## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Caroline

jeej... dat heb jij weer zeg  :-\ Wat erg voor je. Ik wens je heel erg veel beterschap toe en hoop dat het snel weer geneest en dat niemand anders het van je overkrijgt  :-*

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Anke

Hoi Caroline,
De hand mond en voetziekte heeft ook bij het KDV geheerst.
Bij de kinderen was het na een dag of 5 alweer over.
De kinderen hadden er ook niet heel veel last van.

Even wat GGD informatie:
Het wordt overgebracht door hoesten en niezen  en kwijl en  ontlasting brengen het ook over.


Beterschap!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


christa

wow ik wens je heel veel beterschap!

maar wat een geweldige mooie foto s van je parfumlijn. :P
ik weet wie jij mist voor je gele vogeltje:ARMANI ;D

dikke beterschapskus van mij

Kirsten


Oh Caroline, waarom komt dit nou juist weer op jouw pad!
Ik duim dat je kindjes het niet krijgen en je je snel weet wat beter gaat voelen.

Een hele dikke knuffel van hier!

Liefs
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Lieve Caroline,

Veel sterkte!
Misschien kun je voor het eten wat smeren met xylocaine, dat verdooft een beetje.

Liefs, Gerda

*Yvon

Hoi hoi

Pffffff,wat een pech.  :-\
Mijn zoon Danny heeft elke keer last van een behoorlijke grote aften en heeft daar dan ook veel last.
En dan heb jij het nog eens tig x erger,kan me dan dus ook wel voorstellen dat je met een flink pijnlijke mond/keel loopt.
En dan is er niet eens een medicijn ervoor.  :-\
Hopelijk krijgen de kids het niet.

Heel veel betershap !!  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Valerie

Lieve Caroline,

Ze weten je toch altijd weer te vinden met die vreselijk pijnlijke virussen.
Ik hoop dat je snel genezen bent, want dit lijkt me verre van fijn.








Anja



Jeetje meis. Hoeveel kun je nog hebben? Hoop voor je dat Ed en de kinderen het niet over krijgen.

Is het ook besmettelijk van mens op dier?

Liefs Anja

christa

ik heb je verhaal gelezen van je vogeltjes en er tig keer overheen gelezen maar je had al een armani.

axe misschien

Rob S

Nou dat gaat niet echt lekker zo, eerst al die gordelroos en dan gaat dat eindelijk wat beter heb je dit weer. Gelukkig zou het binnen een aanzienbare tijd weer over moeten zijn. Beterschap!

Hermien


Caroline




Eros & Perle, 5 eitjes. :D

Vanavond het vijfde eitje gevonden. ;D;D

Eerste drie zeker bevrucht. ;D


~°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°~





~°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°~


Ei 1  16 okt. gelegd = BEVRUCHT   3 nov. donsje verwacht
Ei 2  17 okt. gelegd = BEVRUCHT   4 nov. donsje verwacht
Ei 3  19 okt. gelegd = BEVRUCHT   6 nov. donsje verwacht
Ei 4  21 okt. gelegd = ??
Ei 5  22 okt. gelegd = ??


~°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°~


Eros: witmasker lutino split voor {X1: opaline} = albino MAN
Perle: bont witmasker cinnamon opaline POP

Zonen:
50% witmasker opaline split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon}
50% witmasker split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon opaline }

Dochters:
50% witmasker lutino opaline split voor bont
50% witmasker lutino split voor bont




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Dank je wel voor jullie berichtjes.  :-*

Ik had vanmiddag inderdaad even zoiets van: Nee hè, dit heb ik weer .... iedereen krijgt een snotneus, krijgt een griepje of schijt zit 2 dagen helemaal leeg .... ik krijg mond en klauwzeer. (zo noemde mijn huisarts het maar vind het zo beestachtig klinken  ::) )

Zolang in niet slik, kauw, drink of praat voel ik nagenoeg niks maar vooral het laatste is hééééééél erg moeilijk voor mij .... mijn mondje staat niet vaak stil.  ::) Ook merk ik dat ik af en toe bijna kwijl  :P .... onbewust slik je toch minder.  ;D
Maar aan de andere kant ben ik ook een beetje blij  ??? de zweertjes lijken namelijk heel erg veel op de uitslag van waterpokken en .... GORDELROOS!!  :o 3 september 2007 is de gordelroos begonnen aan de linkerkant in mijn mond .... jullie begrijpen dus wel opluchting toen ik te horen kreeg dat het GEEN gordelroos was.  :D

En iemand vroeg, hoe kom je eraan .... volgens mijn huisarts ben ik ook weer besmet door iemand .... de kans dat ik Ed en/of de kindertjes al heb besmet is dan ook erg groot .... zij zijn wel flink verkouden geweest in de herfstvakantie, hopelijk is hun weerstand groot genoeg.  :-\

=========================

Met de valkjes gaat het super de super!!

De gewonde/beschadigde valkjes door de paniek een paar weekjes geleden krijgen alweer kleine puntjes nieuwe veren terug, de meeste korsten beginnen al te verdwijnen, alleen de hele dikke (net als bij JOOP!) die lijken bijna maanden te blijven zitten tussen de veertjes. DIt was de vorige keer ook. Zelf halen ze het niet weg, dus ik blijf er ook vanaf.  ;)

Vanavond het ik even nestcontrole gehouden bij Eros & Perle, Amor & Diégah laat ik tot zaterdag met rust.  ;)
Ook tussen ei 4 en ei 5 zat er net als tussen ei 1 en ei 2 maar 1 dag, vanavond lag namelijk eitje 5 er al terwijl ik gisterenmorgen eitje 4 pas heb gevonden. Ik kijk elke ochtend en elke avond bij hen, ze zijn vaak genoeg even van het nest.  ;)
EItje 3 kon ik vandaag schouwen en ook deze was bevrucht.  ;D

Spannend weer hoor .... totaal 10 eitjes waarvan 8 zeker bevrucht.  :D (de andere 2 kan ik het van het weekend pas zien)

JOOP! & Jil zijn zo'n ontzettend lief stelletje samen .... als ik mijn kamertje achter binnen loop betrap ik ze steeds kroelend.  :-*

Uiteraard heb ik op gegeven moment mijn camera mee genomen.  ;)





Helaas stopte Jil zelf met kroelen en liet ze zich alleen nog maar kroelen toen ik de camera ervoor hield.  :-\ Grappig detail .... dan gaat JOOP! in haar pootje bijten (wel zachtjes hoor  8) ) alsof hij zeggen wil: Hé doe ook eens wat!!  ;D

Ook de film zie je ook meteen wat Anaïs doet als ik voor de kooi ga staan .... dan wil ze naar me toe.  :-*

Ik ga nog even zo hier en daar wat bladeren en lezen en daarna .... vroeg naar bed.  ::)

Ik moest goed voor mezelf zorgen, gezond eten, vitamientjes eten en drinken en voldoende (nacht)rust nemen.  :-[

DOeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiii!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Angel_Rob

Denk ineens aan Damian, maar die zal vast wel niks krijgen  ;)
En nu maar even je kaken op elkaar houden hè  :P  :-*
Liefs Angèl en Damian