## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Gerdy

hoi hoi..gelukkig heb je nog een paar uurtjes kunnen slapen ook al  is het niet veel..

ik hoop dat de huisarts inderdaad iets heeft wat sterker is als paracetamol..maar dat zal haast toch wel.

ik hoop ook dat je al een piepeitje hebt..zou geweldig zijn

tragitol is een zuig tablet wat de keel verdoofd ..helpt heel goed tegen keelpijn en het geeft echt een verdovend gevoel misschien kan je dat proberen..

heel veel sterkte vandaag

dikke knuff Gerdy

Caroline



Nou .... mijn huiarts heeft me net terug gebeld (inmiddels alweer 3/4 uur geleden, Thomas is net uit bed en moest even een ontbijtje tussen het typen door  ;) ) .... en er is inderdaad heel erg weinig aan te doen, zeker in je mond duurt het wel een week of 2 en inderdaad het zit dicht bij mijn keel, klier, oor en drielingaangezichtszenuw (nervus trigeminus) wat de ontzettende pijn veroorzaakt.  Mijn pech is dat het zo ver achter in mijn keel zit .... dan kun je het nagenoeg niet insmeren met verdovingsgel e.d. en mondspoelwaters helpen er ook niet bij.  :-\ Nu krijg ik Daktarin, een spulletje gebruikt wordt voor schimmels en tevens ook tegen virussen wel eens kan helpen (hoeft niet). Dit moet je in je mond houden en langzaam inslikken. Daarnaast ga ik als mijn paracetamol/coffeïne zijn uitgewerkt starten met paracetamol/codeïne.

Inmiddels is mijn vader even naar de huisarts en apotheek gereden en heb ik de eerste lepel Daktarin op .... het is ontzettend smerig en ik ben er kotsmisselijk van ....  :P

Mijn ouders halen en brengen vandaag Sanne van en naar school, Ed heb ik gebeld en die probeert ietsje eerder thuis te komen vanmiddag. Ik kan het bijna niet opbrengen om voor Thomas, Jasper en Sophy te zorgen. Nou ja, het zorgen gaat nog wel maar praten niet.  :-X

En ik probeer regelmatig te eten maar .... lang niet zoveel als normaal .... ik merk dat ik steeds slapper wordt.  :-\ Ben ook aan de diarree nu maar ook dit kon bij "mond en klauwzeer".

Door de stress staat mijn migraine en gordelroos ook voor de deur .... ik ga even liggen .... Thomas zit te computeren, Jasper kijkt Dora en Sophy ligt in haar schoonheidsslaapje. Ik neem het er even van.

Tot later .... dank jullie wel voor jullie luiterend oor en lieve berichtjes.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥

Poeh, kan me voorstellen dat het allemaal even te veel wordt.. hoop dat even wat rust je iets aan laat sterken maar ja, als je zo weinig eet zal dat niet meevallen.

Ik hoop dat de Codeïne gaat helpen.. sterkte hoor!  :-*


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

gaat vloeibaar eten ook niet? ik probeer met je mee te denken

ik hoop dat je de slaap nog even kan vatten en veel sterkte vandaag

Caroline



Lief dat je meedenkt.

Slapen zal niet gaan, Sophy is inmiddels wakker en .... ik kan Thomas (5 jr. met PDD-NOS) en Jasper (4 jr. met Down syndroom) niet zonder toezicht laten.  ;) Maar ik lig wel even lekker in mijn joggy-outfit op de bank.

En inderdaad .... ik eet al een paar dagen zoveel mogelijk vloeibaar en gisteren heb ik spinaziestamp zo gepureerd dat het net babyvoeding was maar op den duur wordt je dan toch slap, je eet en drinkt automatisch toch minder.  :-\

Och, wat kan ik toch klagen.  ::) :-[ :-X



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

ik denk dat je alle reden hebt om te klagen..en gelukkig kan en mag dat hier..

je hebt er niets aan maar als ik bij je in de buurt woonde haalde ik je kids op zodat je lekker rust kon nemen.

misschien is het ook een tip om een paar schepjes druiven suiker te nemen..of door je drinken te doen..voor de vogies is dat goed maar voor jou ook.


