## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

*Esther*

Heeeeeej,
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele leuke filmpjes.

Leuk hoor zo'n pauze 'knop' .  ;D

Kaatje

Hoi Caroline,

Heerlijke filmpjes, dit is echt ontzettend genieten ! Wat is alles toch verschrikkelijk netjes en glanst alles bij jou, dat is het eerste wat altijd opvalt  :o 

Dit zie je gelijk in de kinderen en valkjes terug, altijd alles heerlijk proper ! Zelf ben ik hier met 4 valkjes ook elke dag bezig, ondanks dat er een knoert van een kooi inde kamer staat moet alles "poep vrij" zijn en schoon.

Daarna kan ik heerlijk genieten als ik zie het lekker schoon het weer is ! Ik ben erg benieuwd naar het badzout en het is nog gelukt, nogmaals top !

Gefeliciteerd met het 3de bevruchte eitje, ... het wordt hier ook weer super spannend en lekker genieten van al het pracht en praal  :-* 

Landiej

Zo :o

Dat is nog eens een paradijs voor valkjes.
Niet alleen de kooien, maar ook al het lekkere eten :)

Je hebt ook een flinke verzameling heb ik gezien!
Moet je nou veel investeren in je valkenhobby, of krijg je de kosten er weer goeddeels uit door de verkoop van jonge valken?

lynette

Hoi caroline wat een leuke filmpjes.

En heb nu toch wel echt goed nieuws over Diégo





Nu kan het toch echt niet anders zijn dat Diego Papa is van deze 2 ukkies

En jij ook nog gefeliciteerd met de eitjes van de opa en oma van deze donsjes  ;D

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

KiP

Wat is het toch een leuk gezicht om een vent te zien broeden! Dat heeft zoiets extra schattigs! ;D

Wat geef je je valkjes allemaal voor lekkers? Ze smullen ècht zo te zien; dat doen ze bij mij alleen met wilgentakken en appelschillen ::)

Sally

Hallo Caroline,

Wat een leuke voorstel filmpjes, echt leuk hoe je ziet dat je zoveel valkjes hebt en toch zo goed als allemaal lekker tam zijn. Echt super!
En het zijn allemaal 1 voor 1 beauty's!

Dat filmpje dat van Amor zo zorgzaam, direkt op die eitje's! Echt lief om te zien!

En dan het smul filmpje, wat worden ze daar allemaal verwend zeg!
Mag ik even vragen wat er allemaal in dat "smul"bakje zit?

Groetjes Sally

Patries

heay caroline!

echt een sgattig filmpje!! die valkjes leven daar echt in een paradijsje! en wat een lieve foto's joh! mijn complimenten!!

xxx ;D
Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Marian

Hoi Caroline,

Een aantal zijn me al voor--> ik probeerde ook al te spieken waarvan ze zo lekker aan het smullen waren.  :P
En het is zo leuk om het broeden en al die eitjes te volgen. ;D

Inmiddels een kooi uitgezocht en besteld, maar direct een grote gepakt. Wie weet hoeveel valkjes er gaan komen.... ???
Ik heb ondertussen zoveel mooie mutaties gezien! ::)

Jij gaat toch donderdag Jill en Anaïs ophalen? (ik doe het even uit mijn hoofd) ;)
Wel....het is me niet gelukt te wacht tot eind dit jaar, en ga daarom vrijdag mijn eerste valkje, een geparelde witmasker ophalen :D :D :D

Ik ben helemaal blij .... :) :P

Het valkenvirus.....ik heb het een aantal keren voorbij zien komen.....begrijp ik nu...... :) :D ;D ;)

Groetjes, Marian

Caroline



Hoi hoi!!

Wat een hoop leuke reacties hier .... ik ga een poging wagen om erop te antwoorden .... sorry als ik iemand oversla.  ;)

Ik wil in ieder geval iedereen bedanken en zal alleen de vragen beantwoorden.  ;)

Ik heb trouwens vanavond weer een paar uurtjes met Sanne in ons kweekkamertje gezeten, 11 valkjes los en .... leuke foto's gemaakt maar die volgen nog maar niet meer vandaag.  ;)

=====================

* Sharon --> ik dacht dat jouw Caily zeker een popje was, niet dus.  ;)

* Hermien --> Binky hoeft helemaal niet naar de paarden fluisteraar hoor .... hij vond het lekkerrrrrrrrr!!  ;D ;D ;D ;D

* Karin --> dank je wel voor je lieve complimentje .... ik vind het ook altijd fijn als alles blinkt en schoon is en zeker als mijn kindjes er netjes bij lopen.  :D

* Jolanda --> Op dit moment ben ik alleen nog maar aan het investeren geweest in mijn valkjeshobby, al bijna 4 jaar op een rij.  ;) Maar .... ik heb in die tijd ook een paar mooie kooien bij elkaar verzameld alle 7 helemaal vol met speeltjes, ringen stokken e.d. en inmiddels 22 prachtige valkjes in de meest uiteenlopende mutaties. Als je dan telt dat ze alleen aan standaardzaad al 1 kg. per dag gebruiken, tel ik verder nog helemaal niks, en ze krijgen nogal wat hier hoor, kun je wel uitrekenen dat mijn hobby klauwen met geld kost i.p.v. opleveren.  ::) Maar .... het is mijn enige hobby(naast mijn kindertjes) en .... een hobby mag geld kosten, toch??  ;)

* Lynette --> gefeliciteerd, wat gaaf!!!! Diégo vader.  :-*


Hij kijkt net zo als zijn papa Amor.  >:( ;)

Dank je wel voor je lieve foto's!!

