een weg naar buiten te banen maar "goei werk heeft tijd nodig" zeggen we hier.  ;)

Sorry dat ik het niet eerder kwam vertellen maar .... Diégah ging niet eerder met haar dikke kont van de eitjes af.  :-\

Mijn ervaring verteld dat dit donsje vanavond of vannacht geboren gaat worden.  ;)

Spannend!! Sanne heeft gestemd voor een wit donsje, ik een geel.  ;D

================================

Sanne heeft vooral een lange meidenavond gehad tot kwart voor 12  :o ,  helaas zonder valkjes.  ;) Ik kon het gisteren echt niet opbrengen, door alle medicatie en weinig kunnen eten was ik gisterenavond helemaal op. Daarnaast was/is Jasper ook niet lekker, die kreeg gisterenmiddag verhoging, wat op liep in de avond naar 39 ° C. Na een toch wel rustige nacht op paracetamol was zijn temperatuur vanmorgen hetzelfde en als ik hem vroeg of hij pijn had zei hij ja, en als ik vroeg waar, pakte hij naar zijn mondje.  :-\ Op dit moment zie ik eigenlijk nog niet veel, wel is hij verkouden, hoest en snotterd dus hopelijk heeft hij pijn in zijn keeltje en heb ik hem niet aangestoken met "mond en klauwzeer".  :-\

Zelf heb ik een hele lichte vooruitgang, zolang ik stil zit en mijn tong stil houd heb ik soms een moment zonder pijn, ook de uitslag die ik in mijn mond kan zien (in mijn keel voel ik het alleen, deze zie ik niet) wordt duidelijk minder.

Ik heb gisteren 4 keer Daktarin gegeten, brrrrh, echt een walgelijke gel zo dik als chocopasta, echt super ranzig.
Vanmorgen kreeg ik het niet doorgeslikt en heb het kokhalzen in de plee gespuugd. Nou zou het voor enige verlichting kunnen zorgen, dit deed het niet, zo ook de paracetamol codeïne niet. MEt of zonder .... ik merk geen verschil in pijn als ik slik, praat of kauw. Daarom heb ik besloten om vandaag maar gewoon met al die rotzooi te stoppen.

Ik mocht als dit niet werkte ook nog gaan experimenteren met Ibuprofen en dat soort rotzooi maar ik probeer wel zo min mogelijk te praten. Proberen hoor want ik denk dat jullie wel aan mijn updates kunnen ziet dat mijn mondje weinig stil staat normaal.  :-X ;D Ik ben het zo zat, al die rotzooi te slikken, je wordt er duf van, het is slecht voor je maag en je lichaam gaat er steeds langzamer/slechter op reageren. Merkte ik vroeger al verschil bij het innemen van 1-3 paracetamolletjes van 500 mg. per dag, nu door de gordelroos, is mijn lichaam zelfs imuum geworden voor 8 paracetamol/codaïne 500/20 mg.  :o

=============================

Ik ga nog wat doen hier .... Ed is met Thomas voetballen, ze komen al weer bijna terug .... Later op de middag moet Ed dan zelf voetballen en aansluitend door naar de MARS * piep * reklame  ;) om nog van 19 -23 uur een halve dag te gaan werken.

Ik zorg dat ik zoveel mogelijk alles aan kant heb in de ochtend dan kan ik als de kids alle 4 thuis zijn rustig aan doen.  ;)

Zodra ik meer donsjesnieuws heb, krijgen julie het ook.  :D

FIjn weekend allemaal.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Citaat van: *Manon* op 25 oktober 2008, 09:55:00
effe gluren..... om te horen..... en misschien wel om te zien.... of er al een klein vogeltje geboren is....... spannend.....  ;D ;D ;D


Manon is ook al van pure spanning aan het rijmen geslagen, kijk maar:

Effe gluren om te horen
en misschien
wel om te zien
of er al een klein vogeltje is geboren


Heb je er ook al een melodietje bij, Manon?  ;D

Vervelend Caroline, dat je je zo rot voelt. Hopelijk voel je je snel weer iets beter.

Binky gaat je net zo lang kroelen tot het over is...... ;D


Anke

Hoi Caroline,
Wat naar dat je je nog steeds zo rottig voelt :'(
Ik hoop voor je dat het snel iets beter gaat.
Gelukkig heb je een piepend eitje om je wat af te leiden.
Spannend,spannend,spannend :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Esther*


Kaatje

Hoi Caroline,

Ik ga heel erg hard duimen dat Jasper alleen last heeft van een beetje keelpijn, al is dit natuurlijk ook totaal niet leuk maar dit is beter dan dat hij per ongeluk ook besmet zou zijn geraakt  :'(

Wat ontzettend spannend hier, ... ik ben erg benieuwd wanneer de kleine uit het eitje kruipt, ik hoop voor jou vanavond want dan heb je lekker afleiding wat je nu zeker kan gebruiken !!

Er wordt nog steeds heel sterk aan je gedacht hoor meid  :-*

Dikke, dikke knuffel !!

Anja

Hoi hoi,

Ik hoop dat het bij Jasper alleen maar een verkoudheidje is hoor.



Liefs Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.