Marian

Gewoon lekker klagen.....gooi het er maar uit....!! ;)
Ik merk dat je thuis genoeg te doen hebt, sterkte ermee...
Hopelijk slaat de daktarin en de paracetamol/codeïne aan :)

Groetjes, Marian


Anja

Meisje meisje toch,

Wat leef ik met je mee. en klagen dat doe jij niet. Je geeft alleen maar aan wat je voelt en doormaakt. Dat vind ik geen klagen hoor.

Ik heb vanmorgen voor je een kaars gebrand in het Kapelletje. Ik hoop dat die mag helpen voor je.

Liefs Anja

christa

aaaaaaaaaaaaaaaaaach arm kippetje
doe maar lekker niks het werk is er langer dan jij.samen op de bank met de kids filmpje erop.
christa :-*

Agnes

Nou, het zit je ook niet mee tegenwoordig!
Klaag maar een eind raak, geeft niets, maar lucht wel op!
Beterschap, hopelijk voel je je snel wat beter :-*

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Caroline



Dank je Anja.  :-* En tuurlijk alle andere lieverds hier.  :-*

Op dit moment hang ik lekker op de bank. Fleesedekentje, laptoppie en de kindjes lief spelend.  :-*

Sanne heeft bij oma en opa geluncht en heeft even een paar lieve woorden gezegd door de telefoon, zij is nu weer naar school, Ed kom over 2 uurtjes alweer thuis en neemt mijn lieve kwartetje dan van me over.

Verder heb ik het meeste al gedaan, beestjes zijn verzorgd, slaapkamers en badkamer zijn opgeruimd en gelucht, bedden opgemaakt, beneden is alles gestofzuigd en gedweild, toilet en keuken zijn schoon en mijn derde wasje draait in de droger.

Helaas is de keuzes films van mij en mijn kids niet hetzelfde, ik kan in hun filmpjes niet echt afleiging vinden maar gelukkig heb ik mijn laptoppie en vind ik online de nodige afleiding.  ;)

En uiteraard bij mijn gevleugelde vriendjes.  ;)

Alhoewel .... op dit moment is het siësta, alles zit op 1 poot.  :P

Diégah is denk ik precies wezen eten toen ik bezig was ... ik heb haar namelijk nog niet uit het blok gezien .... helaas .... met haar op de eitjes ga ik echt niet kijken, ik moet er niet aan denken dat ze met haar kwaaie kop een eitje kapot stampt.  :o

Jil & JOOP! zijn zo lief saampies .... dat tovert dan weer een glimlach op mijn gezicht, mijn lieve kleine JOOP! mijn zorgenkindje, och wat is hij dolgelukkig met zijn eigen meisje.  :-*

Verder is er erg weinig nieuws onder Binky's friends .... alles vermaakt zich prima en zit er gezond bij.  :D

Zodra ik meer kweeknieuws heb, laat ik het uiteraard weten.  :D

Van de 4 bevruchte eitjes van Eros & Perle vertelde ik volgens mij gisterenavond al, toch??

ALs ik me niet vergis, is ook eitje 5 bevrucht, hierin zie ik nog geen adertjes maar wel een herkenbare verandering.  ;)

Het is weer mooi .... 2 x 5 bevuchte eitjes .... als Van Gils er nu ook nog een keer achterkomt waar Abraham de mosterd haalt.  ::) Loopt helemaal alles volgens het boekje en naar wens.  ;)

Tot later met hopelijk piepnieuws.  :P



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja


Annelies

Citaat van: Caroline op 24 oktober 2008, 13:45:33



Verder heb ik het meeste al gedaan, beestjes zijn verzorgd, slaapkamers en badkamer zijn opgeruimd en gelucht, bedden opgemaakt, beneden is alles gestofzuigd en gedweild, toilet en keuken zijn schoon en mijn derde wasje draait in de droger.






Hoi Lieverd

En jij maar zeggen dat je klaagt foei, moet je nou hierboven is lezen wat  je allemaal doet als je je zo ziek voelt.
Ik heb jouw echt nog nooit horen klagen je gaat altijd maar door en door.
Mijn respect heb je al hoor en blijf jij nou maar lekker zo praten over je gevoel zo kunnen wij je door slechte uurtjes heen trekken.  :-*

Heel veel liefs en sterkte

Annelies

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.