## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Caroline

;D ;D ;D Ik mag er misschien niet om lachen, maar het lijkt me af en toe toch wel een grappig gezicht om ze naar beneden te zien donderen  :-X

Gelukkig maar dat ze wel gewoon kon blijven staan. Ik had er nog niet aan gedacht dat JOOP! zelf ook een stuk voorzichtiger moet doen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Caroline

20 oktober 2008, 12:07:05 #481 Last Edit: 20 oktober 2008, 12:08:49 by Caroline

Klopt helemaal Karin .... dit is inmiddels alweer het dertiende ( :o hopelijk brengt het geen ongeluk) nestje en het blijft spannend.  ::)

=========

Ik weet het echt niet, Caroline .... toen Hermien's Binky hier nog even aan het logeren was, zat hij samen met JOOP! in de grote kooi in de huiskamer, als Binky ondersteboven in een eetbak zat te eten kroop JOOP! er ook steeds op.  ;D

JOOP! probeerde het ook bij Queenie, Coco en Cartier, allen popjes maar deze waren er niet van gedient.  ;)

Als ik zo JOOP! bekijk zou ik zeggen, Jil, het bleekmaskertje is een meisje en Anaïs, het geelwangetje is een ventje.  ::)

Ga ik op mezelf af .... ik heb Jil 1 x horen brabbelen dus niet fluiten, dit hoorde Marlies ook al de laatste week maar goed, popjes kunnen ook brabbelen.  ;) Tevens heeft Marlies Jil gependeld en dit gaf aan, een POPJE.  :D

En Anaïs .... is werkelijk qua gedragen uiterlijk (mooie gelijkmatige pareltjes) een popje, dit dacht Marlies ook al maar .... Pablo hier is qua gedrag op en top een meid maar inmiddels wel vader van 15 knappe kinders.  ;)

Ik weet het dus echt niet.  ???

Ik zal eens kijken wat Kouros bij Jil en Anaïs doet .... hij is 100 % hetero.  :D Misschien kan hij me de geslachten vertellen zonder dat ik veertjes hoef op te sturen.  :D

============

Nee hoor, Sharon daar mag je niet om lachen.  >:( ;)

Nee, als ze vallen is zielig voor JOOP!, de korsten op zijn vleugeltjes gaan dan namelijk langs de tralies en bloeden dan weer wat.  :'(

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Oei, ja, dat is idd wel heel zielig dan, als zijn korstjes weer open gaan. De arme vent  :-* Dan bied ik oprecht mijn excuses aan  ;D  :P  ;)
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Hoi Caroline , leuk dat je weer zo'n iniminidonsjes krijgt hoor ! Ik ben al benieuwd naar de eerste foto's !
Ik ga ook soms op het gevoeg af en meestal klopt het ook he , wie een pop en man is he ! Al ben ik van 2 valkjes nog niet zeker hoor ! Grtjs Ann

Kimm

spannend allemaal hoor!

wat goed van jou dat je loopt voor de Pink Ribbon.

ik ga voor jou duimen dat zaterdag het eerste donsje zich aanbiedt ;)  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Hoi Caroline,

Wat grappig :D, die escapades van Jil en Joop!!
Super alle eitjes bevrucht...en dan nog even wachten tot ze uitkomen... ;) ....van die heerlijke mini donsjes  :-*
Wat goed dat je loopt voor Pink Ribbon, er kan niet genoeg aandacht voor zijn  :)

Groetjes, Marian

Hermien

Wat beeldig en beeldend verteld. Die JOOP toch! Die vált dus letterlijk en figuurlijk voor Jil.  ;D Ik heb erg genoten van je verslag en wens je uiteraard succes met de eitjes.

Caroline

Even een testje gedaan ....

Kouros vindt Jil en Anaïs allebei lieve ....MEISJES.  :P

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

EIgenlijk heel erg makkelijk.  ;)

Ik heb Kouros even los gedaan samen met Jil en Anaïs .... Kouros is errrug hetero en meestal erg lief tegen poppetjes en met mannetjes heeft hij niet zoveel.

Tegen zowel Jil en Anaïs is hij even lief en charmant.  :D

Als ik dus van zijn gedrag af ga, zijn het beide poppetjes.  ;)

Geen 100 % garantie natuurlijk.  :P

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mariejj

Ik gok dat Anaïs een mannetje is  :)   dat dacht ik gewoon toen ik hem/haar op je foto's zag  ;D
Maarja we zullen zien over een tijdje  :D

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Super alle eitjes bevrucht bij Amor en Diégah.
Denk je dat ze het nu bij 5 eitjes houden?

En de eerste bevrucht van Eros en Perle.
Helemaal super.

Liefs Jeanine

Gerdy

wat heerlijk dat je al zoveel bevruchte eitjes hebt en komend weekend alweer het eerste donsje verwacht..wat gaat dat toch allemaal snel..ik ben blij dat het in de mensen wereld niet zo snel gaat.

die JOOP  hihihij gedraagt zich als een echte man.

gr Gerdy

Anja

Hoi Caroline,

super 5 bevruchte eitjes zeg.

En wat lief die JOOP! en Jil. Ik zie het zo voor me. Wat een schatjes hè.

Ik heb echt respect voor je dat je de Pink Ribbon loop gaat doen. Klasse meid echt waar.

Ik heb net van Ton de KWF Bunny gekregen. Zo lief.

Sorry een beetje off topic.

Liefs Anja

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian