## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Hermien

Wat heerlijk zeg, al die eitjes. En straks weer die donsjes. Klein advies van mij:  wanneer er straks weer donsjes tam gemaakt gaan worden, wil je dat dan in stilte doen? Ik bedoel, wil je ze niet volstoppen met enorme verhalen en van alles wijsmaken? Binky ratelt momenteel maar door en ik heb werkelijk geen idee wát hij allemaal vertelt. Zelfs op het slaaptouw gaat het maar door en dat wordt hem door zijn broers niet altijd in dank afgenomen. Ik noem hem nu dan ook Story teller.....



"Blablablablabla, blablablablablabla...."

danielle

Hoi Caroline,
Geweldig al die foto's. Ik heb er van genoten. Het moet echt gezellig zijn geweest bij jullie!
En drie bevruchte eitjes, spannend hoor. Die kuif van Amor is idd echt super groot  :o .

Groetjes Danielle

* Sanne *

Hoi Jeanine dankjewel hoor mijn handtekening heb. Ik een keer verandert ;D. Groetjes van Sanne  :D

Kaatje

Hoi Caroline,

Wat een schitterende foto's van de meidenavond en gezellig dat jullie dit lekker doen, zo heerlijk samen tutten bij de valkjes.

De reportage die je gemaakt hebt is werkelijk een genot om naar te kijken want je hebt echt prachtige, schone en mooie valken met een prachtig glanzend verenpak  :o  :o

Geweldig al 2 eieren bevrucht, dat wordt straks weer heerlijk genieten bij jou in je boekje met alle mooie foto's die je dan weer plaatst  :-*

Om de pollepel heb ik erg moeten lachen, papa ziet er inderdaad erg fanatiek uit  ;)

Hmmm, hopelijk trekt de gordelroos zich eens een tijdje terug, bahh ... die maandelijkse periodes brengen alleen maar ongein met zich mee  :-\

Hele fijne vakantie gewenst, ook wel weer lekker om 's morgens even niet gelijk in de starthouding te hoeven staan wat betreft het naar school brengen.

Geniet ervan meid  :-*

Caroline



Goeie middag!!

Wat een heerlijk weertje is het weer.  :D

De kids en ik hebben een mega luie dag.  :o :-[

We Sanne en ik hebben net de beestjes verzorgt en we hebben inmiddels gegeten maar we lopen nog steeds in ons pyjamaatje.  ::)

Eigenlijk schandalig.  :-\ ;)

Ik wil iedereen bedanken voor jullie leuke reacties, nogmaals op allemaal apart reageren lukt me helaas niet meer .... dan kan ik jullie dagboekje niet meer bijhouden en zou ik erg jammer vinden maar .... als dank voor jullie lieve reacties heb ik vandaag ene keer geen foto's gemaakt maar 2 fimpjes. Eentje lang de kweekkooien en eentje langs en in de huiskamerkooien, beide met een uitleg over wie er in beeld is.  :D

Ze zijn aan het uploaden .... helaas .... Photobucket is niet zo rap.  :-\

Zodra ik ze heb plaats ik ze eventjes, oké??

Oh en nog even reageren op een zinnetje van Karin .... inderdaad, het valt mij ook op .... mijn glanzende valkjes.  :D
Ik heb sinds enkele weken badzout in huis voor valkjes. Dagelijks krijgen ze hier een badje met vers water .... 1 x per week krijgen ze een douche, deze douche gaat via een plantenspuit, daarin doe ik nu het badzout.
Het valt me op dat het echt werkt, ze gaan er nog mooier van glanzen en ook hun snaveltjes (zie je goed op de foto's) glimmen er prachtig van.  :D

Ik ben er helemaal blij mee.  :D

Ik gebruik deze:



Orlux bio-bad is een speciaal badzout voor vogels. Het reinigt de huid en de de veren, zorgt voor een prachtig verenkleed en houdt de pootjes vrij van pelletjes. Bovendien heeft bio-bad een relaxerende werking: het ontspant de spieren.

Misschien een tip.  ;)

O.a. verkrijgbaar bij: Kirsten  :D

Tot later met de filmpjes.  ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥

Gaaf!!!

moest alleen even het geluid uit zetten want er gingen er hier een paar te keer zeg.. poeh he!

toch is het wel heel leuk om de valkjes een keer te zien bewegen!  :P


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

echt geweldig is dat!!!
en leuk hoe hij badderd :D  :D  :D
ik wacht met smart op het volgende filmpje :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline



Tweede poging is helaas weer mislukt .... nu door mezelf  >:( ik drukte per ongeluk op het kruisje en sloot de pagina van Phohobucket.  :censuur :-\ :-X >:( :-[ :'(

Helaas is mijn pc-tijd op .... mijn taak als moeder roept me weer.  ;)

Ik zal het tweede filmpje vanavond uplouden, dan hebben julle iets om naar uit te kijken.  ;D ;D

Groetjessssss




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥

jemig caroline, wat een straf!  :-\ ::)

dat het uploaden maar heel lang duurt.. hahahaa


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Manon*

Wauwie wat een gaaf filmpje Caroline, echt leuk om te zien hoe ze zich gedragen als jij met je cameraatje voorbij komt..

Nou doe je best hé met het tweede uploadfilmpje.... ach wat erg nu hé dat je moet blijven computeren.... wat een straf wat een straf  :P :P :P :P

kimmie

Gefeliciteerd met de 3 eitjes...
Wat kan je al snel zien dat de eerste 2 bevrucht zijn :o

Wat een leuk filmpje...
Gaaf om te zien hoe ze op je reageren...

Even een vraagje...
Heb jij de blokken altijd op een kiertje staan...?
Groetjes Kim, Karel en Lady


Caroline



Klopt Kim, ik laat alle blokken op dezelfde manier open staan met een knijpertje ertussen.  ;)

Ik heb anders echt het idee dat ze claustrofobie krijgen.  ;)

Op deze manier valt er toch iets licht binnen en .... dat vind ik zelf heel erg belangrijk zeker als de jongen erin gaan poepen, het ventileert ook veel beter.  :D

De koppeltjes hier weten niet beter dus hebben er ook geen moeite mee.  ;)

Groetjessssss



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Citaat van: * Sanne * op 13 oktober 2008, 10:14:11
Hoi Jeanine dankjewel hoor mijn handtekening heb. Ik een keer verandert ;D. Groetjes van Sanne  :D


Hoi Sanne,
graag gedaan meid. Het verdiend een super compliment dat je je handtekeing zo goed in elkaar weet te zetten. Daar mag je best trots op zijn. Goed gedaan meid  :-*

Hoi Caroline,

Ik heb echt super genoten van je prachtige kweekkamer en natuurlijk om de valkjes te zien. Papa Amor is ook wel aardig fel zo te zien. En super hoe Diégah geniet van haar badje.

Kijk uit naar het volgende filmpje.

Liefs Jeanine

Marian

Hoi Caroline en Sanne,

Wat een leuk filmpje en wat heerlijk weer om die geluidjes van ze te horen... ;D

Toch heerlijk, zo'n "doe maar raak dag" in pyama! ;)

Groetjes, Marian