* Kip  ;D --> het menu van vandaag was ....

- gekookte macaroni
- rauwe andijvie
- gekiemd kiemzaad
- schepje eivoer
- half schepje gepelde zonnebloempitjes
- stukje bruin brood

Morgen krijgen ze:

- gekookte notenrijst
- vers geknipte peterselie
- gekiemd kiemzaad
- schepje gedroogd fruit
- stukje bruin brood

Vrijdag weet ik al:  ;)

- gekookte spaghetti
- rauwe soepgroente
- gekiemd kiemzaad
- gekookt ei
- schepje onkruidzaad
- stukje bruin brood

* Sally --> inderdaad, ze genieten hier echt van mijn kookkunst. Doordat zij er zo van genieten, is het ook leuk om het steeds klaar te maken voor ze. Wat ze kregen lees je hierboven.  ;)

* Marian --> Klopt, donderdag gaan we met ons gezinnetje naar de Efteling van daaruit rijden we door naar Marlies om Jil en Anaïs op te halen.  :D Morgen ga ik hun reiskoffertje in orde maken, de kooi staat al een week klaar.
Leuk dat je vrijdag je eerste valkje op gaat halen, gefeliciteerd!! Een opaline witmaskertje .... mooi hoor, komt ie hier op het forum al ergens voor??
Veel plezier, vrijdag!!

-------------
Zo ..... verder iedereen nogmaals  :-* voor jullie berichtje.  :D

Als dank hier alvast een paar foto's van vanavond.  ;)


Sanne met Coco en J'adore


Pablo, degene die Coco haar kuifje kort houdt.  ;D >:(


Wie houdt er nu niet van wildkleurtjes.  :-[
PS. Sanne en ik hebben gisteren een nieuw rolgordijn gekocht om de deur mee af te sluiten als we de valkjes los hebben, een rode dus.  ;) We vinden een handdoek of een hoeslaken zoals de laatste keren niet echt mooi, zeker niet op de foto's.
Ook heb ik vandaag haken in het plafond gemaakt zodat de driehoek en de ringen daar opgehangen kunnen worden als de valkjes los zijn.  :D


Oilily, de verloofde van Van Gils


Queenie aan de poets, ze is vreselijk in de rui, dus lekker hulsje lospeuzelen.  ;)


Lieve schattige JOOP!


Zijn mooie broer Kouros ....


... en zijn mooie zus J'adore.  :D


Van Gils, ik vond het zo mooie foto.  :D

Sophy kreeg van Ed zijn dames voetbalelftal (hij was 2 jaar trainer) deze rode klompjes toen Sophy geboren werd. Ik vond ze wel leuk staan in de kweekkamer omdat die ook is aangekleek met o.a. rood.

De rest van de foto's volgen morgen.  ;)

Trusten voor straks.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

oh die laatste foto is heel erg leuk!
super hoor is die  :D  :D  :D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Wat een gave foto's!! die van van gils is echt zo gaaf! lieve klompjes hoor..

ik vind Sanne zo'n engelachtig koppie hebben.. heel lief!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sharon

Hoi Caroline

Caily kan qua mutatie zowel een mannetje als een popje zijn, dus daaraan zal ik het nooit zeker weten. De tijd zal het uit moeten gaan wijzen welk geslacht ze nu precies heeft  ;) Maar voor mij maakt het helemaal niets uit, dus... is het altijd goed  ;D

En wat zijn de foto's die je al hebt geplaatst weer ontzettend mooi en lief  :-* Ik kijk alweer uit naar de volgende!

Enne... nog 1 nachtje slapen, en dan komen de twee prachtige dames  ;D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Hermien

Hahahaha, Mijnheer Van Gils op klompen! Kan het nog Hollandser. Had je er niet ff een blauwe kiel bij?

Superfoto!

Met een kus van onze Storyteller.

Kaatje

Hoi Caroline,

Prachtig dat rode rolgordijn, dat maakt je valkjeskamer zeker helemaal af  :-*  En ja, de foto's zijn weer schitterend, heerlijk om naar te kijken, ik kan er geen genoeg van krijgen om je valkjes te bewonderen.

Heerlijk om te lezen dat ze zo verwend worden, tot vrijdag hebben ze heerlijke dingen op het menu staan ! Zo blij als jij met hun bent, zo blij zijn ze zeker weten met jou. Van Gils wist gewoon precies waar hij aan moest komen vliegen, het blijft een heerlijke vent om te zien met zijn lieve gele snoet  :-*

Saar


Citaat van: Caroline op 14 oktober 2008, 23:53:40


Hoi hoi!!

Als je dan telt dat ze alleen aan standaardzaad al 1 kg. per dag ;)







:o :o :o :o
Mensen lief dat is veel zeg :o
Hoeveel zakken voer van 20 (of meer) kilo per maand haal je dan? Ik doe met 20 kilo 6 tot 8 weken...
Groetjes Saar :-*