## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



Hoi hoi!!

Het was eventjes een beetje rustig aan deze kant .... ik heb bijna de hele avond met een huilend ziek kindje op schoot gezeten. Sophy krijg kiesjes en tandjes wat pijn doet maar ze was er ook nog eens snot en snot verkouden bij, zo zielig.

DUs heeft ze lekker tegen me aangehangen. Ed moest boven even slapen, die gaat nu de nachtdienst in.  ;)

Typen met 1 hand, 1 vinger dus eigenlijk, vind ik helemaal niks .... en ik was ook nog even  ;) op MSN.  ::)

Ze ligt nu lekker te slapen in haar bedje, ingeslapen met een fles warme melk.  ;)

Morgenochtend ga ik met Jasper naar de Early Bird, ik neem dan mijn laptoppie mee, kan ik daar een updeetje schrijven.  ;)

Nu ga ik zo naar bed .... Sophy heeft al 2 nachten lopen spoken en .... we waren ook nog midden in de nacht, slapen door het bed gezakt.  :o Ik heb in ieder geval niet veel geslapen de laatste 2 nachten.  :-\

Welterusten en tot morgen.

PS. reserveringen zijn altijd welkom hoor. Whahahahaha!!!  ;D ;D ;D

Grapje, bedankt voor jullie reserveringen.  :-*

PS. 2 Volgens mij zit Diégah een eitje te liggen, ze zit al de halve dag in het blok .... misschien wel een Kourosje.  ;D ;) ::) :P

Doei doei!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

whahahah door het bed gezakt  ;D  ;D  ;D

dat is schrikken. je moet ook slapen caroline s'nachts  ;)  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Zijn de valkjes eindelijk eens een paar nachten goed doorgekomen, zakken julle door het bed.......'
Hoe hebben jullie dát toch voor elkaar gekregen....? :o



WHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!


                           ;D   ;D   ;D   ;D


Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Ja Kimm, nou lig ik hier ook in een deuk. Gelukkig nog niet in bed, anders zou ik er misschien ook wel doorz....


Kennen jullie trouwens dat liedje?

ZAK EENS LEKKER DOOR, ZAK EENS LEKKER DOOR....


                              ;D   ;D   ;D   ;D

Maar nu raken we wel errug off topic......


Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline



:o :o :o Kim.

Dat was dus het erge .... we lagen keurig te slapen, Sanne had een nachtmerrie en was er 's nachts tussenin gekropen.

Nou, je wil niet weten hoe erg je schrikt met zijn drietjes als je door het bed zakt.  :o :o

Je hart klopt bijna je lijf uit als je op zo'n wrede manier wakker wordt gerukt.

Om nog maar niet te spreken over hoe brak je je voelt als je dan ook nog je bed in elkaar moet zetten.  :-X

En hoe we hebben gedaan, Hermien??

Gewoon het hout helemaal doorgescheurd.  :-\




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Citaat van: Caroline op  7 oktober 2008, 22:53:59


Hoi hoi!!

Het was eventjes een beetje rustig aan deze kant .... ik heb bijna de hele avond met een huilend ziek kindje op schoot gezeten. Sophy krijg kiesjes en tandjes wat pijn doet maar ze was er ook nog eens snot en snot verkouden bij, zo zielig.
Arm meisje.
Geef haar een dikke knuffel van mij  :-* :-*.
En beterschap


DUs heeft ze lekker tegen me aangehangen. Ed moest boven even slapen, die gaat nu de nachtdienst in.  ;)

Typen met 1 hand, 1 vinger dus eigenlijk, vind ik helemaal niks .... en ik was ook nog even  ;) op MSN.  ::)

Ze ligt nu lekker te slapen in haar bedje, ingeslapen met een fles warme melk.  ;)

Morgenochtend ga ik met Jasper naar de Early Bird, ik neem dan mijn laptoppie mee, kan ik daar een updeetje schrijven.  ;)

Nu ga ik zo naar bed .... Sophy heeft al 2 nachten lopen spoken en .... we waren ook nog midden in de nacht, slapen door het bed gezakt.  :o Ik heb in ieder geval niet veel geslapen de laatste 2 nachten.  :-\
Hoop dat je nu een goede nachtrust krijgt en je bedje het houd  ;D

Welterusten en tot morgen.

PS. reserveringen zijn altijd welkom hoor. Whahahahaha!!!  ;D ;D ;D

Grapje, bedankt voor jullie reserveringen.  :-*

PS. 2 Volgens mij zit Diégah een eitje te liggen, ze zit al de halve dag in het blok .... misschien wel een Kourosje.  ;D ;) ::) :P
Hopelijk komen er deze ronde meer Kourosjes uit de eitjes kruipen :P ;D ;)

Doei doei!!  :D
Slaap lekker ;)





Kimm

nou  je schrikt je het lazerus zeg. tenminste dat kan ik mij wel voorstellen. heb je alweer een ander bed?

in ieder geval hoop ik dat jullie nu lekker slapen :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline



Hey lieve meiden, kletsen jullie maar gezellig verder.  :D

Op naar de 500 pagina's.  ;D :P

Ik ga lekker mijn bedje opzoeken, morgen om kwart voor 7 mijn wekkertje. Met Jasper naar de Early Bird.  ;)

Welterusten.  :-*

PS. nee, even proffesorisch (pffh, wat een woord, kom er zo laat niet eens meer uit  :-[ ) in elkaar gezet .... van de week gaan we even kijken naar een nieuwe ombouw. De lattenbodems en matras zijn nog oké, alleen de ombouw is op.  :-\




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

als wij zo doorgaan caroline dan zit jij zo op de 500 :D  :D

veel plezier morgen en truste!!  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

goh Caroline wat dacht je..nu de valkjes niet in paniek dan wij maar? jij hebt je slag pennen toch nog wel hoop ik hé? en inderdaad je moet ook wel stil liggen ..

truste voor straks en een knuffie voor je zieke meissie

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Caroline , arme Sophie , ja , vervelend die tandjes die doorkomen he ! Wat sneu dat ze zo huilde , geef haar maar een lieve knuffie van me , hopelijk kan ze deze nacht een beetje beter indommelen he !  Knuffie Ann ;)



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Citaat van: Caroline op  7 oktober 2008, 23:18:10


:o :o :o Kim.

Dat was dus het erge .... we lagen keurig te slapen, Sanne had een nachtmerrie en was er 's nachts tussenin gekropen.



Nog even ter verduidelijking: Wat of wie had/was de nachtmerrie. Sanne hád een nachtmerrie of het feit dat zij tussen jullie inkroop wás de nachtmerrie.. :o   :o   :o   :o


O jongens, ik geloof dat ik nu echt naar bed moet. Of zal ik uit voorzorg maar op de bank blijven slapen......



               ;D        ;D             ;D            ;D