## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Marian

Toppie! Je weet wat je wil èn je zet door!!! :P
Dat is iets om trots op te zijn :D
Ja, tot later.

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar


Gerdy

er sronden gisteren helemaal geen berichtjes van jou..vond ik al zo raar maar nu staat alles er weer..

jeetje meid was is dit balen zeg..heb jij weer alsof je nog niet genoeg hebt gehad.

heel veel sterkte en hopen dat de pijn snel minder wordt..

van Dr v d Hoog is er een spray die de pijn verzacht en meteen ontsmet..ik heb eens een landkaart tong gehad met allemaal barsten in mijn tong ook zeer pijnlijk .. deze spray werkt er heel erg goed bij




liefs gerdy

Kaatje

Hoi Caroline,

Jakkes wat vreselijk balen is dit, en wat zal het ontzettend pijnlijk zijn  :( Maar wat ben je toch een enorme bikkel, er zijn maar weinig dingen die jou uit het veld slaan, ik heb echt diepe bewondering voor je meid  :-*

En natuurlijk hoop ik dat het heel snel weer over zal gaan en het zich niet zal gaan uitbreiden, en belangrijker nog, dat er niemand besmet is geraakt !

Ik ga dan ook vreselijk hard voor je duimen dat het echt zo snel mogelijk weer zal verdwijnen, en je er nooit geen last meer van zal krijgen  :-\

Ik ben blij dat je zoveel afleiding hebt aan je mooie lieve kinderen en je prachtige valken met hun nestjes, drie eitjes alweer bevrucht van het tweede koppeltje, echt super voor je !!

Lieve Caroline, pak inderdaad op tijd je "rust" of ontspannings momenten, iets waar jij je lekker bij voelt ! Ik ga ontzettend veel beterschap wensen  :-*

Liefs, Karin

Rianne

Het zit je ook niet mee, migraine, gordelroos, nu dit weer... :-\ Hopelijk is het gauw over :)

Annelies



Voor jouw deze dikke knuffel en jeetje wat krijg je het weer voor je kiezen.
Houdt het dan nooit op bij jouw  >:(

Heel veel liefs  en beterschap

Annelies

Kimm

hoi caroline,

hoe gaat het met je? kan je de dag een beetje doorkomen met de pijn?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Caroline,
Fijn dat de HMVZ stabiel lijkt te zijn. Hopelijk wordt het niet erger meer.
Wat ben jij toch een bikkel dat je dan toch de pink ribbonloop wil gaan doen :o

Gelukkig is er allemaal goed nieuws over je valkjes :)
Veel beterschap!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline



Hoi hoi!!

Hoe is het .... laten we zeggen dat het nu na een kleine huilbui weer eventjes gaat.  :-[

De pijn is werkelijk ondragelijk bij kauwen, slikken en praten en dit zijn toch 3 dingen die ik de hele dag moet doen. ;)

Toen ik 6 was zijn mijn neus en keelamandelen verwijderd .... de pijn nu is er een beetje mee te vergelijken. Messteken rechts achter in mijn tong en keel die doortrekken naar mijn rechteroor, hals en nek. Ik had echt zoiets kan dit allemaal .... maar volgens mijn huisarts trekt inderdaad de pijn overal naar toe.

Tranen (niet van het huilen van van de steken) liepen over mijn wangen tijdens het avond eten, door de stres vandaag begon mijn linkerkaak (lees: gordelroos) ook nog even op te spelen  :-\ toen hield ik het even niet meer droog.

Hoeveel en hoelang pijn kan een mens dan nog verdragen?? Ik weet niet eens meer wat het is pijnloos.  :-[

Maar goed .... even huilen lost soms best eventjes op.  ;) Ik kan er weer even tegen .... heb net lekker mijn beestjes verwend met allemaal lekkers .... zit nu te genieten dat ze er van smullen.

Oh en ook nog leuk nieuws .... eitje 4 van Eros & Perle is ook bevrucht.  :D

Kortom .... alles komt goed.  ;)

En wat betreft de Pink Ribbon Walk .... als ik thuis op de bank gan zitten heb ik ook pijn.  ;) Nu de zweertjes niet verergerd zijn hoop ik in ieder geval zondag alweer een stuk fitter te zijn.  :D

Dank jullie wel voor de lieve woorden hier.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin

Nou gaat dus niet goed hier..sterkte maar. ondanks dat bij mij een glimlach betreft Eros en Perle  :D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline



Ik heb net het berichtje van Anja in haar boekje en schaam me eigenlijk een beetje voor mijn geklaag in bovenstaand berichtje.  :-[

Sorry.  :-[



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sharon

Hoi Caroline

ik kan me heel erg goed voorstellen dat je het er echt even uit moest laten gaan. Het is ook niet eerlijk, zoveel ellende en pijn als sommigen moeten verdragen  :-\ Je hoeft je ook echt helemaal nergens voor te schamen hoor meid! Iedereen heeft het wel eens even helemaal gehad en heeft even een (kleine) inzinking. Wij zijn er ook net zo goed voor jou! Ik hoop voor je dat je je snel weer beter gaat voelen!

Een dikke knuffel  :-*

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Kimm

dat wou ik ook maar even zeggen. je moet je niet schamen. iedereen heeft pijn op haar manier en wat jij nu moet doorstaan is ook niet lekker. dus niet meer schamen lieverd, maar lekker laten gaan die hap. ik zou mij ook  :censuur voelen. en pijn mag en kan je niet gaan vergelijken met een ander ;)

dikke knuffel en sterkte  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Annelies

 :-* :-* lieverd elke pijn is erg, en we zijn hier voor jullie allebei dus niet schamen lekker praten is goed voor je  ;)